XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Wist niet dat Marokkaanse mannen Klaver van hun achternaam heten.

ik vind Groenlinks helemaal niks maar Klaver is gewoon een stuk charismatischer dan zijn voorgangers. Jolande sap en Halsema waren engnekken en die van Ojik was echt een enorme slappe zak. Ik snap wel dat er op links zoveel mensen op hem stemmen, zeker omdat de PVDA een zinkend schip is.

ik vind Groenlinks helemaal niks maar Klaver is gewoon een stuk charismatischer dan zijn voorgangers. Jolande sap en Halsema waren engnekken en die van Ojik was echt een enorme slappe zak. Ik snap wel dat er op links zoveel mensen op hem stemmen, zeker omdat de PVDA een zinkend schip is.
,,Als ik Jesse Klaver hoor praten, hoor ik leegte. Ik heb daadwerkelijk ideeën en daadwerkelijk geleerd.’’ - Thierry Baudet

Ten tijde van de inloting geen zetels in de peilingen. Rechtszaak tegen de NOS aangespannen maar helaas niet geholpen. Facebook event liep wel heel goed.
Screenshot_20170314-234928.png

Zo, gestemd

Ik ook. vvd :)

Pseudo-extremistische, afzettende retoriek gemikt op de wannabe-revolutionaire ingekakte boze jongere. Geen haar beter dan een PVV of SP en de boze, blanke oudere.

Uiteindelijk moet en mag iedereen natuurlijk helemaal zelf stemmen wat hij of zij wil, al raad ik persoonlijk een realistische partij zoals PvdA/D66/CDA/VVD aan. Succes met het hokje inkleuren vandaag vrienden.

• Topic Starter Topic Starter
Behalve voor Mat
anus.jpg

Laatst bewerkt:
Zo stemmen op FvD.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wilde eerst blanco stemmen, of Piratenpartij, net als 4,5 jaar geleden, maar Ancilla heeft te weinig inhoud en alleen op haar stemmen vanwege der t**ten gaat mij wat te ver.

FvD was toen dit topic werd geopend nog niet opgericht als politieke partij. Het standpunt over een vertrek uit de EU gaat mij te ver en ik denk niet dat het verstandig is, maar het vertrek uit de euro spreekt mij wel aan. De rest van de standpunten passen vooral bij de rechterkant en dat is ook waar ik mijzelf zie.

Ik zou eigenlijk thuis blijven vandaag. Tot ik deze post op mijn facebook timeline zag:

upload_2017-3-15_12-13-11.png

Nu moet ik wel Baudet stemmen. Omdat het kan.

haha FvD stemmers

Bedankt Maaike Jans. Uitstekende keuze, Rob.

Terug
Naar boven