- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ben je pas écht een mong**l. Niet alleen jij trouwens maar ook de overige +\- 18% die niet heeft gestemd.
Het is je van harte gegund, met deze foto eerder had ze er nog meer kunnen halen.Ik ga heerlijk slapen vannacht. Trusten en kusjes...
![]()
Ik vind ook dat mong*len geen stemrecht zouden moeten hebben, die begrijpen er toch geen f**k van.Dan ben je pas écht een mong**l. Niet alleen jij trouwens maar ook de overige +\- 18% die niet heeft gestemd.
Er is er minstens 1 die een universitaire studie heeft gedaan...Ik vind ook dat mong*len geen stemrecht zouden moeten hebben, die begrijpen we toch geen f**k van.
Leg eens uit?Dan ben je pas écht een mong**l. Niet alleen jij trouwens maar ook de overige +\- 18% die niet heeft gestemd.
Ik zou zeggen, zoek uit wat de exacte afspraken zijn die er zijn gemaakt. Misschien dat het dan iets duidelijker zijn wordt.
Precies. Rechtse stemmers klagen hier, maar links verliest de meeste zetels. Politiek een verschuiving naar rechtsNiet zo sip hier hoor, de DBB-lievelingen FvD en JA21 (zelfs met het verlies van PVV) hebben ook gewonnen.
Zit je de verkiezinguitslag van Spanje te kijken?Precies. Rechtse stemmers klagen hier, maar links verliest de meeste zetels. Politiek een verschuiving naar rechts
Aan de andere kant hebben we ook een partij die van oudsher de partij van de boeren was en terugverlangde naar een VOC-mentaliteit in een coalitie met een partij die de veestapel wil halveren en excuses wil aanbieden voor het slavernijverleden.Er zal met JA 21 wel te praten zijn voor steun op belangrijk punten, in een coalitie met D66 zie ik niet gebeuren. Ik weet ook niet of je het moet willen als kleine nieuwe partij.
VVD en D66 de grootsten.
Hoe is dit een verschuiving naar rechts? Omdat de VVD op papier rechts is? Beleid van de afgelopen 4 jaar laat het tegendeel zien.
Nog een beter idee. Gewoon opheffen die hap.Gaan GL, PvdA en SP nu dan eindelijk eens fuseren? Zijn splinterpartijtjes geworden