Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Hahahaha!
Blanco stem is evengoed eentje die ongeldig verklaard wordt, toch?
Nee hoor, dat kan gewoon.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.362
Misschien heb je hier wat aan
Denk onderaan.

Edit net met schuin oog naar wilders vs kaag gekeken. Ik dacht voor een moment waar blijft de halve sluier in Iran, ja hoor daar kwam die weer. Wel juiste reactie van kaag btw.

Laatst bewerkt:
Uitslagen van moties zijn altijd van iedere partij te vinden, als je dat bedoelt.

Misschien heb je hier wat aan
Dit wilde ik ook nog doen!

EINDSTAND
SGP 22
ChristenUnie 20
50Plus 19
PvdA 19
CDA 18
GroenLinks 18
FvD 17
VVD 17
PvdDieren 16
D66 15
Denk 15
PVV 14
SP 14

Met de groeten van oom Kees! :roflol:

• FvD 24
  • PVV 23
  • SGP 17
  • 50Plus 14
  • Denk 14
  • PvdDieren 13
  • SP 13
  • VVD 12
  • CDA 11
  • ChristenUnie 11
  • D66 10
  • PvdA 8
  • GroenLinks 7

• SGP staat bij mij ook vrij hoog

Ondertussen in Grunn:

baudet.png

EINDSTAND​

• D66 22
  • PvdA 21
  • ChristenUnie 20
  • GroenLinks 20
  • SP 20
  • 50Plus 19
  • VVD 19
  • PvdDieren 18
  • CDA 16
  • Denk 15
  • FvD 11
  • SGP 10
  • PVV 9

Ik denk dat ik toch maar voor de partij voor de dieren ga.
Screenshot_20210316-212021_Gallery.jpg

• #8.371
Waarom zeg je dit? Je zet alleen jezelf voor lul met deze opmerking.
Wellicht met een knipoog naar de 13 verschillende metingen van de politieke barometer in 2019 door Ipsos, waaruit grofweg een aantal clusters naar voren kwamen waaronder dat op de vvd dubbel zo hoog aantal hoger opgeleide mensen stemmen dan op fvd. De vvd, d66 en groenlinks trekken met name de meeste hoger opgeleiden, d66 en gl zelfs meerderheid van de achterban.

Screenshot_20210316-212754_Chrome.jpg

Wellicht met een knipoog naar de 13 verschillende metingen van de politieke barometer in 2019 door Ipsos, waaruit grofweg een aantal clusters naar voren kwamen waaronder dat op de vvd dubbel zo hoog aantal hoger opgeleide mensen stemmen dan op fvd. De vvd, d66 en groenlinks trekken met name de meeste hoger opgeleiden, d66 en gl zelfs meerderheid van de achterban.
O ja mogelijk is mn sarcamse sensor een beetje stuk aan het raken ben er zo klaar mee. Kun je topics ook op negeerstand zetten?

• #8.373
O ja mogelijk is mn sarcamse sensor een beetje stuk aan het raken ben er zo klaar mee. Kun je topics ook op negeerstand zetten?
Heb voorheen halve forum op negeer gezet, ging zowel om secties als topics. Of dat nu nog kan geen idee, even proberen?

Brrr wat is die kaag een eng en lelijk mens

Wat zijn CDA en PvdA toch een mooie afspiegeling van de samenleving!

En dit was in 2019. Ik denk dat de FvD nog wel een verschuiving omlaag heeft meegemaakt. Zeker door te flirten met complottheorieën.

Terug
Naar boven