Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedrijven mogen werkneemsters verbieden om een hoofddoek te dragen. Dat heeft het Europees Hof van Justitie besloten. Het verbieden van een hoofddoek is geen discriminatie, zo oordeelde het Hof.
Het Hof plaatst wel een kanttekening: om niet discriminerend te zijn, moet het verbod gebaseerd zijn op een bedrijfsreglement waarin staat dat 'het zichtbaar maken van enig politiek, filosofisch of religieus teken' verboden is.
Het hele scenario was vorige week al bekend"Het vreemde was: midden vorige week kreeg ik in Den Haag al gedetailleerd uitgelegd hoe het weekeinde zou verlopen: eerst de minister van Buitenlandse Zaken die het land niet inkwam, daarna de komst van een Turkse minister per auto – het hele scenario was bekend. Ik vermoed dus dat Nederland dit wilde, en dat vooral Rutte profiteert: als de relatie met een groot buitenland onder druk staat, willen burgers een vertrouwde bestuurder in plaats van een twitteraar. De tragiek van Wilders: ook nu zijn analyse achteraf correct was, verliest hij het op stijl en presentatie. Een gevoel dat zijn kiezers kennen."
Het is alsof we het verleerd zijn: zonder ruzie een gesprek voeren over onze politieke verschillen. Daarom sprak ik Willem Jan Hilderink (28), die promoveert in Amsterdam en uitlegt hoe hij naar de politiek kijkt.
- Joris Luyendijk.
Vindt dat er op zijn minst voor referenda een IQ van minimaal 120 vereist is.