Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Denk dat er ook een hogere correlatie is tussen mensen die uiterst links & rechts stemmen en de mate van committent tot de partij, dan het geval is bij overige partijen.

Vreemd dat jullie stemmen op een werkdag.

• Topic Starter Topic Starter
stuk actiever zijn op Facebook, waar de poll over gaat.
Ook op twitter en andere kanalen. Maar natuurlijk zegt het alleen iets over de mate van social media verkeer van mensen die de moeite nemen en/ of dit te willen delen. PVV'ers spreken zich wellicht meer uit op diverse kanalen, dat heeft invloed op die poll.

Ook op twitter en andere kanalen. Maar natuurlijk zegt het alleen iets over de mate van social media verkeer van de mensen die de moeite nemen en/ of dit te willen delen.
denk dat voor andere kanalen hetzelfde geldt. Vraag me wel af hoe goed de PVV het nu gaat doen nou dat tactisch VVD stemmen van 2012 niet meer aan de orde is

Ik denk vooralsnog dat de VVD de grootste wordt gevolgd door PVV, CDA, GL. CDA is nog een outsider waar veel mensen op kunnen stemmen ipv PVV of VVD. Maar goed dit zijn hersenspinsels, niets waard. We gaan het meemaken vanavond.

Ik denk vooralsnog dat de VVD de grootste wordt gevolgd door PVV, CDA, GL. CDA is nog een outsider waar veel mensen op kunnen stemmen ipv PVV of VVD. Maar goed dit zijn hersenspinsels, niets waard. We gaan het meemaken vanavond.
Vond Buma alleen het slotdebat echt matig. Verder wel een goede campagne gedraaid, maar misschien heeft het net wat te lang geduurd voor 'm.

Zijn stem en geforceerde lach waren gister geen pluspunten nee.

ik zou het wel lachen vinden als FvD groot genoeg wordt om een rol van betekenis te spelen, vind het een erg aangename houding dat ze daar bereid zijn om mee te doen in de onderhandelingen om het "van binnenuit te veranderen". Stuk productiever dan jezelf eeuwig buitenspel zetten a la SP/VVD, zelf ook FvD gestemd overigens

ik zou het wel lachen vinden als FvD groot genoeg wordt om een rol van betekenis te spelen, vind het een erg aangename houding dat ze daar bereid zijn om mee te doen in de onderhandelingen om het "van binnenuit te veranderen". Stuk productiever dan jezelf eeuwig buitenspel zetten a la SP/VVD, zelf ook FvD gestemd overigens
Stel FvD haalt 4-5 zetels, zou ik knap vinden vanuit het niets. Dan op een zinvolle manier oppositie bedrijven, werken aan de organisatie, mensen aantrekken en groeien naar de volgende verkiezingen. Maar als ze nu al een rol van betekenis kunnen spelen zou dat idd lachen zijn. Een kleine partij als SGP/ CU hebben ook momenten gehad dat ze toch invloed konden uitoefenen in ruil voor stemmen, dat is dan wel afhankelijk van het kabinet.

Oppositie is beter. Ze zijn allen onervaren, als ze gaan meedoen is hun invloed alsnog niet groot en is het funest voor de PR, want ze moeten dan het regeringsbeleid gaan verdedigen.

Zal voor kleinere nieuwe partijen al een hels karwei worden om dossierkennis op te bouwen zonder (toegang tot) een heel team zoals de grotere gevestigde partijen dat hebben. Dat wordt dan heel zorgvuldig kiezen op welk terrein je je wilt profileren.

Die van fvd is ook wel een redelijk figuur, weet wat er speelt onder de mensen, net als jan roos de komiek, de nieuwe partijtjes weten veel meer wat er speelt onder de bevolking en hoop dat ze ook een kans krijgen, wel worden ze snel door de gevestigde partijen uitgemaakt voor xenofoob en in de linkse praatprogramma's worden ze met de grond gelijk gemaakt door met 6 man door ze heen te blaffen als ze iets willen onderbouwen, echt beschamend om te zien.

Pechtold is zon voorbeeld ,een arrogant kwalletje, een voorbeeld van de gevestigde orde die al jaren, zijn eigen ingestudeerde stukje tekstje heeft dat inmiddels in zijn hersenen gebrand zit.

Die koppen van cda, groenlinks, pvda , vvd, d66 hebben we de laatste weken zoveel gezien dat ik ze wel uit kan kotsen, mensen hebben al genoeg van ze voor er gestemd moet worden, allemaal maken ze elkaar ook nog eens zwart.

Wilders heeft dit slim gedaan, zich niet teveel laten zien en hierdoor zichzelf opgesteld als een populist, mensen wilden hem graag zien maar hij kwam niet, ook vanwege de tijdelijke dreiging en rtl actie door zijn broer erbij te betrekken.

jan roos heeft ook humor en komt ook realistisch over, zegt wat het volk graag wil horen in deze tijd, realistisch aanpak van problemen en nergens omheen draaien, recht voor de raap.

Heb het vakje voor Mark Rutte ingekleurd vandaag. Mark je bent een topper.

Terug
Naar boven