Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

@Mentat wat vind je hiervan? hij mag het niet eens toelichten, dit is toch belachelijk? Dilan acht zich bevoorrecht om te bepalen wanneer iemand is uitgepraat blijkbaar.

Laatst bewerkt:
@Mentat wat vind je hiervan? hij mag het niet eens toelichten, dit is toch belachelijk? Dilan acht zich bevoorrecht om te bepalen wanneer iemand is uitgepraat blijkbaar.

Dat bepaalt de voorzitter en Azarkan wilde pas weer wat zeggen toen er een vervolgvraag kwam.

Dit is een VVD-promofilmpje, wat verwacht je dan? Mogelijk is er ook in gesneden, maar ongetwijfeld niet zo creatief als sommige andere partijen.

Ging me meer om haar houding.
De tijd dat mannen bepalen wat voor houding een vrouw mag hebben is voorbij!

(Grapje, vrij naar Azarkan)

Een groot deel van de debatten en houdingen daar is voor de bühne en de achterban. Het doel is het journaal of een leuk filmpje. Veelal zie je, net als bij sport, dat de fans vinden dat hun team het goed gedaan heeft, het andere team vals speelt en de scheids partijdig is, dat is een bekende bias.

Laatst bewerkt:
@Mentat ik heb het hele debat gevolgd en merk dat Azarkan inderdaad hier en daar ontwijkend antwoord, zoals ik al eerder zei is zijn enige begrenzing DENK, hij moet in lijn spreken en handelen van zijn partij. Hij maakte ook goede punten maar bleef eigenlijk de hamvraag voortdurend ontwijken.

Een verbod op het niet showen van een cartoon kan natuurlijk niet, hij zei ook dat hij in het algemeen tegen een verbod is en ging natuurlijk niet inhoudelijk in op de vraag of hij een verbod op Mohammed cartoons steunt. Doet hij dat wel dan steekt hij een dolk in de rug van zijn aanhangers en de partij.

Waar ligt de grens van onze vrijheid? als neo-nazis gebruik maken van hun democratisch recht om het Nazisme vrij te mogen beleven (petitie opzetten bijvoorbeeld) zou dat ook gigantisch afgekeurd worden en terecht.

Vrijheid is altijd ergens begrensd, dat is nu eenmaal zo.

Laatst bewerkt:
@Mentat ik heb het hele debat gevolgd en merk dat Azarkan inderdaad hier en daar ontwijkend antwoord, zoals ik al eerder zei is zijn enige begrenzing DENK, hij moet in lijn spreken en handelen van zijn partij. Hij maakte ook goede punten maar bleef eigenlijk de hamvraag voortdurend ontwijken.

Een verbod op het niet showen van een cartoon kan natuurlijk niet, hij zei ook dat hij in het algemeen tegen een verbod is en ging natuurlijk niet inhoudelijk in op de vraag of hij een verbod op Mohammed cartoons steunt. Doet hij dat wel dan steekt hij een dolk in de rug van zijn aanhangers en de partij.

Waar ligt de grens van onze vrijheid? als neo-nazis gebruik maken van hun democratisch recht om het Nazisme vrij te mogen beleven (petitie opzetten bijvoorbeeld) zou dat ook gigantisch afgekeurd worden en terecht.

Vrijheid is altijd ergens begrensd, dat is nu eenmaal zo.
Ik snap het punt dat je probeert te maken niet.

Iedereen heeft democratische rechten, maar bij voorbeeld niet om op te roepen tot geweld en discriminatie.

Als het gaat om de Mohammed-cartoons dan ontpoppen mensen die zeggen voor een Islamitische achterban te spreken zich vaak tot leden van de "but-brigade", wij vinden die moord heel erg en vrijheid van meningsuiting is erg belangrijk, maar...

Iedereen heeft democratische rechten, maar bij voorbeeld niet om op te roepen tot geweld en discriminatie.

Als het gaat om de Mohammed-cartoons dan ontpoppen mensen die zeggen voor een Islamitische achterban te spreken zich vaak tot leden van de "but-brigade", wij vinden die moord heel erg en vrijheid van meningsuiting is erg belangrijk, maar...
Ze beginnen nu dus zelfs met hetgeen zij erger vinden. Een tekening van hun profeet. Afgeslachte docenten vinden we eigenlijk hun eigen schuld. Achterlijke ongelovige ook.

Want zo komt het over. Keer op keer. Op keer. Wanneer gaan mensen eens begrijpen dat heel veel mensen dat niet vinden. En dat vrijheid van godsdienst geen bescherming tegen kritiek betekent. Als je dat wilt moet je in Saudi Arabië gaan wonen, of Iran, afhankelijk van je stroming.

Begrijp wel dat het niet over alle moslims gaat, maar angstig veel tekenen dan die petitie.

Ja die maar spreekt boekdelen, ben ik het met je eens, het probleem zit em ook in het feit dat veel van dat soort lui kritiek onder beledigen scharen. Het heeft ook een beetje met de persoon zelf te maken, want ik ken genoeg moslims die van mening zijn dat Mohammed wel bekritiseerd moet kunnen worden omdat er veel controversie heerst rondom zijn persoon en handelen, maar dit soort moslims worden meestal door de eigen kring weggezet als afvallig en worden door non-moslims in de extremistische hoek geduwd, beide gevallen zeer onterecht en vervelend.

@Mentat mijn punt was trouwens toen ik aangaf dat vrijheid altijd ergens begrensd is dat we niet voor alles onze democratische rechten kunnen gaan inzetten, dat argument houdt misschien stand in een debat, maar wanneer je dan de vraag gesteld krijgt of je er zelf achter staat loop je vast wat Azarkan dus overkwam.

Hij moet gewoon weg bij die partij, dit soort gasten hebben wat te bieden maar dan wel bij de juiste partij of instantie. Ik zie een man die zichzelf op de handrem heeft staan, niet moeilijk om daar over heen te vallen omdat je van te voren weet dat zo’n petitie nooit iets zal gaan ontketenen, ja misschien toch wel, een hoop antipathie naar de persoon zelf. Niets positiefs dus.

Laatst bewerkt:
Mailtje van FVD gekregen of ik nog even wilde stemmen in het referendum. Al ruim een jaar geen lid meer.
Toch maar even op Tjer gestemd.
Alsof het nog uitmaakt wie dat referendum wint, als het al geldig is, maar gewoon omdat het kan is echt een prima motivatie in deze.

Alsof het nog uitmaakt wie dat referendum wint, als het al geldig is, maar gewoon omdat het kan is echt een prima motivatie in deze.
Was ook met een knipoog richting de berichten die vandaag naar buiten kwamen over wat voor een rommeltje het daar was.
Ergens zie ik hem ook graag aan de macht blijven en ben ik benieuwd hoe die situatie zich verder zou ontwikkelen.

wat een grootheidswaan

Met Hiddema wel een enorm verlies geleden

Terug
Naar boven