Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Als er gewoon een keer normaal informatie over een keuze verstrekt wordt dan zie ik niet echt problemen.

• Topic Starter Topic Starter
Europees Hof: bedrijven mogen hoofddoek verbieden

Bedrijven mogen werkneemsters verbieden om een hoofddoek te dragen. Dat heeft het Europees Hof van Justitie besloten. Het verbieden van een hoofddoek is geen discriminatie, zo oordeelde het Hof.

Het Hof plaatst wel een kanttekening: om niet discriminerend te zijn, moet het verbod gebaseerd zijn op een bedrijfsreglement waarin staat dat 'het zichtbaar maken van enig politiek, filosofisch of religieus teken' verboden is.

Bijlagen

Indien waar, goed verhaal.

NRC: 'Turkije-rel was Nederlandse set up'
"Het vreemde was: midden vorige week kreeg ik in Den Haag al gedetailleerd uitgelegd hoe het weekeinde zou verlopen: eerst de minister van Buitenlandse Zaken die het land niet inkwam, daarna de komst van een Turkse minister per auto – het hele scenario was bekend. Ik vermoed dus dat Nederland dit wilde, en dat vooral Rutte profiteert: als de relatie met een groot buitenland onder druk staat, willen burgers een vertrouwde bestuurder in plaats van een twitteraar. De tragiek van Wilders: ook nu zijn analyse achteraf correct was, verliest hij het op stijl en presentatie. Een gevoel dat zijn kiezers kennen."
Het hele scenario was vorige week al bekend

Als het een set-up was vertelden ze het Tom-Jan Meeus van tevoren omdat?

Kuzu heeft afgezegd

Maar FvD mag nog steeds niet komen. Kut NOS.

Volendam represent!!1

Heb ze het bij geenpeil opgegeven?

Als een baist oever de daik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

FvD prognose vijf zetels zou een mooi resultaat zijn voor ze. GL/ SP/ PvdA en D66 qua prognose samen 68 zetels, een hoop. Ik voorzie wel problemen als er een kabinet komt met 4-5 partijen, lijkt me niet de stabiliteit ten goede komen.

Wat is die kuzu een ontzettend zwakke laffe doorzichtige kwal van een vent. Als mensen nu nog niet door hebben dat 'ie een verlengstuk is van erdogan dan weet ik het toch ook niet meer. Hij wist natuurlijk donders goed dat 'ie van alle kanten getorpedeerd zou worden over zijn pro-erdogan gedrag. En dan als een laffe hond een beetje de schuld geven aan jan roos die homofoob en xenofoob zou zijn terwijl in turkije de homo's, koerden, gülenisten en weet ik t wie er anders denkt dan erdogan cs gewoon vervolgd worden.

Klaver, ik vind het niks.

Jezus Asscher wilt nu ook de slechthorende kiezer bereiken, schreeuwen bijna en Derksen erbij halen lol. Het morele superioriteit gevoel wat Asscher zegt, dat kleeft idd wel aan de SP.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha Ascher got burned. Wilders was weer zoals van ouds op dreef. Hoe dom ben je om als stelling voor het debat tegen Wilders, de partijslogan van Denk te gebruiken. Hoe makkelijk wil je het hem maken.
Heerlijk ook om te zien dat Ascher boos werd. En dan nog heel zwak de broer van Wilders erbij betrekken, man man man. Dat worden weinig zetels voor de PvdA.

En nu wordt Ascher weer boos maar dan tegen Roemer en vergelijkt hem met Johan Derksen. Wat een zwakke vertoning van Ascher.

Heeft die Klaver stiekem een tweede en derde gezin a la Harry Mens maar dan met vluchtelingen ofzo. :roflol:

Waar is FvD?

Laatst bewerkt:
Nou, eindelijk eens waar voor ons geld gekregen met de debatten van zojuist. En dat op de laatste dag.

Terug
Naar boven