Heb ik ook gedaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik ook gedaan.
Ja, maar dan heb je ook kans dat het CDA zegt, doe het dan maar zonder ons en dan krijg je wel een heel vreemde situatie. Misschien is een linkse coalitie die na een paar maanden uit elkaar valt wel goed.Enige nadeel is dat het de zoveelste kleine splinterpartij is, dus hopelijk kunnen ze net die 2 zeteltjes leveren die de meerderheid leveren in een enigszins rechtse coalitie met o.a. VVD en CDA. Maar ik vrees ervoor dat D66 meer stemmen gaat halen dan het CDA en dus eerder aan de onderhandelingstafel mag aanschuiven; dan zie ik minder kans voor JA21.
Was het maar zo dat die doelen enkel van de linkse partijen kwamen. NL neemt deel aan het Klimaatakkoor van Parijs (40% minder broeikasgassen uitstoten in 2030) en Nederland heeft daar zelf nog een schepje bovenop gedaan met Klimaatweg (49% minder CO2-uitstoot in 2030). M.i. niet reele doelstellingen, maar die hebben onszelf dus opgelegd en volgens zijn PVV en FvD (en JA21) de enige partijen die hieruit willen stappen.Die klimaatdoelen van de linkse partijen blijven ook zoiets geks. Ondertussen hele volksstammen hierheen halen en Nederland volduwen met nog meer mensen (=slecht voor het klimaat) en tegelijkertijd willen ze minder co2 uitstoot. Dan moeten ze al die mensen niet binnenlaten.
Misschien niet verkeerd nee, dan zal bij een herverkiezing hopelijk links flink moeten inleveren, omdat men inziet dat het onder rechts (VVD, CDA en CU) zo slecht nog niet was.Ja, maar dan heb je ook kans dat het CDA zegt, doe het dan maar zonder ons en dan krijg je wel een heel vreemde situatie. Misschien is een linkse coalitie die na een paar maanden uit elkaar valt wel goed.
Was inderdaad iemand in het nieuws gekomen, omdat ze op instagram had gepost dat ze stemmen voor Baudet en Wilders zou verscheuren.Ben ik de enige die die stemmentellers niet vertrouw? Stel zo een GL miep die telt ziet telkens Geert langskomen. Die denkt na verloop van tijd ik turf nu ff Klaver paar keer aan.
Wat is het alternatief?
Stemcomputers. Die vertrouw ik ook niet![]()
Worden stemmen niet standaard dubbel gesorteerd en geteld?Ben ik de enige die die stemmentellers niet vertrouw? Stel zo een GL miep die telt ziet telkens Geert langskomen. Die denkt na verloop van tijd ik turf nu ff Klaver paar keer aan.
Wat is het alternatief?
Is direct eruit gezet.En is deze juffrouw nu ook druk aan het stemmentellen? Of zit ze nu thuis te huilen en anderen de schuld te geven?
Volgens mij is tellen openbaar. Kan langsgaan om te kijken bij stembureau. Je mag niet hinderen maar wel bezwaar maken. Zijn procedures voor.Ben ik de enige die die stemmentellers niet vertrouw? Stel zo een GL miep die telt ziet telkens Geert langskomen. Die denkt na verloop van tijd ik turf nu ff Klaver paar keer aan.
Wat is het alternatief?
Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft gedetailleerde instructies voor de leden van de stembureaus verspreid. Voor het tellen van de stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen moeten niet minder dan 22 stappen worden doorlopen. De hoofdlijnen: eerst worden alle stempassen en volmachten geteld. Daarna worden alle biljetten op 'lijst' gesorteerd, zodat de totalen per partij alvast kunnen worden doorgegeven aan het centrale stembureau. Vervolgens wordt per lijst nagegaan hoeveel stemmen elke kandidaat heeft gekregen (voorkeursstemmen). Elk stembiljet wordt door ten minste twee personen bekeken. Het tellen voor het referendum is wat eenvoudiger, al bevat de instructie daarvoor toch nog 18 stappen.
Ja ik was dus een beetje erg enthousiast, bedacht me dat pas later....Je hoeft dat hele formulier toch niet open te vouwen?![]()
Die van mezelf heb ik niet eens goed terug gevouwen ingeleverd 
Gewoon het eerste blad omslaan en de VVD staat voor.Ja ik was dus een beetje erg enthousiast, bedacht me dat pas later....
Heb daarna ook voor m'n moeder gestemd, haar stembiljet ging inderdaad beterDie van mezelf heb ik niet eens goed terug gevouwen ingeleverd
![]()

In de basis is die kans misschien even groot, maar SP wil dat zelf niet, dus de kans is in werkelijkheid groter.Haha jullie geloven toch niet dat er ook maar enige kans is dat JA21 ooit mee gaat regeren. De kans dat hun erbij komen is ongeveer net zo groot als de kans dat de SP mag meeregeren.