- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Nieuw leiderschap!Saillant detail, partijvoorzitter D66 was sinds 31 Maart op de hoogte van een klacht. Dat zijn ze gaan onderzoeken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuw leiderschap!Saillant detail, partijvoorzitter D66 was sinds 31 Maart op de hoogte van een klacht. Dat zijn ze gaan onderzoeken.

Moet ik hier iets van vinden, omdat ik D66 heb gestemd?

Dit!De jij bakken over nee links, nee rechts is erger/minder erg in haar hypocrisie zal mij verder jeuken. Lijkt zich ook met name op twitter af te spelen. Gelijke monniken, gelijke kappen.
JaMoet ik hier iets van vinden, omdat ik D66 heb gestemd?![]()
Nee, dat hoeft niet, ik neem gewoon aan dat je het misbruiken maken van kwetsbare en verwarde jonge mannen door oudere smeerpijpen keihard veroordeeld.Moet ik hier iets van vinden, omdat ik D66 heb gestemd?![]()
Waar hebben we het over, als ze één jaar ouder waren geweest was het allemaal prima geweest.Nee, dat hoeft niet, ik neem gewoon aan dat je het misbruiken maken van kwetsbare en verwarde jonge mannen door oudere smeerpijpen keihard veroordeeld.
Maar sinds de overwinning van Kaag loopt het niet echt lekker en dit is alweer een smetje.
Uit het rapport over de vorige affaire blijkt wel dat er een nogal "vrije cultuur" heerst binnen de partijorganisatie.
Ik noem bewust geen leeftijden en dat het niet strafbaar is maakt het niet opeens 'prima'. Een oudere man met een hele jonge man, waarbij die jonge man kwetsbaar en verward is, net uit de kast, is niet okay. Smeets zou een van z'n slachtoffers benaderd hebben of die niet een betrouwbare 16minner wist.Waar hebben we het over, als ze één jaar ouder waren geweest was het allemaal prima geweest.
Over een man die heel bewust die grens aan het aftasten was.Waar hebben we het over, als ze één jaar ouder waren geweest was het allemaal prima geweest.
Nu pakken ze 'm digitaal in zijn kontje en is die geschrokken en neemt rust.Over een man die heel bewust die grens aan het aftasten was.
Dat het jongensachtige mannen zijn, en de scheve machtsverhouding, maakt het wel extra fout

Ben je verbaasd om dit bericht?Moet ik hier iets van vinden, omdat ik D66 heb gestemd?![]()
Verbaasd dat zoiets kan gebeuren in het algemeen bij een nieuw lid in de 2e kamer, of specifiek bij D66? In beide gevallen: niet echt.
Dacht tov productiviteit en inflatie. Voorzien in de levensbehoeften sowieso, de vastgoedmarkt bijbenen is lastig.CBS: Nederland profiteert wel van groei
De NL inkomens zijn sinds 1969 meer dan verdubbeld. Dat stelt het CBS in een opmerkelijke publicatie. Zitten Rutte en De Nederlandsche Bank fout met klachten over achterblijvende lonen?
Als ik de grafiek in dat artikel zo bekijk, dan zat het gemiddelde inkomen in 1969 onder wat nu bijstandsniveau is.CBS: Nederland profiteert wel van groei
De NL inkomens zijn sinds 1969 meer dan verdubbeld. Dat stelt het CBS in een opmerkelijke publicatie. Zitten Rutte en De Nederlandsche Bank fout met klachten over achterblijvende lonen?

Volgens mij gaat het om de verhouding:CBS: Nederland profiteert wel van groei
Is de “definitie” van levensbehoeften niet ontzettend gegroeid?Dacht tov productiviteit en inflatie. Voorzien in de levensbehoeften sowieso, de vastgoedmarkt bijbenen is lastig.