MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Eindelijk iemand die schrijft waar het op staat rond Baudet, begon bijna aan mijzelf te twijfelen afgelopen dagen. Ik vond Koning niet grappig maar wel raak. Gelijk van die mensen over demoniseren, haha dat vind ik dan wel humor. Hebben ze zelf zeer waarschijnlijk niet eens door.
Dapper om dit hier te posten. Het topic waarin FvD de absolute meerderheid heeft.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.304
  • #8.305
Ik heb besloten dat ik ook ga stemmen.

Een blanco stem :trollface:

Wobke is wakker, wel een beetje te laat.

Goed gedaan van Kaag als D66 idd, zoals nu in de peilingen, groter wordt dan het CDA.

• #8.309
Wobke is wakker, wel een beetje te laat.

Goed gedaan van Kaag als D66 idd, zoals nu in de peilingen, groter wordt dan het CDA.
... Kaag ... hihi. Ze doet het idd vrij aardig, fatsoenlijk en rustig.
Peilingen zijn wel heel onzeker, ben benieuwd naar verrassingen.

Overigens, ik weet niet of het onhandig geknipt is, maar een mevrouw van in de 90 die KVP en CDA heeft gestemd een partijhopper noemen getuigt niet van veel kennis over de Nederlandse politiek, Emma Wortelboer!

Heeft Klaver nou een groot hoofd of een klein lichaam? :thinking:

Beide

Eindelijk iemand die schrijft waar het op staat rond Baudet, begon bijna aan mijzelf te twijfelen afgelopen dagen. Ik vond Koning niet grappig maar wel raak. Gelijk van die mensen over demoniseren, haha dat vind ik dan wel humor. Hebben ze zelf zeer waarschijnlijk niet eens door.
Ken je wouter de Winter al? Is ook van de Volkskrant, en draagt ook bij aan het transparanter maken.

In zijn podcast afhameren heeft hij het oa over onderwerpen die bij Jinek niet besproken mochten worden. Zeker als je D66 overweegt, is dat toch de moeite waard.

Ik denk niet dat FvD hier een enorme meerderheid heeft, ik denk eerder dat jij iedereen die niet per definitie tegen ze is, ziet als een voorstander.
Ja, dat. Als ik de filmpjes van forum zie, pas ik ook wel in dat kader. Maar Fvd is echt niet iets waar ik op stem.

Wat men zegt tijdens de verkiezingscampagne en waar men echt voor staat, zijn bij de meeste partijen twee totaal verschillende dingen. Opzich logisch, met al die zwevende kiezers. Maar juist als zwevende kiezer is het daarom goed om jezelf af te vragen of de punten die je belangrijk vind, overeen komen met hoe de partij het afgelopen jaar heeft gehandeld.

• #8.315
Ken je wouter de Winter al? Is ook van de Volkskrant, en draagt ook bij aan het transparanter maken.
Wat hij zegt dat het eigenlijk zou moeten gaan over wat FvD heeft bereikt de afgelopen vier jaar vind ik terecht. Is alleen maar gedoe, ruzie en controverse. Daar wil ik nog aan toevoegen dat FvD een rol speelt in verdere polarisering. Lijkt een beetje zijn verdienmodel. Een debat voeren met andere politici lukt hem nauwelijks, kennis ontbreekt dikwijls of voert een doorzichtige act op zodat de achterban op social media kunnen knutselen met knippen en plakken.

Maar juist als zwevende kiezer is het daarom goed om jezelf af te vragen of de punten die je belangrijk vind, overeen komen met hoe de partij het afgelopen jaar heeft gehandeld.
Dan moet je de politiek wel op de voet volgen anders kan je dat niet doen. Dat is ook wel het probleem met je stem uitbrengen, eigenlijk zou dat door journalisten beter uitgezocht moeten worden. Maar ja, hoeveel mensen zitten daar nu echt op te wachten?

De Winther is van de Telegraaf, niet de Volkskrant

Ik kan me toch niet herinneren dat ik eerder wel eens op de laatste dag vóór de verkiezingen nog twijfelde maar ik vind t echt bijna onmogelijk op het moment. Zoveel dingen die me tegenstaan bij allerlei partijen waardoor ik ondanks het enorme aanbod eigenlijk bij geen enkele partij me echt helemaal senang voel. Ik weet heel goed dat je het nooit met álle punten van een partij eens kunt zijn, maar ik vind t moeilijk om over mijn eigen principes heen te stappen. Ben ik de enige die dat heeft?

Terug
Naar boven