AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Vandaar dat ze die niet meer aan tafel zetten.
Ze hoeft het niet allemaal zelf te doen, heeft nog een redactie ook.

Welmoed Visser Sijtsma doet dat beter en Maaike Timmermans gaat helemaal onbevreesd de strijd aan.

Er werden Baudet bij WNL meer kritisch vragen gesteld in een paar minuten dan in het hele item bij Beau de avond ervoor, kwam ook een beetje door de andere gast.

Laatst bewerkt:
Ja het gaat om hem, ik denk oprecht dat hij misplaatst is bij DENK. Heeft meer in zijn mars dan die andere twee.
Zelf denk ik dat ook Kuzu wel beter en anders kan. Zoals ik al zei ben ik benieuwd wat Azarkan gaat laten zien richting de verkiezingen.

Lucht is wat overdreven, maar het was niet precies genoeg. Als je met beschuldigingen komt, zeker als je beweert dat mensen iets gezegd hebben, moet je dat wel hard kunnen maken. Niet alleen mag je van een journalist die zorgvuldigheid verwachten, je voorkomt ook een discussie over wat iemand gezegd heeft. In dit geval snap ik best dat Azarkan daar wel even een punt van wilde maken, al is het ook onderdeel van zijn trucje.

Overigens deed Azarkan wat alle politici doen, hij kwam vooral zijn boodschap vertellen en zat niet te wachten op andere vragen.

Dat hele verhaal dat hij dat niet kan uitspreken na een paar jaar in de bankjes geloof ik niets van, waarom hij het deed weet ik niet, dat is gissen en het is niet te bewijzen. Juist Kamerleden met een allochtone achtergrond aanpakken is wel typisch DENK-dingetje waarvan ze nu zelf suggereren dat ze dat niet meer gaan doen. Als jij in je verkiezingsprogramma de mond vol hebt van discriminatie dan is de vraag over je eigen handelen niet vergezocht, zie ook de diesel en het slecht geïsoleerde huis van Klaver.

De hele stijl van Azarkan bevalt me niets, maar (een deel van) de achterban en stemmers zal het wel geweldig hebben gevonden. Net als die discussie in de Kamer, dat was voor zowel Azarkan als andere politici een mooie gelegenheid om zich te profileren, win/win voor iedereen, terwijl een aantal partijen (CDA en CU) daar op zijn vriendelijkst gezegd nu anders over denken dan voorheen.

Mogelijk krijgen we richting de verkiezingen een andere Azarkan te zien, ik ben benieuwd.
Iets met de waard en zijn gasten

Lucht is wat overdreven, maar het was niet precies genoeg. Als je met beschuldigingen komt, zeker als je beweert dat mensen iets gezegd hebben, moet je dat wel hard kunnen maken. Niet alleen mag je van een journalist die zorgvuldigheid verwachten, je voorkomt ook een discussie over wat iemand gezegd heeft. In dit geval snap ik best dat Azarkan daar wel even een punt van wilde maken, al is het ook onderdeel van zijn trucje.

Overigens deed Azarkan wat alle politici doen, hij kwam vooral zijn boodschap vertellen en zat niet te wachten op andere vragen.

Dat hele verhaal dat hij dat niet kan uitspreken na een paar jaar in de bankjes geloof ik niets van, waarom hij het deed weet ik niet, dat is gissen en het is niet te bewijzen. Juist Kamerleden met een allochtone achtergrond aanpakken is wel typisch DENK-dingetje waarvan ze nu zelf suggereren dat ze dat niet meer gaan doen. Als jij in je verkiezingsprogramma de mond vol hebt van discriminatie dan is de vraag over je eigen handelen niet vergezocht, zie ook de diesel en het slecht geïsoleerde huis van Klaver.

De hele stijl van Azarkan bevalt me niets, maar (een deel van) de achterban en stemmers zal het wel geweldig hebben gevonden. Net als die discussie in de Kamer, dat was voor zowel Azarkan als andere politici een mooie gelegenheid om zich te profileren, win/win voor iedereen, terwijl een aantal partijen (CDA en CU) daar op zijn vriendelijkst gezegd nu anders over denken dan voorheen.

