XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik heb op groenlinks gestemd!

• Topic Starter Topic Starter
Het had zo ook moeten zijn:

upload_2017-3-15_12-24-45.png

upload_2017-3-15_12-25-15.png

Groenlinks. Haha. Sjiiii.

Erdogan de turken opriep om niet op de VVD te gaan stemmen stemmen veel anti Erdogan turken nu juist op de VVD :roflol:

'Sinds wanneer denk jij dat ik met jou praat en een interview geef aan Powned?'

Krijg ook een volmacht van me moeder. Dus mag 2 x stemmen. Hmm, wat zal ik stemmen?:grumble:

Ik ga waarschijnlijk partij voor de dieren stemmen.

• Like
Waarderingen: mat
Laatst bewerkt:
Waar kun je hier voor stemmen?

gisteren hadden ze het over de looks van klaver en een knappe man enz enz.

Zijn deze mensen stekeblind, eerst was groenlinks een splinterpartijtje en nu er een lelijke mocro lijsttrekker is, moet het ineens een grote partij worden.

Belachelijk, met zn lelijke eierhoofd.

Elke partij heeft zo een groepje waar die geld bij weghaalt om het naar een ander groepje te brengen, maar die druif van een jesse valt bijna heel nederland aan in negatieve zin, de autorijders bestraffen, en dit mannetje moet het zo goed doen in de peilingen.

Is er weer een peilingmisser op komst? Ik ben heel benieuwd.

IMG_0915.PNG

Waar kun je hier voor stemmen?

gisteren hadden ze het over de looks van klaver en een knappe man enz enz.

Zijn deze mensen stekeblind, eerst was groenlinks een splinterpartijtje en nu er een lelijke mocro lijsttrekker is, moet het ineens een grote partij worden.

Belachelijk, met zn lelijke eierhoofd.

Hij ziet er goed uit, alleen hield hij gister wat vocht vast (door alle stress wss) waardoor hij wat bollere wangen had. Big deal.

die social media poll is natuurlijk onzinnig. Er zitten relatief veel meer PVV tokkies op Facebook

Hoeveel zetels zal Thierry halen?

0 mag ik hopen. Wat een halve is dat zeg.

Bron?
Haha wat een onzin kraam jij uit, nederland heeft 9.5 miljoen geregistreerde gebruikers van facebook.

En 1 miljoen pvv stemmers in 2012.
ik bedoelde dat PVV tokkies hoogstwaarschijnlijk een stuk actiever zijn op Facebook, waar de poll over gaat.

verder zijn die 2 cijfers die je noemt compleet niet van belang, de PVV kan alsnog oververtegenwoordigd zijn in de sample van actieve Facebookgebruikers die door deze poll als proxy voor de stemgerechtigde bevolking wordt gebruikt, ongeacht gebruikersaantallen (zolang deze significant kleiner zijn dan de totale bevolking natuurlijk)

dit soort types schieten echt als paddenstoelen uit de grond als Rutte weer eens iets verneukt of als er verkiezingen zijn.

Terug
Naar boven