AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Nuance lijkt dan dat hij dit als argument gebruikte om te stellen dat na de verkiezingen de huidige regering veroordelen een raar verhaal is. Niet echt een juist argument overigens.
Dit is onjuist, zijn punt was niet achteraf een tribunaal met nieuw recht met terugwerkende kracht te gebruiken.

Hebbe jullie er ook bewegend beeld bij ipv de interpretering? Ik ben nu wel benieuwd.

Hebbe jullie er ook bewegend beeld bij ipv de interpretering? Ik ben nu wel benieuwd.

Het stelt allemaal weinig voor, maar waarom zou je het Neurenberg tribunaal erbij halen.

Dit is onjuist, zijn punt was niet achteraf een tribunaal met nieuw recht met terugwerkende kracht te gebruiken.
"Je moet niet met terugwerkende kracht mensen berechten. Wat je gewoon moet doen, is via democratische weg dit regime wegstemmen. Dat moeten we doen, dan kunnen ze een uitkering aanvragen want het wachtgeld schaffen we wel af." (NOS)
Ik denk dat het duidelijk is dat het afwijzen van het tribunaal enkel is om de vraag uit het publiek te beantwoorden.

Zijn punt was om weer lekker tegen het nazisme aan te schuren met een vooraf bedachte slimme uitleg.

Het stelt allemaal weinig voor, maar waarom zou je het Neurenberg tribunaal erbij halen.

Uit je eerste artikel

“De vraagsteller was al eerder bij een evenement in Zoetermeer. Daar begon hij ook over Neurenberg. Nu stelde hij weer de vraag of er een ‘soort tribunaal’ moet komen.

Logisch dan toch dat TB daar weer naar verwijst

Vind het sowieso best logisch om de vergelijking te maken als iemand over een tribunaal begint, is toch het meest voor de hand liggende meest bekende voorbeeld.

Ik denk dat het duidelijk is dat het afwijzen van het tribunaal enkel is om de vraag uit het publiek te beantwoorden.
Ik denk dat het duidelijk is wat hij met terugwerkende kracht bedoelt, of dat in een tribunaal is is idd irrelevant.

Ook weer inclusief Fvd filmpje

Hahaha dit is toch mooi.

Hier een stukje om Emma de gek aan te steken

Thierry zegt geen voorstander te zijn van tribunalen waar mensen met terugwerkende kracht worden berecht.

Maar is berechten niet altijd met terugwerkende kracht?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven