MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
Pechtold zit daar wel lekker met de grote jongens, walgelijke gladnek.

• Topic Starter Topic Starter
Niet heel lang geleden werd je door een grote groep moslims voor kafir uitgemaakt als je alleen al sprak over (eventueel) stemmen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk op vier zetels bijna. Dat zijn ongeveer 280.000 mensen. Multiculturele samenleving.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat ziet Femke er oud uit.

lekker solidair aan het wachtgeld waarschijnlijk al die pvda'ers

dronestrike op dat DENK gebouw aub

j0bozy0y_u3y5a5_mnk03k.png

Geen geld meer naar Griekenland.

NOS is er gewoon mee gekapt. :roflol: god***domme zeg. Tijdens de Amerikaanse verkiezingen in november hadden ze uitzending van 00.00 tot 9.00 uur 's ochtends en bij onze eigen verkiezingen stoppen ze er gewoon mee om 2.00 uur. Echt te bizar voor woorden dit. :emo::emo::emo:

Ik snap hier echt niks van. Wat een walgelijke omroep. Opheffen die rotzooi.

Amerikaanse verkiezingen belangrijker vinden dan je eigen verkiezingen. god***domme zeg, hoe verzin je het?

Luister nu even heel goed naar me, mafkees. Er staat niks, maar dan ook echt fucking niks over het klimaat in het programma van Mark Rutte. VVD stemmers moeten zich toch echt even achter de oren krabben, over hoe ze de afspraken die we met zijn allen hebben gemaakt in Parijs willen realiseren. Anno 2017 kan je gewoon geen schijt meer hebben aan het klimaat, en helemaal niet aan dieren.

• Like
Waarderingen: mat
Luister nu even heel goed naar me, mafkees. Er staat niks, maar dan ook echt fucking niks over het klimaat in het programma van Mark Rutte. VVD stemmers moeten zich toch echt even achter de oren krabben, over hoe ze de afspraken die we met zijn allen hebben gemaakt in Parijs willen realiseren. Anno 2017 kan je gewoon geen schijt meer hebben aan het klimaat, en helemaal niet aan dieren.
Ja maar hij lacht zo vriendelijk.

We gaan gewoon 4 jaar verder met het huidige beleid. Pappen en nathouden, en natuurlijk meer belasting. En natuurlijk weer een VVD'er voor justitie.

Schoenmaker(s) blijf bij je leest:).

Terug
Naar boven