Nee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee
Juist, ik vroeg vorige week aan mijn moeder van 80 of ik haar moest helpen, haar antwoord was dat ze niet achterlijk was.ja sorry hoor, en ik weet dat die mensen daar vrijwillig werken en hun best doen enzo, maar dit kan toch niet he. 'Stemgeheim herstellen' lol.
Overigens ook de andere kant op hoor, want je hoort ook veel oudjes die er niet uit kwamen met hoe ze het moesten opsturen. Die stopten hun stempas in dezelfde envelop als het stembiljet etc. Ik heb die briefstemmen gezien, het is zo simpel als wat. Het staat in tekst én in plaatjes uitgebeeld, uitvoerig en overduidelijk. Als die mensen echt dement zijn is dat natuurlijk vervelend maar dan moeten ze zich door iemand laten helpen met stemmen. Volgens mij zijn de oudjes die hier echt moeite mee hadden dezelfde die in het stemhok ook per ongeluk twee kandidaten aanvinkten oid en dan dus ook een ongeldige stem uitbrachten.

fixed.Ken je Wouter de Winther al? Isookvan de Telegraaf, en draagt ook bij aan het transparanter maken.
Wordt al gecorrigeerd, de meeste stemmen mogen gewoon geteld worden. Maar zegt dit wat over de politiek, of het volk?
Ik zag Baudet gister in dat programmaatje van Rutger Castricum, de Hofkar. Daar was weer een moment waarop je gewoon aan Baudets gezicht zag dat hij het liefst wilde weglopen omdat Castricum dan weer iets zei wat 'm niet aan stond - overigens iets volledig triviaals -, maar Baudet kon natuurlijk niet vluchten want ze reden op de snelwegEindelijk iemand die schrijft waar het op staat rond Baudet, begon bijna aan mijzelf te twijfelen afgelopen dagen. Ik vond Koning niet grappig maar wel raak. Gelijk van die mensen over demoniseren, haha dat vind ik dan wel humor. Hebben ze zelf zeer waarschijnlijk niet eens door.
Op zich wel een aardige zet om bij dergelijke politici dit format te gebruiken.Ik ben er sterk van overtuigd dat een groot deel van zijn huidige standpunten én handelen zijn gebaseerd op opportune argumentatie, d.w.z. dat hij - misschien niet eens bewust - in een bepaalde electorale hoek is terecht gekomen en daar uiteindelijk verder in 'geradicaliseerd' is. Hij heeft gezien wat aan slaat, welke toon resonantie vindt bij een bepaalde doelgroep, hoe zijn aanhang is opgebouwd en zich is gaan vormen, en heeft zich daar op aangepast, is daar steeds meer naar gaan handelen. Waarmee ik niet per se wil zeggen dat andere politici dat niet ook doen, alleen volgens mij was dat nu juist één van de sterke punten van Baudet, namelijk ageren tegen die politici die vastgeroest in een bepaald denkpatroon zitten van vaste en soms valse tegenstellingen als links-rechts, conservatief-progressief, arm-rijk, kerkelijk-seculier etc. Ik hoor hem weinig constructiefs meer bijdragen, ik zie hem de polarisatie tussen de verschillende stromingen alleen maar verder uitbuiten en ik zie hem steeds meer in de rechts-conservatieve hoek duiken.Dat laat dus ook zien dat niet iedereen zomaar een politicus kan zijn, voordat hij Baudet de politiek inging zag ik hem heel graag bij Powned.
Dat wilde hij ook nooit worden, nog steeds niet overigens.Dat laat dus ook zien dat niet iedereen zomaar een politicus kan zijn
Ik heb net gevraagd of het stemmen was gelukt en volgens haar was het zo duidelijk dat zelfs mijn vader het zonder haar hulp kon.Juist, ik vroeg vorige week aan mijn moeder van 80 of ik haar moest helpen, haar antwoord was dat ze niet achterlijk was.![]()

Niet iedereen is zo hooggeleid als de familie Steks he!Ik heb net gevraagd of het stemmen was gelukt en volgens haar was het zo duidelijk dat zelfs mijn vader het zonder haar hulp kon.![]()

Mijn moeder heeft alleen de lagere school afgemaakt en mijn vader was metaalarbeider.Niet iedereen is zo hooggeleid als de familie Steks he!![]()
Kooop jij met pricipes een brood bij de bakker, of ga jij met je principes na 21h00 een stukje buiten fietsen of of ofIk kan me toch niet herinneren dat ik eerder wel eens op de laatste dag vóór de verkiezingen nog twijfelde maar ik vind t echt bijna onmogelijk op het moment. Zoveel dingen die me tegenstaan bij allerlei partijen waardoor ik ondanks het enorme aanbod eigenlijk bij geen enkele partij me echt helemaal senang voel. Ik weet heel goed dat je het nooit met álle punten van een partij eens kunt zijn, maar ik vind t moeilijk om over mijn eigen principes heen te stappen. Ben ik de enige die dat heeft?
Dat vind ik wel triest van de politiek ja, ipv duidelijke standpunten te kiezen en dan af te wachten wie het met hun eens zijn worden de standpunten zo gekozen om zoveel mogelijk stemmen binnen te harken.Waarmee ik niet per se wil zeggen dat andere politici dat niet ook doen
Dat verklaart een hoop.Mijn moeder heeft alleen de lagere school afgemaakt en mijn vader was metaalarbeider.

Ik kan me toch niet herinneren dat ik eerder wel eens op de laatste dag vóór de verkiezingen nog twijfelde maar ik vind t echt bijna onmogelijk op het moment. Zoveel dingen die me tegenstaan bij allerlei partijen waardoor ik ondanks het enorme aanbod eigenlijk bij geen enkele partij me echt helemaal senang voel. Ik weet heel goed dat je het nooit met álle punten van een partij eens kunt zijn, maar ik vind t moeilijk om over mijn eigen principes heen te stappen. Ben ik de enige die dat heeft?
Wat dan, gehoorzame ?