Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

ik denk dat die van d66 de nieuwe kamervoorzitter wordt
Zou ik niet van opkijken. Wilders heeft daar wellicht ook al rekening mee gehouden gezien zijn verbale uitspatting van vanmiddag. Kan die daar op voortborduren.
 
ik denk dat die van d66 de nieuwe kamervoorzitter wordt
Als ik de verwachting van Floor en Wouter hoor zijn we idd uitgeleverd aan de heidenen.
 
Laatst bewerkt:
Tegelijkertijd wil Wilders dat Arib uit haar ambt wordt gezet, haar stemrecht wordt ontnomen enzovoorts- als zijn verkiezingsprogramma wordt gevolgd.

Ze zou dubbele loyaliteit hebben, ongehoord dat dit toch kon in Nederland en nog meer van zuks in 2016. Bosma was veel redelijker en ook een goed verliezer. Maar met Wilders sluiten deuren, dat weet en erkent Bosma.
Je trekt het goed uit z'n verband!
 
Je trekt het goed uit z'n verband!
Hoezo dan? Is een logisch gevolg van wat hij wil en roept. Onderscheid wil hij niet maken Rutte vroeg daar nog naar tijdens verkiezingsdebat.

Wat hij in 2016 riep kan je met 1 klik zelf vinden.
 
Hoezo dan? Staat in zijn programma, is daar dan een logisch gevolg van.
Er staat niet in zijn verkiezingsprogramma dat hij wil dat Arib uit haar ambt gezet wordt.

Er was een ding over dubbele paspoorten inleveren (in mijn ogen verkiezingspraatonzin). Voor Griekenland of Irak kan dat niet eens, en in Marokko wordt het doorgaans niet geaccepteerd.

Volgens mij is er niet één partij waarbij het programma een correct en eerlijk beeld van de partij weergeeft


Wat hij in 2016 riep kan je met 1 klik zelf vinden
2016 :rolleyes:
 
Er staat niet in zijn verkiezingsprogramma dat hij wil dat Arib uit haar ambt gezet wordt.
Screenshot_20210406-231924_Drive.jpg

Punt 9.
Of zou Wilders een apart lijstje maken van alle mocro's waarvoor dit niet geldt.

Screenshot_20210406-232117_Drive.jpg

Laatste punt heeft ook niet lang standgehouden.
en in Marokko wordt het doorgaans niet geaccepteerd.
Idd. Wil hij niet op terugkomen, heeft hij notabene nog gezegd op de vraag van Rutte, die hem vroeg of hij dat wilde terugnemen want mensen kunnen daar niet eens vanaf.
 
op haar naam na staat het er echt letterlijk :roflol:
 
Bekijk bijlage 524730
Punt 9.
Of zou Wilders een apart lijstje maken van alle mocro's waarvoor dit niet geldt.

Bekijk bijlage 524731
Laatste punt heeft ook niet lang standgehouden.
Welke partij houdt zich wel prachtig aan dat lijstje dan? Die standpunten zijn van iedere partij behoorlijke kul... Het zegt zo verdomd weinig over hoe ze in de kamer handelen, en bar weinig over waar ze nu echt voor staan

Dat van het dubbele paspoort is echt zo'n loze kreet, want het kan niet eens. Bedoel, Aboutaleb kan evengoed niet zomaar één paspoort houden.

Sorry, wekker gaat weer om 5,dus ik verwoord 't bagger
 
Welke partij houdt zich wel prachtig aan dat lijstje dan? Die standpunten zijn van iedere partij behoorlijke kul... Het zegt zo verdomd weinig over hoe ze in de kamer handelen, en bar weinig over waar ze nu echt voor staan

Dat van het dubbele paspoort is echt zo'n loze kreet, want het kan niet eens. Bedoel, Aboutaleb kan evengoed niet zomaar één paspoort houden.

Sorry, wekker gaat weer om 5,dus ik verwoord 't bagger
Dat is een andere discussie. Ik schrijf wat hij wil, althans wat hij zegt te willen als zijn programma wordt gevolgd, als reactie op Mentat. Niet wat hij bereikt, of wat er van overblijft.

Anyway, weltrusten. Slaap lekker. Ik ga ook vlak.
 
Met die beredenering kan eigenlijk elk partijprogramma vers van de pers meteen de prullenbak in
 
voor de pvv - en vergelijkbare partijen op de flanken - is het over het algemeen vrij makkelijk om te stemmen in lijn met hun verkiezingsprogramma en allerlei onrealistische punten toe te voegen aan datzelfde programma, aangezien ze nooit meeregeren
 
Met die beredenering kan eigenlijk elk partijprogramma vers van de pers meteen de prullenbak in
Ja, dat kan het toch ook?

Dit is een van de dingen wat er mis is met de Nederlandse politiek. Mentat had een tijde geleden een mooi linkje erover, dat partijen vaak niet eens weten waarom er op hun gestemd wordt.
Ik meende dat 30% van de Wilders stemmers vind dat Wilders wel eens wat softer mocht zijn over moslims, om maar een voorbeeld te geven.
 
Er was een ding over dubbele paspoorten inleveren (in mijn ogen verkiezingspraatonzin). Voor Griekenland of Irak kan dat niet eens, en in Marokko wordt het doorgaans niet geaccepteerd.
Voor Turkije ook veel te veel moeite, dus laat ik m'n dubbele nationaliteit maar zitten.
 
Ze zijn nu stemmen voor het voorzitterschp.
 
Werd Bergkamp. Had goede kansen volgens insiders.

Ondertussen roept Wilders dat Nederland corrupt is met een nepparlement. Onderstreept daarmee waarom collega's (kennelijk) een pvv'er, zelfs een uitstekende vice-voorzitter als Bosma, niet zien zitten.
 
Back
Naar boven