XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Die klimaatdoelen van de linkse partijen blijven ook zoiets geks. Ondertussen hele volksstammen hierheen halen en Nederland volduwen met nog meer mensen (=slecht voor het klimaat) en tegelijkertijd willen ze minder co2 uitstoot. Dan moeten ze al die mensen niet binnenlaten.

Die klimaatdoelen van de linkse partijen blijven ook zoiets geks. Ondertussen hele volksstammen hierheen halen en Nederland volduwen met nog meer mensen (=slecht voor het klimaat) en tegelijkertijd willen ze minder co2 uitstoot. Dan moeten ze al die mensen niet binnenlaten.
Eens ze allemaal hier zijn en wij genoeg windmolens en biomassacentrales hebben staan is iedereen dus voorzien van groene stroom en wordt er daar ook geen co2 meer uitgestoten. Dan zijn alle problemen uit de wereld.

Behalve wilders. Minder immigratie is meer geld voor de zorg en minder belasting voor het milieu.

Als je kijkt wat er nu in Mexico en de VS gaande is, dan is het ook niet humaan om te zeggen dat alles naar Nederland mag.

Het op de juiste wijze terug in elkaar vouwen van het stembiljet kostte me evenveel moeite als bepalen op welke partij ik ging stemmen. Ben ik de enige?

Er is niks mis met immigratie.
Het probleem ligt bij wie er immigreren. En hoeveel.

Gewoon niks toelaten dat niets bijdraagt. Iedereen die bijdraagt is welkom. Iedereen die binnen 10 jaar een misdrijf pleegt het land uitzetten zonder pardon, inclusief de hele familie.

Iedereen de eerste 5 jaar geen sociaal vangnet geven. Geen werk = geen huis = retour afzender.

Klinkt allemaal verschrikkelijk hard, rechts, racistisch, etc. Maar hoe denk je dat het in Dubai eraan toegaat? Er zijn daar geen problemen met de expats. Wie niet bijdraagt wordt het land uitgetrapt.

Gewoon niks toelaten dat niets bijdraagt. Iedereen die bijdraagt is welkom. Iedereen die binnen 10 jaar een misdrijf pleegt het land uitzetten zonder pardon, inclusief de hele familie.

Iedereen de eerste 5 jaar geen sociaal vangnet geven. Geen werk = geen huis = retour afzender.

Klinkt allemaal verschrikkelijk hard, rechts, racistisch, etc. Maar hoe denk je dat het in Dubai eraan toegaat? Waarom denk je dat er geen problemen zijn met de expats daar? Wie niet bijdraagt wordt het land uitgetrapt.
Amen

Klinkt allemaal verschrikkelijk hard, rechts, racistisch, etc. Maar hoe denk je dat het in Dubai eraan toegaat? Er zijn daar geen problemen met de expats. Wie niet bijdraagt wordt het land uitgetrapt.
Eens. Wat je zegt klinkt meer als Canada

wat denk je hoe ze ons behandelen als wij ons daar gaan vestigen?

wat denk je hoe ze ons behandelen als wij ons daar gaan vestigen?
tintin_au_congo_2.jpg

Wel zin in verkiezingsavondje. Kijken wie er een kop heeft als een oorwurm eind van de avond. Ik hoop Yasser

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.455
Wel zin in verkiezingsavondje. Kijken wie er een kop heeft als een oorwurm eind van de avond. Ik hoop Yasser
Die is sowieso moe. T-rex moet dat grote hoofd de hele dag meezeulen. Koffiedik kijken maar ik verwacht niet dat Groenlinks gaat meeregeren. VVD en CDA vertrouwen die partij niet helemaal na de onderhandelingen jaren terug. Klaver heeft, als het erop aankomt, geen leiding en kennelijk ook geen absolute bevoegdheid tot beslissen. En hoe betrouwbaar is die partij als het erop aankomt, gooien zo de handdoek in de ring, zo verwacht men.

:roflol:

De Jonge naar huis gestuurd vanwege ongeldig paspoort​

Demissionair minister De Jonge (Volksgezondheid) is bij een stembureau in Rotterdam weer naar huis gestuurd, omdat hij een ongeldig identiteitsbewijs bij zich had. "Zijn paspoort was verlopen, de gaten waren er al in gestampt", zegt de voorzitter van het stembureau bij de Kuip tegen Rijnmond.

De Jonge moest daarom weer naar huis om een geldig identiteitsbewijs op te halen. Een half uur later bracht de minister alsnog zijn stem uit. "We hebben die dingen in een bak liggen, het was nogal laat gisterenavond, ik heb de verkeerde gepakt", liet hij weten aan de regionale omroep.

De Jonge, die met de auto naar het stembureau was gereden, was overigens ook zijn rijbewijs vergeten, twittert een Rijnmond-verslaggever.
Nu is ook duidelijk waarom hij de verkeerde gepakt heeft.

20210317_183908.jpg

Waarschijnlijk zal het in de basis weer om VVD, CDA en D66 gaan. Het zou mooi zijn als JA21 ze aan een meerderheid kan helpen.

Ik zit aardig hetzelfde. Niet alleen met de eerste en tweede

Ik vind baudet geen zelfverzekerde leider die ergens voor staat, ik vind hem eerder onzeker en wispelturig. En in zekere zin dus onbetrouwbaar.

En leuk doen alsof je dichtbij de gewone mens staat... Maar volgens mij hebben de meeste mensen niets met complottheorieën. Althans, ik niet. Dus dat hij bij Ruud de Wild gelijk daarover begon, vond ik jammer.
Ofwel, Fvd is om andere redenen echt geen partij voor mij.
Daarom stem ik JA21; FvD ben ik ook al tijdje terug bij afgehaakt. Qua programma lijkt het erg op elkaar, maar een stuk genuanceerder en 'gewoon' liberaal-conservatief en minder kort door de bocht. En geen narcistische lijsttrekker met trumpiaanse uitspraken/houding en een trumpiaanse campagne.

Enige nadeel is dat het de zoveelste kleine splinterpartij is, dus hopelijk kunnen ze net die 2 zeteltjes leveren die de meerderheid leveren in een enigszins rechtse coalitie met o.a. VVD en CDA. Maar ik vrees ervoor dat D66 meer stemmen gaat halen dan het CDA en dus eerder aan de onderhandelingstafel mag aanschuiven; dan zie ik minder kans voor JA21.

Waarschijnlijk zal het in de basis weer om VVD, CDA en D66 gaan. Het zou mooi zijn als JA21 ze aan een meerderheid kan helpen.
Zou een mooie combinatie zijn. Maar dan moet JA21 het wel heel goed doen, want anders krijgen veel andere partijen een kans.

Dat klopt zeker. Ik lees je post nu pas na mijn vorige post.

De vraag is enkel: wie wordt er groter, het CDA of D66:
- Als D66 als eerste aan mag schuiven, zullen zij graag GL of PvdA betrekken;
- Als het CDA als eerste mag aanschuiven, voorspel ik CU en als dat nog geen meerderheid oplevert JA21

Terug
Naar boven