Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er toch al, dat ie eigenlijk moet boksen?
@Mentat wat vind je hiervan? hij mag het niet eens toelichten, dit is toch belachelijk? Dilan acht zich bevoorrecht om te bepalen wanneer iemand is uitgepraat blijkbaar.
Ja, maar dan vanwege zijn beperking.
Billy Elliot inderdaad. Dacht al dat je naar zoiets refereerde.
Ging me meer om haar houding.
@Mentat wat vind je hiervan? hij mag het niet eens toelichten, dit is toch belachelijk? Dilan acht zich bevoorrecht om te bepalen wanneer iemand is uitgepraat blijkbaar.
De tijd dat mannen bepalen wat voor houding een vrouw mag hebben is voorbij!
Ik snap het punt dat je probeert te maken niet.@Mentat ik heb het hele debat gevolgd en merk dat Azarkan inderdaad hier en daar ontwijkend antwoord, zoals ik al eerder zei is zijn enige begrenzing DENK, hij moet in lijn spreken en handelen van zijn partij. Hij maakte ook goede punten maar bleef eigenlijk de hamvraag voortdurend ontwijken.
Een verbod op het niet showen van een cartoon kan natuurlijk niet, hij zei ook dat hij in het algemeen tegen een verbod is en ging natuurlijk niet inhoudelijk in op de vraag of hij een verbod op Mohammed cartoons steunt. Doet hij dat wel dan steekt hij een dolk in de rug van zijn aanhangers en de partij.
Waar ligt de grens van onze vrijheid? als neo-nazis gebruik maken van hun democratisch recht om het Nazisme vrij te mogen beleven (petitie opzetten bijvoorbeeld) zou dat ook gigantisch afgekeurd worden en terecht.
Vrijheid is altijd ergens begrensd, dat is nu eenmaal zo.
Ze beginnen nu dus zelfs met hetgeen zij erger vinden. Een tekening van hun profeet. Afgeslachte docenten vinden we eigenlijk hun eigen schuld. Achterlijke ongelovige ook.Ik snap het punt dat je probeert te maken niet.
Iedereen heeft democratische rechten, maar bij voorbeeld niet om op te roepen tot geweld en discriminatie.
Als het gaat om de Mohammed-cartoons dan ontpoppen mensen die zeggen voor een Islamitische achterban te spreken zich vaak tot leden van de "but-brigade", wij vinden die moord heel erg en vrijheid van meningsuiting is erg belangrijk, maar...
Ja die maar spreekt boekdelen, ben ik het met je eens, het probleem zit em ook in het feit dat veel van dat soort lui kritiek onder beledigen scharen. Het heeft ook een beetje met de persoon zelf te maken, want ik ken genoeg moslims die van mening zijn dat Mohammed wel bekritiseerd moet kunnen worden omdat er veel controversie heerst rondom zijn persoon en handelen, maar dit soort moslims worden meestal door de eigen kring weggezet als afvallig en worden door non-moslims in de extremistische hoek geduwd, beide gevallen zeer onterecht en vervelend.Ik snap het punt dat je probeert te maken niet.
Iedereen heeft democratische rechten, maar bij voorbeeld niet om op te roepen tot geweld en discriminatie.
Als het gaat om de Mohammed-cartoons dan ontpoppen mensen die zeggen voor een Islamitische achterban te spreken zich vaak tot leden van de "but-brigade", wij vinden die moord heel erg en vrijheid van meningsuiting is erg belangrijk, maar...
Stop de coup!Mailtje van FVD gekregen of ik nog even wilde stemmen in het referendum. Al ruim een jaar geen lid meer.
Toch maar even op Tjer gestemd.
Alsof het nog uitmaakt wie dat referendum wint, als het al geldig is, maar gewoon omdat het kan is echt een prima motivatie in deze.Mailtje van FVD gekregen of ik nog even wilde stemmen in het referendum. Al ruim een jaar geen lid meer.
Toch maar even op Tjer gestemd.
Was ook met een knipoog richting de berichten die vandaag naar buiten kwamen over wat voor een rommeltje het daar was.Alsof het nog uitmaakt wie dat referendum wint, als het al geldig is, maar gewoon omdat het kan is echt een prima motivatie in deze.