Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Dat kan waar zijn, maar leg je de lat daarmee wel zo hoog?

Bovendien doet politiek dingen met het verstand van mensen, zie ook Plasterk.

Het is een keuze uit kwaden vaak maar ik heb Thierry wel is een keer opmerkingen horen maken, oa over wetenschap waarvan ik de indruk kreeg dat hij wel een soort op dezelfde frequentie zit als ik.

Haha zeker, een pensioen doet ook veel met het verstand bij mensen, zie ook Plasterk ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.727
hij lijkt een beter werkend verstand te hebben dan het gros van de 2e kamer.
Hij bedient een doelgroep en het is knap wat hij bereikt heeft. Als kleine fractie is het ook niet eenvoudig om van een aantal onderwerpen veel af te weten. Dat maakt ook niet veel uit vind ik, tenzij je de suggestie wekt dat je het vrijwel altijd beter weet dan anderen en tegelijkertijd daarbij ook weleens door het ijs zakt. Goed, dat is ook niet onoverkomelijk maar er is inmiddels een lijst van incidenten waarbij Baudet niet happig lijkt om iets toe te geven. Dat vind ik afbreuk doen aan. Voor Baudet zou het denk ik, is ook maar een mening, niet verkeerd zijn als hij af en toe iets minder snel de wereld in tweet of iets gaat roepen wat dan vervolgens afgedaan moet worden als "ironie" of waar een draai aan wordt gegeven waar Wouter Bos nog misselijk van zou worden. En als de fractie met een paar man versterkt wordt dan is er ook meer tijd voor hem.
Bovendien doet politiek dingen met het verstand van mensen, zie ook Plasterk.
Plasterk zou zo bij FvD kunnen gaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.729

Was Baudet niet enorm verbolgen over het uit elkaar slaan van die demonstratie van afgelopen weekend
Ik geloof dat Baudet dacht, of deed voorkomen dat hij dacht, dat er uit busjes van de politie relschoppers stapten. Niet wetende, of deed voorkomen niet op de hoogte zijn van, dat politie ook in burger meeloopt en zich aanpast aan uiterlijkheden van de groep. En dat deze politie in burger relschoppers hebben gearresteerd.

En wat betekent wetenschap voor jou in je dagelijks leven?

Redelijk wat, ben van mijn 12e tot 20ste lid geweest van het blad KIJK (weet niet of dat nog bestaat). Hou tegenwoordig wetenschap, in het bijzonder natuurkunde redelijk bij door artikelen op scientas te lezen, heb abbo's op oa mindscape van Sean Carroll, world science festival enz.

Toch is het niet voor het eerst dat je hoort over politie als aanjager van wanordelijkheden. Dat kan ook te maken hebben

Denk aan die Schotse voetbalclub in Amsterdam, waarvan de supporters eigenlijk als niet gewelddadig bekend staan.

Toch is het niet voor het eerst dat je hoort over politie als aanjager van wanordelijkheden. Dat kan ook te maken hebben

Denk aan die Schotse voetbalclub in Amsterdam, waarvan de supporters eigenlijk als niet gewelddadig bekend staan.
Het zal de situatie ook wel eens verder escaleren wanneer zij er iemand uit grijpen, ook al is dat niet hun bedoeling. Zie je ook in het filmpje dat de hooligans dan achter ze aan gaan en andere politie dat weer moet counteren.

Het zal de situatie ook wel eens verder escaleren wanneer zij er iemand uit grijpen, ook al is dat niet hun bedoeling. Zie je ook in het filmpje dat de hooligans dan achter ze aan gaan en andere politie dat weer moet counteren.
Voor zover ik het begrepen heb was in dat geval echt sprake van een verkeerde aanpak en is de zaak onnodig geëscaleerd.

@Mentat, je wens gaat in vervulling.
Stemmenkanon Omtzigt wil óók CDA-lijsttrekker worden

@Mentat, je wens gaat in vervulling.
Stemmenkanon Omtzigt wil óók CDA-lijsttrekker worden

Aparte constructie om vanuit Vak K oppositie te gaan voeren.

Ik wilde hier alleen een OMG plempen, maar je was me voor, zeker aan het werk.

Wel lief dat je aan me denkt, waardeer ik!

Laatst bewerkt:
@LM , geen baard, is dat het?

Terug
Naar boven