Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

spannend!

kuuuutttt

jaaaa

Lilian moet haar biezen pakken weer een verkiezing verloren

Is de gemiddelde Nederlander dan eigenlijk niet tevreden met hoe het nu gaat?

haha D66 2e partij. Media heeft haar werk weer gedaan.

Ga allemaal maar vast sparen voor zonnepanelen en een warmtepomp. En isoleer alles eerst goed, anders werkt het niet!

Ik vind jouw argument om immigratie te relateren aan CO2-uitstoot wel wat raar, want het gaat toch om de wereldwijde uitstoot en niet waar die mensen zich bevinden. Je zegt dus eigenlijk 'mensen verplaatsen = slecht voor het klimaat'. En bovendien, wat denk je dat het aandeel in de CO2-uitstoot is?
Vind ik niet. Wij moeten als Nederland zijnde bepaalde doelen halen en dat wordt alleen maar lastiger en duurder naarmate er meer mensen in Nederland komen wonen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.493
Is JA21 van Eerdmans? Niet slecht als die op 3 uitkomt. FvD ook niet verkeerd gedaan. D66 boven verwachting. Toch goed van Kaag. Terecht dat Groenlinks hebben moeten inleveren. Cda ook verloren.

Vvd, d66 en cda in de nieuwe coalitie?

Vind ik niet. Wij moeten als Nederland zijnde bepaalde doelen halen en dat wordt alleen maar lastiger en duurder naarmate er meer mensen in Nederland komen wonen.
Als Nederland zijnde?

Daarom slaat het nergens op dat die doelen op lokaal niveau gehaald moeten worden, want dan kun je je uitstoot gewon verplaatsen. Ik ben ook geen voorstander van massa-immigratie, maar vind het een raar argument.

Volt op 4 is toch ook wel een verrassing. Die zie ik zelf nog wel in een coalitie eindigen met VVD, CDA, D66 i.p.v. CU.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.498
Sylvana in de kamer, veel triester kan het niet worden
Excuusneger in de kamer. Vroeger vervulde ze die rol op tv nu op het toneel in de kamer. Die raakt hoogstwaarschijnlijk ondergesneeuwd en misschien wel lamgelegd, al zie ik aanschurken tegen GL wel gebeuren, of bij haar oude matties van Denk.

Is dat zo, of is het per hoofd van de bevolking?
Als Nederland zijnde?

Daarom slaat het nergens op dat die doelen op lokaal niveau gehaald moeten worden, want dan kun je je uitstoot gewon verplaatsen. Ik ben ook geen voorstander van massa-immigratie, maar vind het een raar argument.
We moeten toch 49% minder co2 uitstoten? Als er meer mensen bij komen en er zouden geen extra maatregelen komen, gaat de co2-uitstoot alleen maar verder omhoog. Dus dat betekent nog meer maatregelen dan wanneer we die extra mensen niet hadden gehad.

Terug
Naar boven