Sterling
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.650
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, CO2. Dat is een groot verschil. CO2 zou niet op lokaal niveau moeten worden vastgesteld of per hoofd van de bevolking,want nu is het gewoon verplaatsen van de uitstoot en een land zit 'goed'.We moeten toch 49% minder stikstof uitstoten? Als er meer mensen bij komen en er zouden geen extra maatregelen komen, gaat de stikstofuitstoot alleen maar verder omhoog. Dus dat betekent nog meer maatregelen dan wanneer we die extra mensen niet hadden gehad.
Als Nederland zijnde?
Daarom slaat het nergens op dat die doelen op lokaal niveau gehaald moeten worden, want dan kun je je uitstoot gewon verplaatsen. Ik ben ook geen voorstander van massa-immigratie, maar vind het een raar argument.
Ik had het al aangepast.Nee, CO2. Dat is een groot verschil. CO2 zou niet op lokaal niveau moeten worden vastgesteld of per hoofd van de bevolking,want nu is het gewoon verplaatsen van de uitstoot en een land zit 'goed'.
NOx (stikstofoxiden) is een ander verhaal, dan maakt het wel degelijk uit waar het neerslaat.
Ik snap je punt wel, maar dat wordt dus veroorzaakt doordat wij onszelf zo'n belachelijke wet hebben opgelegd. Waar die mensen hun CO2 uitstoten, maakt voor de wereldwijde uitstoot niet uit, maar nu is het gewoon aan ieder land zelf om de doelen te halen (enwil Nederland weer het braafste jongetje van de klas zijn).
Ik denk niet dat D66 met JA21 wil, die zal er eerder een linkse partij bij willen.Ik gok op een coalitie van VVD, CDA, D66 en JA21. Dan hebben ze met SGP/CU in de EK vrijwel op elk onderwerp een meerderheid.
Kiezen voor het bekende in onzekere tijden. En Rutte is vrij populair als premier, niet eens alleen bij vvd collega's en achterban.Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Geen mens die begrijpt als VVD weer de grootste wordt. En vervolgens een opkomst van 81%, en wat hebben we? Een land dat gewoon met dezelfde club doorgaat.
De vraag is wat Hoekstra gaat doen als hij geen minfin wordt, dat baantje is doorgaans voor de 2e partij.CDA gaat voor de vorm nog even een tijdje op de blaren zitten en schuift daarna gewoon weer aan hoor
ik denk dat ie dan in de kamer gaat zittenDe vraag is wat Hoekstra gaat doen als hij geen minfin wordt, dat baantje is doorgaans voor de 2e partij.
Yep. Eerst "analyseren" en met leden "overleggen" of winnaars naar voren schuiven, ondertussen de bestuurdersstoeltjes poetsen.CDA gaat voor de vorm nog even een tijdje op de blaren zitten en schuift daarna gewoon weer aan hoor
Ik zou zeggen, zoek uit wat de exacte afspraken zijn die er zijn gemaakt. Misschien dat het dan iets duidelijker zijn wordt.We moeten toch 49% minder co2 uitstoten? Als er meer mensen bij komen en er zouden geen extra maatregelen komen, gaat de co2-uitstoot alleen maar verder omhoog. Dus dat betekent nog meer maatregelen dan wanneer we die extra mensen niet hadden gehad.
Ik denk dat het lastig wordt om een alternatief te vinden waarmee ze óók een meerderheid in de EK hebben. Heb even zitten turven en om aan die 10 zetels te komen zou je dan GL en PVDD erbij moeten halen.Ik denk niet dat D66 met JA21 wil, die zal er eerder een linkse partij bij willen.
Volgens de laatste exitpoll zou VVD, D66 en CDA een meerderheid hebben.
Optie zou kunnen zijn de huidige coalitie voort te zetten of met de PvdA erbij, GL zal nu wel niet willen.
Of gewoon op een partij stemmen die die doelen de prullenbak in wil gooien.Ik had het al aangepast.
Maar als wij dat doel willen halen in Nederland gaat dat makkelijker met minder mensen dan meer.

Er zal met JA 21 wel te praten zijn voor steun op belangrijk punten, in een coalitie met D66 zie ik niet gebeuren. Ik weet ook niet of je het moet willen als kleine nieuwe partij.Ik denk dat het lastig wordt om een alternatief te vinden waarmee ze óók een meerderheid in de EK hebben. Heb even zitten turven en om aan die 10 zetels te komen zou je dan GL en PVDD erbij moeten halen.
Precies.Er zal met JA 21 wel te praten zijn voor steun op belangrijk punten, in een coalitie met D66 zie ik niet gebeuren. Ik weet ook niet of je het moet willen als kleine nieuwe partij.
Ik zie overigens nog wel toekomst in JA21. Als de VVD, die naar links is opgeschoven, daar blijft, is het een goed rechts liberaal-conservatief alternatief.Dat klopt zeker. Ik lees je post nu pas na mijn vorige post.
De vraag is enkel: wie wordt er groter, het CDA of D66:
- Als D66 als eerste aan mag schuiven, zullen zij graag GL of PvdA betrekken;
- Als het CDA als eerste mag aanschuiven, voorspel ik CU en als dat nog geen meerderheid oplevert JA21