AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Zit je dan in de politiek om je idealen waar te maken, of om stemmen te vergaren?
De hoofdtaak van een politicus is verkozen worden en dan herverkozen worden of de sprong naar een ander leuk baantje te kunnen maken.

Idealen waarmaken is een zeldzaamheid, komt bij de SP vaker voor dan gemiddeld en bij Omtzigt geloof ik het ook nog wel, maar mogelijk ben ik daar lichtelijk bevooroordeeld.

Bolkenstein probeerde het eerst bij de PvdA, Yezilguz eerst bij de SP.
 
Het cliëntisme komt weer helemaal terug in de Nederlandse politiek, in combinatie met identiteitspolitiek: wat zou er niet mis kunnen gaan?

(Afschaffing van drempel voor voorkeurstemmen)
 

Dit is echt mooi :laugh: Hypocriet jochie
Misschien maakt hij geen punt, maar hij heeft wel gewoon gelijk, als je het als partij doet alsof je het zo belangrijk vindt, laat het dan maar zien op je lijst. Dat kan je ook zeggen over de oververtegenwoordiging van de Randstad, waar de helft van Nederland niet woont, al zijn er buiten de Randstad niet zoveel plaatsten waar GL voet aan de grond krijgt.

Het zijn altijd anderen die plaats moeten maken, vaak zijn het uiteindelijk de anderen die zichzelf met veel moeite aan hun achterstanden hebben onttrokken die dan maar minder kans maken.

Is onderzoek naar gedaan in Duitsland en heeft Ruud Koopmans over getweet toen het over het alleen nog maar aannemen van vrouwen op de TU Eindhoven ging: meer kans voor vrouwen uit de hogere sociaal economische klasse (met minder publicaties dan mannen in vergelijkbare rollen*) ten koste van mannen uit lagere sociaal economische klassen.

Wat is diversiteit toch mooi...


* Wat ik wel een probleem vind is dat het voor veel vrouwen veel moeilijker is een carrière in de wetenschap te combineren met kinderen, zo'n keuze gun je niemand.
 
Laatst bewerkt:
Misschien maakt hij geen punt, maar hij heeft wel gewoon gelijk, als je het als partij doet alsof je het zo belangrijk vindt, laat het dan maar zien op je lijst. Dat kan je ook zeggen over de oververtegenwoordiging van de Randstad, waar de helft van Nederland niet woont, al zijn er buiten de Randstad niet zoveel plaatsten waar GL voet aan de grond krijgt.

Het zijn altijd anderen die plaats moeten maken, vaak zijn het uiteindelijk de anderen die zichzelf met veel moeite aan hun achterstanden hebben onttrokken die dan maar minder kans maken.

Is onderzoek naar gedaan in Duitsland en heeft Ruud Koopmans over getweet toen het over het alleen nog maar aannemen van vrouwen op de TU Eindhoven ging: meer kans voor vrouwen uit de hogere sociaal economische klasse (met minder publicaties dan mannen in vergelijkbare rollen*) ten koste van mannen uit lagere sociaal economische klassen.

Wat is diversiteit toch mooi...


* Wat ik wel een probleem vind is dat het voor veel vrouwen veel moeilijker is een carrière in de wetenschap te combineren met kinderen, zo'n keuze gun je niemand.
Degene met de beste kwalificaties moeten gewoon gekozen worden. Geen quota's of voortrekkerij enzo. Lijkt mij het meest eerlijke.

En wees blij dat kinderen niet mogen stemmen. Dan zou GroenLinks de grootste partij zijn. Vroeger op school met nepstemmen altijd iedereen Gl. Omdat er 'groen' in de naam staat. Kids houden van de natuur en milieu
 

Ik vind ons land steeds idioter worden. Wat dit soort zaken betreft kun je geloof ik beter in Rusland wonen. Daar is geen selectieve verontwaardiging t.a.v. zogenaamd racisme of dit soort achterlijke genderneutrale onzin.
 
Ik vind dat we dan ook de keuze moeten hebben om de pasfoto achterwege te laten evenals je naam en geboortedatum.

Even serieus, als het is om de geboren interseksuelen "te beschermen" zou ik het niet zo'n probleem vinden, maar daar is het waarschijnlijk niet om te doen.
 
Ik vind dat we dan ook de keuze moeten hebben om de pasfoto achterwege te laten evenals je naam en geboortedatum.

Even serieus, als het is om de geboren interseksuelen "te beschermen" zou ik het niet zo'n probleem vinden, maar daar is het waarschijnlijk niet om te doen.

die konden al x/x op hun paspoort krijgen dus lijkt mij niet dat het daarom is.
 

Ik vind ons land steeds idioter worden. Wat dit soort zaken betreft kun je geloof ik beter in Rusland wonen. Daar is geen selectieve verontwaardiging t.a.v. zogenaamd racisme of dit soort achterlijke genderneutrale onzin.

Tja ik hoorde vannacht uit betrouwbare bron dat aliens ook geen geslacht meer hebben.
 
Training 2020-07-12

Hardlopen: 39,7 minuten;
Wandelen: 11,6 minuten.

Na woensdag hoop ik een Ommetje van meer dan 50 minuten te rennen!
 
Training 2020-07-12

Hardlopen: 39,7 minuten;
Wandelen: 11,6 minuten.

Na woensdag hoop ik een Ommetje van meer dan 50 minuten te rennen!
Verder alles goed?
 
Back
Naar boven