AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

De meerderheid van DBB schijnt nogal een probleem te hebben met alles wat links van FvD/PVV/VVD zit. En volgens sommige wappies hier is Kaag de duivel in hoogsteigen persoon.
Afhankelijk van je definitie van links, is D66 meer rechts dan pvv. En op het gebied van dierenwelzijn vind ik ze helemaal niet zo groen als doet vermoeden

De meerderheid van DBB schijnt nogal een probleem te hebben met alles wat links van FvD/PVV/VVD zit. En volgens sommige wappies hier is Kaag de duivel in hoogsteigen persoon.
Nee, dat is Olongren en Dijkstra is de Engel des Doods. :D

Overigens denk ik dat Kaag een zeer intelligente verstandige capabele vrouw is, alleen haar ideeën en/of waar zij voor staat voor Nederland verschrikkelijk. Misschien is dat het wel, juist omdat ze de capaciteiten bezit om hier de hel op aarde te creëren roept ze zoveel weerstand op.

Dat wil niet zeggen dat je een minderwaardig mens bent, op andere neerkijken probeer ik te vermijden, dat is meer iets voor D66-ers en andere elitaire progressieven.

"Wie zijn die mensen?"
".... basket of deplorables"

De meerderheid van de frequente bezoekers van dit topic vindt het stemmen op een, in ieder geval in naam, confessionele partij ook belachelijk en toch kan ik hier daar gewoon voor uitkomen.

@De Gezonde Roker roemt hier met enige regelmaat D66-dames, blijkt ook te kunnen.

Meestal zijn mijn opmerkingen en grapjes over andere partijen een beetje aangezet of een creatieve manier om met mijn frustratie om te gaan, maar in ieder geintje zit vaak een seintje.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
En dan Rutte eergisteren in het journaal.
" niets aan de hand, doorlopen allemaal ".

Dat iedereen die op hem heeft gestemd persoonlijk er verlies door mag leiden.

Is dit eigenlijk niet een beetje een jij-bak?

Is dit niet een beetje je eigen 'deplorables'-moment?

Laten we wel zijn, wat hebben BB-ers van Kaag en/of D66 te verwachten? Het is niet dat buiten partydrugs ze ook AAS oud willen vrijgegeven.

" niets aan de hand, doorlopen allemaal ".
Hahaha dit.
Rutte zei even vluchtig: ja heel erg vervelend dit maar het is nou eenmaal gebeurd. Vergeten maar want we moeten door :roflol:
De man dacht dat dit wel weer even over zou waaien.
Mensen die nog steeds achter hem staan.. ongelofelijk, kan er niet bij.

Ze zijn nu vast druk bezig om een leugen te komen die waterdicht is, hoop dat ze het debat keihard in gaan en het echte verhaal boven komt

Hahaha dit.
Rutte zei even vluchtig: ja heel erg vervelend dit maar het is nou eenmaal gebeurd. Vergeten maar want we moeten door :roflol:
De man dacht dat dit wel weer even over zou waaien.
Mensen die nog steeds achter hem staan.. ongelofelijk, kan er niet bij.

Ze zijn nu vast druk bezig om een leugen te komen die waterdicht is, hoop dat ze het debat keihard in gaan en het echte verhaal boven komt
Ik geloof niet in dat debat, net wat je zegt, daar wordt nu echt wel overlegt en gekonkeld.
En wedden dat het Mark winst gaat opleveren, de ene hand houdt de andere hand boven het hoofd terwijl ze worden gewassen in onschuld.

Waterboarden met Kaisja tot ze verdrinkt en dan zelf een goed verhaal verzinnen lijkt me zinvoller.

Screenshot_2021-03-26-14-13-55-86_0b2fce7a16bf2b728d6ffa28c8d60efb.jpg

Terug
Naar boven