AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Rutte is in 2003 veroordeeld voor het aanzetten tot discriminatie en is nu premier, in dit land is alles mogelijk.

Laatst bewerkt:
Nee, zeker niet, ik heb exact hetzelfde "probleem".

Ik betrap mezelf erop dat ik niet probeer om de "beste" partij te kiezen, maar meer de minst slechte.

@Mentat Ja lach maar, want eigenlijk is het best triest.
Als ik heel eerlijk ben zoek ik op de kieslijst een checkbox waarin ik "tegen de Nederlandse politiek" kan aanvinken...

Als ik heel eerlijk ben zoek ik op de kieslijst een checkbox waarin ik "tegen de Nederlandse politiek" kan aanvinken...
Is er ook geen kleine partij die voor iets staat wat jij belangrijk vind? Als proteststem kan een kleine of nieuwe partij heel effectief zijn.

Voorbeeldje is PvdD. Als kleine partij hebben zij op het gebied van dierenwelzijn veel bereikt.
Nu hebben ze ineens een mening over zorg en milieu, en is het een enge partij.

Als je vind dat alle partijen hetzelfde zijn, kan je ook gewoon alles aanvinken.

EwmK06FXAAA-LgD.jpeg

Dan moet je de politiek wel op de voet volgen anders kan je dat niet doen. Dat is ook wel het probleem met je stem uitbrengen, eigenlijk zou dat door journalisten beter uitgezocht moeten worden. Maar ja, hoeveel mensen zitten daar nu echt op te wachten?
Uitslagen van moties zijn altijd van iedere partij te vinden, als je dat bedoelt.

Misschien heb je hier wat aan

Nog een tip voor de VVD-stemmers hier:
Screenshot_20210316-201019_Instagram.jpg

Uitslagen van moties zijn altijd van iedere partij te vinden, als je dat bedoelt.

Misschien heb je hier wat aan
Dank, ik kende die niet, nummer 1 is geen verrassing.

Het was een begripvolle 'het is zo triest dat het grappig is'-lach.

Op enkele uitzonderingen na ben ik ook wel teleurgesteld in politiek en overheid.

Terug
Naar boven