- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoel je dat foute advocatensletje met het wolkenkrabber voorhoofd?
Bedoel je dat foute advocatensletje met het wolkenkrabber voorhoofd?
Voorbeelden genoeg. Toen ze een reisje maakte voor een of ander programma mb.t. vluchtelingencrisis en behoorlijk realistische vragen van Thierry telkens aanviel want het was allemaal zo zielig en verschrikkelijk.Maar nu ze op de feministen trein gestapt is kan ik er geen minuut naar kijken. Gek wat dat qua aantrekking kan doen. Die linkse kletskoek is afknapper maximale.
en zo ging het maar door, kwam niet meer goed ook.Bedoel je dat foute advocatensletje met het wolkenkrabber voorhoofd?
----------
9.12 Emielke Roemer 'aangepraat'. Uit domheid geboren.
, beetje hypocriet.Dan stem ik wel op de slechte.Ik had beter gezegd: "Ik ga stemmen op de goeie." Ik mis het in Vlaanderen (en waarschijnlijk ook NL)dat er te weinig met een open geest naar dingen wordt gekeken. Vragen stellen ipv oordelen, andere meningen horen/lezen, het niet op de man spelen enz.
Ik had beter gezegd: "Ik ga stemmen op de goeie." Ik mis het in Vlaanderen (en waarschijnlijk ook NL)dat er te weinig met een open geest naar dingen wordt gekeken. Vragen stellen ipv oordelen, andere meningen horen/lezen, het niet op de man spelen enz.
Dan stem je op jouw goeie ;-)
Neen het zou met argumenten moeten zijn. Of gewoon zeggen dat je een andere mening hebt, ideologisch kader.Behalve als ze de verkeerde (rechtse) mening hebben.