AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

De jij bakken over nee links, nee rechts is erger/minder erg in haar hypocrisie zal mij verder jeuken. Lijkt zich ook met name op twitter af te spelen. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Dit!

Ik ben best bereid over mijn eigen vooroordelen over wie het het meest doet heen te stappen, maar geen hypocrisie:
Als appjes bij FvD een bron zijn, dan ook bij D66.
Als iemand thuis opzoeken, of iemands huis bestickeren of bekladden intimiderend en over de grens is, dan maakt het niet uit of het bij Thierry Baudet, Rob Jetten of Nadia Bouras is.

Vandaar dat ik zeg dat Nadia Bouras een ongeloofelijke hypocriet is, met haar grapje over witte verf.

Over dit van Smeets schreef Jan Dijkgraaf al op 19 maart in één van z'n briefje van Jan, de partij wist het al op 31 maart, maar nu het naar buiten komt gaan ze het onderzoeken.

Moet ik hier iets van vinden, omdat ik D66 heb gestemd? :dunno:
Nee, dat hoeft niet, ik neem gewoon aan dat je het misbruiken maken van kwetsbare en verwarde jonge mannen door oudere smeerpijpen keihard veroordeeld.

Maar sinds de overwinning van Kaag loopt het niet echt lekker en dit is alweer een smetje.

Uit het rapport over de vorige affaire blijkt wel dat er een nogal "vrije cultuur" heerst binnen de partijorganisatie, waar affaires en buitenechtelijke relaties de norm zijn op de werkvloer, er is niets aantoonbaar fout gegaan, maar door de scheve verhoudingen ligt misbruik wel op de loer.

Nee, dat hoeft niet, ik neem gewoon aan dat je het misbruiken maken van kwetsbare en verwarde jonge mannen door oudere smeerpijpen keihard veroordeeld.

Maar sinds de overwinning van Kaag loopt het niet echt lekker en dit is alweer een smetje.

Uit het rapport over de vorige affaire blijkt wel dat er een nogal "vrije cultuur" heerst binnen de partijorganisatie.
Waar hebben we het over, als ze één jaar ouder waren geweest was het allemaal prima geweest.

Waar hebben we het over, als ze één jaar ouder waren geweest was het allemaal prima geweest.
Ik noem bewust geen leeftijden en dat het niet strafbaar is maakt het niet opeens 'prima'. Een oudere man met een hele jonge man, waarbij die jonge man kwetsbaar en verward is, net uit de kast, is niet okay. Smeets zou een van z'n slachtoffers benaderd hebben of die niet een betrouwbare 16minner wist.

We hebben het hier over iemand die dergelijke jongeren actief opzoekt.

Laat ik het zo zeggen, een man van jouw leeftijd die actief meisjes van rond de 18 benaderd die het thuis moeilijk hebben, dat mag ook volgens de wet, is het daarmee niet fout?

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Over een man die heel bewust die grens aan het aftasten was.

Dat het jongensachtige mannen zijn, en de scheve machtsverhouding, maakt het wel extra fout

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.729
Over een man die heel bewust die grens aan het aftasten was.

Dat het jongensachtige mannen zijn, en de scheve machtsverhouding, maakt het wel extra fout
Nu pakken ze 'm digitaal in zijn kontje en is die geschrokken en neemt rust. :roflol:
Dat geneuzel over de wet waarmee die naar buiten gekomen is, vind ik wel een zwaktebod.

Maar “fout” kan soms wel extra lekker zijn, though.

Voordat iemand komt huilen: fucking save it, je weet dat het waar is.

Maar een oude vieze vent met een sub-18 jarig ventje? Dat is veel meer dan alleen fout.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.736
CBS: Nederland profiteert wel van groei
De NL inkomens zijn sinds 1969 meer dan verdubbeld. Dat stelt het CBS in een opmerkelijke publicatie. Zitten Rutte en De Nederlandsche Bank fout met klachten over achterblijvende lonen?

Bijlagen

De NL inkomens zijn sinds 1969 meer dan verdubbeld. Dat stelt het CBS in een opmerkelijke publicatie. Zitten Rutte en De Nederlandsche Bank fout met klachten over achterblijvende lonen?
Dacht tov productiviteit en inflatie. Voorzien in de levensbehoeften sowieso, de vastgoedmarkt bijbenen is lastig.

Als ik de grafiek in dat artikel zo bekijk, dan zat het gemiddelde inkomen in 1969 onder wat nu bijstandsniveau is. :eek:

Volgens mij gaat het om de verhouding:
lonen en economische groei;
belasting uit bedrijven, vermogen en arbeid;
welk deel van de opbrengst van een bedrijf naar lonen gast en welk naar kapitaal;
loon van de gemiddelde, of mediaan oid, werknemer en directeur;
wat kan je met zo'n loon voor leven leiden, of is het lijden.

Ik zag gisteren voorbij komen dat een rechts liberaal blad als The Economist vindt dat de lonen in NL en DL ook omhoog moeten omdat daardoor de landen in Zuid-Europa niet kunnen concurreren.

Terug
Naar boven