AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik heb nog nooit gestemd.

Ik ga heerlijk slapen vannacht. Trusten en kusjes...

EwtfV7CWQAEkDzf.jpg

Laatst bewerkt:
Niet zo sip hier hoor, de DBB-lievelingen FvD en JA21 (zelfs met het verlies van PVV) hebben ook gewonnen.

Er zal met JA 21 wel te praten zijn voor steun op belangrijk punten, in een coalitie met D66 zie ik niet gebeuren. Ik weet ook niet of je het moet willen als kleine nieuwe partij.
Aan de andere kant hebben we ook een partij die van oudsher de partij van de boeren was en terugverlangde naar een VOC-mentaliteit in een coalitie met een partij die de veestapel wil halveren en excuses wil aanbieden voor het slavernijverleden.
Het zal me echt benieuwen als men kiest voor een kabinet met een duidelijke minderheid in de EK.

@Mentat, wanneer gaat Omzicht zijn eigen partij oprichten?

Vandaag moet ik de 'Emma Wortelboer-award voor politieke onbenulligheid' helaas toekennen aan Malou Petten.

Ivm een Katholieke kerk de CU noemen is, ondanks dat er zeker sinds de aanpassing van de beginselverklaring flink wat Katholieken CU stemmen, niet correct.

Gaan GL, PvdA en SP nu dan eindelijk eens fuseren? Zijn splinterpartijtjes geworden

Poppenkast al over? "Coalitie' was al beklonken voordat er gestemd is. The show must go on.

VVD en D66 de grootsten.

Hoe is dit een verschuiving naar rechts? Omdat de VVD op papier rechts is? Beleid van de afgelopen 4 jaar laat het tegendeel zien.

Rechts: Winst van JA21, FvD, PVV opgeteld.
Links: Verlies van GL, SP, PvdA, D66 opgeteld
Midden: Weinig verschil VVD en CDA samen

En D66 is ook rechtser dan GL, PvdA, SP.

Terug
Naar boven