Bij ons is die nog steeds zwart geschminkt en hebben kinderen van allemaal verschillende afkomsten een leuke dag.Ik hoop dat je gelijk hebt, maar zie ook: zwarte piet.
Nogmaals. De steden zijn niet representatief voor het gehele land.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij ons is die nog steeds zwart geschminkt en hebben kinderen van allemaal verschillende afkomsten een leuke dag.Ik hoop dat je gelijk hebt, maar zie ook: zwarte piet.
De steden zijn niet representatief voor het hele land en twitter niet voor de maatschappij als geheel. Dat is wel iets om in gedachten te houden en wat lichte hoop geeft.Bij ons is die nog steeds zwart geschminkt en hebben kinderen van allemaal verschillende afkomsten een leuke dag.
Geen idee of je een zwartkijker bent, maar als ik privé om mij heen kijk. En de mensen hoor zeggen. Als het uiterlijk van een karikatuur van een kinderfeest dit soort emoties bij je omhoog brengt. Misschien moet je dan professionele hulp zoeken. Wat eigenlijk wel de algemene tendens is welke pigmentatie de huid ook heeft.De steden zijn niet representatief voor het hele land en twitter niet voor de maatschappij als geheel. Dat is wel iets om in gedachten te houden en wat lichte hoop geeft.
Dit zal voor ZP betekenen dat het iets langer duurt, maar misschien ben ik een zwartkijker (pun intended).
Of juist daarom.Tja waarom zou je daar in godsnaam heen willen.
Wonen veel te veel Nigers.

Ik ken iemand die al zeker 15 jaar zwarte piet speelt en diegene is zelf zwart. Hij vindt het allemaal maar onzin en zegt dat zwarte mensen niet zo moeten janken.Bij ons is die nog steeds zwart geschminkt en hebben kinderen van allemaal verschillende afkomsten een leuke dag.
Die lieve mevrouw met twitteraccount prachtnegerin oid kan dus nu geen Piet zonder Z meer spelen, want huidskleur.Ik ken iemand die al zeker 15 jaar zwarte piet speelt en diegene is zelf zwart. Hij vindt het allemaal maar onzin en zegt dat zwarte mensen niet zo moeten janken.
Het blijft toch uitermate triest om te zien hoezeer zo'n toch wel eloquente spreker zich in zijn zoektocht naar zijn electoraat verlaagd heeft tot constante ad hominems en andere drogredeneringen.
En dat artikel 😂 alsof die lui dat allemaal de afgelopen maanden hebben gekocht van hun media optredens en vaccinatiezwendel ofzo. De assumptie is dus dat Kuipers al anderhalf jaar vrolijk elke dag een beetje staat te tennissen, ondertussen als een kwade genius denkend aan al die mensen die dat niet kunnen doen. Die man zou een lintje moeten krijgen voor zijn inzet de afgelopen tijd, in plaats daarvan krijgt 'ie dit soort drek over zich heen. Misselijkmakend.
Heeft Ab niet goed verdiend aan de Mexicaanse griep?Het blijft toch uitermate triest om te zien hoezeer zo'n toch wel eloquente spreker zich in zijn zoektocht naar zijn electoraat verlaagd heeft tot constante ad hominems en andere drogredeneringen.
En dat artikel 😂 alsof die lui dat allemaal de afgelopen maanden hebben gekocht van hun media optredens en vaccinatiezwendel ofzo. De assumptie is dus dat Kuipers al anderhalf jaar vrolijk elke dag een beetje staat te tennissen, ondertussen als een kwade genius denkend aan al die mensen die dat niet kunnen doen. Die man zou een lintje moeten krijgen voor zijn inzet de afgelopen tijd, in plaats daarvan krijgt 'ie dit soort drek over zich heen. Misselijkmakend.
Dus in het geval van Kuipers: iemand volgt jarenlang een opleiding, investeert in zichzelf, werkt zich te pletter (dat is een assumptie) en omdat diegene zichzelf daarmee naar een bepaalde verantwoordelijke positie heeft opgewerkt en daar blijkbaar ook naar beloond wordt is de argumentatie dat ie het zichzelf wel erg makkelijk heeft gemaakt?Het artikel is inderdaad niet echt goed, maar het is natuurlijk wel makkelijk om een advies te geven om iedereen, behalve jezelf, maatregelen op te leggen. Rutte heeft ook 0,0 last van de maatregelen.
Dat geloof ik wel ja. Wat ik van hemzelf wel eens heb gelezen is dat ie destijds een deel van zijn baan - en dus loon - heeft opgezegd om te werken bij een bedrijfje dat vaccins ontwikkelde. In ruil voor die loonderving kreeg hij aandelen in het bedrijf en die werden later veel meer waard dan verwacht toen de Mexicaanse griep er overheen kwam.Heeft Ab niet goed verdiend aan de Mexicaanse griep?
Nee, maar dan heb je wel kans dat hij het stukje naar de rest van de samenleving mist waardoor zijn advies niet past voor anderen. Als hij zelf in een klein flatje had gewoond zou hij beter zijn adviezen kunnen afwegen omdat hij dan zelf merk hoe zwaar ze zijn voor de normale mens.Dus in het geval van Kuipers: iemand volgt jarenlang een opleiding, investeert in zichzelf, werkt zich te pletter (dat is een assumptie) en omdat diegene zichzelf daarmee naar een bepaalde verantwoordelijke positie heeft opgewerkt en daar blijkbaar ook naar beloond wordt is de argumentatie dat ie het zichzelf wel erg makkelijk heeft gemaakt?
Op zich heb je een punt, maar de vraag is of dit voor Kuipers geldt. Volgens mij bedenkt hij geen maatregelen.Nee, maar dan heb je wel kans dat hij het stukje naar de rest van de samenleving mist waardoor zijn advies niet past voor anderen. Als hij zelf in een klein flatje had gewoond zou hij beter zijn adviezen kunnen afwegen omdat hij dan zelf merk hoe zwaar ze zijn voor de normale mens.