AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter

Toch mooi dat mensen nog een objectief gesprek van de vara verwachten. Je weet wat je krijgt.

Ze spelen het spel weer heel slecht want usa effect zal hier ook wel van invloed zijn. Protest stemmen tegen msm. Stem voor FvD puur om Pauw en dat wijffie te fucken.

Laatst bewerkt:
Bedoel je dat foute advocatensletje met het wolkenkrabber voorhoofd?

Wacht maar tot je ziet dat haar linker oog veel hoger staat dan haar rechter. Dan wordt je gek van haar aanblik. Vond haar altijd wel lekker toen ze bij wnl zat. Maar nu ze op de feministen trein gestapt is kan ik er geen minuut naar kijken. Gek wat dat qua aantrekking kan doen. Die linkse kletskoek is afknapper maximale.

Maar nu ze op de feministen trein gestapt is kan ik er geen minuut naar kijken. Gek wat dat qua aantrekking kan doen. Die linkse kletskoek is afknapper maximale.
Voorbeelden genoeg. Toen ze een reisje maakte voor een of ander programma mb.t. vluchtelingencrisis en behoorlijk realistische vragen van Thierry telkens aanviel want het was allemaal zo zielig en verschrikkelijk.

vanaf 4.08s :roflol: en zo ging het maar door, kwam niet meer goed ook.

Laatst bewerkt:

Norbert gelooft nog in een zetel

Bedoel je dat foute advocatensletje met het wolkenkrabber voorhoofd?
----------

9.12 Emielke Roemer 'aangepraat'. Uit domheid geboren.

bij business class een verhaal op gaan hangen over kritiekloze journalistiek :roflol:, beetje hypocriet.

ik vind overigens wel dat ze daar bij FvD het juiste idee hebben

Je moet bclass ook idd niet zien als journalistiek :roflol: Zit daar gewoon in een lange spot voor politieke partijen. Maakt de visie niet minder waar.

Als ik in Nederland zou wonen zou het Groenlinks of Sp zijn.

Ik had beter gezegd: "Ik ga stemmen op de goeie." Ik mis het in Vlaanderen (en waarschijnlijk ook NL)dat er te weinig met een open geest naar dingen wordt gekeken. Vragen stellen ipv oordelen, andere meningen horen/lezen, het niet op de man spelen enz.

Ik had beter gezegd: "Ik ga stemmen op de goeie." Ik mis het in Vlaanderen (en waarschijnlijk ook NL)dat er te weinig met een open geest naar dingen wordt gekeken. Vragen stellen ipv oordelen, andere meningen horen/lezen, het niet op de man spelen enz.
Dan stem ik wel op de slechte.

SP speelt alleen maar op de man. Roemer komt in debatten niet verder dan een beetje goedkoop scorenmet de zorg over de rug van rutte

Ik zou in België en Nederland liever stemmen om particratie te vervangen door iets anders.

:kots:

Behalve als ze de verkeerde (rechtse) mening hebben.

Terug
Naar boven