Mogelijk krijgen we richting de verkiezingen een andere Azarkan te zien, ik ben benieuwd.
Ik heb het net terug gekeken en wat mag Azarkan (en andere onbekwame politici) zich in zijn handen wrijven wat betreft zijn interviewers.

Hij werd uitgenodigd he, het is niet dat hij zichzelf had uitgenodigd. Hij kwam daar om over zijn partijprogramma te paten, dat was ook de bedoeling, maar uiteindelijk draaide het alweer uit op een lastercampagne jegens zijn persoon, het zal niet de eerste en zeker niet de laatste keer zijn.

Journalisten moeten hun bronnen double checken en hebben eigenlijk maar 1 taak, de feiten op tafel leggen. Daar was dus absoluut geen sprake van. Een journalist houdt zich bezig met feiten en geen meningen. Ik ben niet geïnteresseerd in de mening van een journalist, ik wil geïnformeerd worden.

Hij werd uitgenodigd he, het is niet dat hij zichzelf had uitgenodigd. Hij kwam daar om over zijn partijprogramma te paten, dat was ook de bedoeling, maar uiteindelijk draaide het alweer uit op een lastercampagne jegens zijn persoon, het zal niet de eerste en zeker niet de laatste keer zijn.
Dat is wel wat naïef, alle politici willen in verkiezingstijd zendtijd en het liefst willen ze alleen maar makkelijke vragen over hoe geweldig hun verkiezingsprogramma is.

Dat hele verhaal over hun plannen voor het tegengaan van discriminatie bleek ook weel geschreeuw, weinig wol.

Heb je Sigrid Kaag gezien bij Goedemorgen Nederland? Dat vond ik ook een drama, die heeft daar echt niets te zoeken.

Ik heb het net terug gekeken en wat mag Azarkan (en andere onbekwame politici) zich in zijn handen wrijven wat betreft zijn interviewers.
Hij werd met fluwelen handschoenen aangepakt. En toen die kerel toch wilde doorpakken brak Sophie in. Erg jammer.

Als we het over Kraag gaan hebben mag je wel een apart topic openen :D

En wat als ze die zwarte man weer vervangen? is dat dan racisme? iemand uit het oosten van NL en iemand uit het zuiden verschillen toch ook van elkaar, dat is ook diversiteit.

Ik vind jouw wijze van denken wel interessant, als ik het vanuit jouw perspectief bekijk vind ik het logisch dat je karma schrijft, maar wanneer ik mij verplaats in die kerel is dit gewoon puur racisme, wordt vervangen omdat hij niet “niet divers genoeg” zou zijn (lees als niet zwart)

Ik vind jouw wijze van denken wel interessant, als ik het vanuit jouw perspectief bekijk vind ik het logisch dat je karma schrijft, maar wanneer ik mij verplaats in die kerel is dit gewoon puur racisme, wordt vervangen omdat hij niet “niet divers genoeg” zou zijn (lees als niet zwart)
Verplaats je nu eens in een blanke man die uit eoa achtergebleven boerendorp komt en ondanks alle weerstand niets liever wil dan dansen om te worden vervangen door iemand met net wat meer pigment.

Je beschrijft perfect de onzinnigheid van "diversiteit" en "intersectionaliteit": individuen reduceren tot leden van een groep of groepen en daar op basis daarvan slachtofferpunten aan toekennen. Het streven naar "gelijke uitkomsten" ipv "gelijke kansen" met een hoop baantjes voor "diversiteits-officieren". Het is allemaal puur racisme!

Het ergste is dat kunstorganisaties bijna alleen kunnen overleven door aan dit circus mee te doen, zie Ons' Lieve Heer op Solder, het Orkest van de 18e eeuw (dacht ik) en de geweldige speech van die jonge fluitiste.

Ik vrees dat u gelijk heeft mijn beste.

Telt rapper Sjors niet mee?

Terug
Naar boven