AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Hier kon ik toch heel erg om lachen:
 
Training 2020-07-12

Hardlopen: 39,7 minuten;
Wandelen: 11,6 minuten.

Na woensdag hoop ik een Ommetje van meer dan 50 minuten te rennen!
Het waren donderdag helaas 49,3 minuten en 258 stappen.

Chips Nootjes Bier is met dit soort gasten snel bezig relevanter te worden dan menig M.iezerig tv programma:
 
Koch brothers gaven vast ook niet aan de republikeinse partij miljoenen omdat ze de olifant zo grappig vonden in het logo
 
Dat valt wel mee, wat een lelijk blousje!

Wel benieuwd wat ze te melden heeft. dat dan weer wel, maar ik houd er rekening mee dat het enorm tegen zou kunnen vallen.
Voor een jurkje viel het toch nog wel mee.
:suicide: depressieve aflevering
Ik heb er met veel plezier en interesse naar zitten kijken, er zat vooral hoop in, de zonneschijn na de regen!

Presentatrice vond ik bij vlagen slecht, kon bijvoorbeeld moeilijk omgaan met het geloof van de gast.

Het stuk over Tel Aviv en hoe mensen niet alleen de architectuur vormen, maar architectuur ook de mensen was natuurlijk een spekje naar dit bekje.

10x liever Carola dan Sygrid of Karin.
 
Nou, de boeren krijgen wat ze willen. Hoop tam tam van boring Carola om niks weer :emo:
 
Nou, de boeren krijgen wat ze willen. Hoop tam tam van boring Carola om niks weer :emo:
Carola is gebonden door de heksen (Kaag, Ollongren en Van Engelshoven) van D66, ik denk dat ze dit stiekem heel leuk vindt, haar hart ligt bij de boeren.

Ze is stiekem alles behalve tam, zoals men zegt over gristelijke vrouwen: Hoe langer de rok...
 
Back
Naar boven