Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Is natuurlijk allemaal wel leuk en aardig die Vd Staaij maar uiteindelijk is het gewoon een godsdienstwaanzinnige

Hier zijn vrolijke vredelievende godvrezende achterban

Is natuurlijk allemaal wel leuk en aardig die Vd Staaij maar uiteindelijk is het gewoon een godsdienstwaanzinnige

Hier zijn vrolijke vredelievende godvrezende achterban

Helemaal mee eens, maar zonder daar aan af te doen blijf ik zeggen dat ik de 'donkergroene orthodoxe fundamentalisten' momenteel veel enger vind.

Wat een crimineel is het ook, zo dichtbij mensen te staan

Ja van Grapperhaus zijn bruiloft waren we ook niet over de zeik.

Oh die boete mag hij van mij krijgen hoor
Net alsof zij wakker liggen van die boete
Het feit dat zoiets zo uitgebreid in het nieuws komt omdat iemand 'dichtbij' mensen in de buurt is blijf ik grappig vinden
Oh nee hij schud iemand zijn handen! levensgevaarlijk :roflol:

Ze noemt het teleurstellend dat er amper progressieven zijn die haar inzichten op waarde schatten. ‘Links denkt: allochtonen hebben het al zwaar. Dus laten wij tegenwicht bieden aan de harde woorden van rechts en de loftrompet steken over de multiculturele samenleving. Maar geloof mij, daar bewijs je ons geen dienst mee. Durf te zeggen: jullie zien man en vrouw niet als gelijkwaardig, koranscholen staan integratie in de weg.’

De gematigden zitten klem tussen het monsterverbond van anti-christelijk links en het fundamentalisme enerzijds en het opportunisme van rechts anderzijds.

Laatst bewerkt:
Oh die boete mag hij van mij krijgen hoor
Net alsof zij wakker liggen van die boete
Het feit dat zoiets zo uitgebreid in het nieuws komt omdat iemand 'dichtbij' mensen in de buurt is blijf ik grappig vinden
Oh nee hij schud iemand zijn handen! levensgevaarlijk :roflol:
Ik vind het prima dat politici binnen het uitvoeren van hum ambt bepaalde wetgeving als onzinnig of nutteloos beschouwen, maar je doet er goed aan om he er wel aan te houden in het openbaar. Ik ben zelfs van mening dat je daar eigenlijm nog meer toe verplicht bent dan de doorsnee burger.

FvD is het ook niet eens met de gestelde maximum snelheid op onze snelwegen, ik ook niet, maar ik verwacht wel dat alle politici zich daaraan houden.

Weet ik niet, maar hij is wel teruggefloten door janenalleman dus een politicus die daarna bewust een zelfde fout maakt mag imo dan wel door het slijk gehaald worden.
Ben het met je eens hoor, toch vind ik het wel nog iets anders als een Grapperhaus het doet (die nota bene het heel Nederland verplicht om te doen) die dan zelf verzaakt dan een
Baudet die er openlijk tegen is. Verder wel eens met dat de consequenties hetzelfde moeten zijn.

Grapperhaus, Hoekstra met het schaatsen, Hugo zonder mondkapje in een ijzerwinkel..... Er zijn dus meer cda'ers die boven de wet leven.

Wat een crimineel is het ook, zo dichtbij mensen te staan
Dat ze die andere politici dan ook onderzoeken.
FB_IMG_1614350719425.jpg

Ow, iets met gelijke monniken gelijke kappen :dunno:

Ben het met je eens hoor, toch vind ik het wel nog iets anders als een Grapperhaus het doet (die nota bene het heel Nederland verplicht om te doen) die dan zelf verzaakt dan een
Baudet die er openlijk tegen is. Verder wel eens met dat de consequenties hetzelfde moeten zijn.
Weet je het nog, hoe Grapperhaus die 'chickies' wilden aanpakken? Wat een hond!!

Terug
Naar boven