MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.001
Ik weet niet hoe ze dat precies doen, maar volgens mij oa door andere operaties uit te stellen.
Ik hoorde vanmiddag dat er tot op heden pakweg 100.000 operaties zijn uitgesteld. Zodra de ruimte er is komen die natuurlijk weer op de agenda. Voorlopig geen gas terug bij delen van de zorg.

Ik hoorde vanmiddag dat er tot op heden pakweg 100.000 operaties zijn uitgesteld. Zodra de ruimte er is komen die natuurlijk weer op de agenda. Voorlopig geen gas terug bij delen van de zorg.
Treurig. Maar dat covid belangrijker is dan wat dan ook, is toch niets nieuws?

Dit doet Syl toch erg goed:

Wat een kleuterantwoorden van Rutte, anderen doen het ook zo.

• Like
Waarderingen: BB_
Treurig. Maar dat covid belangrijker is dan wat dan ook, is toch niets nieuws?
:finger:
Als wij allen ons beter aan de beperkende maatregelen hadden gehouden waren er minder besmettingen geweest en kan de reguliere zorg gewoon zijn werk blijven doen. Alleen samen kunnen wij de zorg overbelasten. :grinny:

:finger:
Als wij allen ons beter aan de beperkende maatregelen hadden gehouden waren er minder besmettingen geweest en kan de reguliere zorg gewoon zijn werk blijven doen. Alleen samen kunnen wij de zorg overbelasten. :grinny:
Funny 'cause it's true.

Al helemaal omdat mensen zich minder goed aan de maatregelen houden en dezelfde maatregelen minder effect hebben.

Gaat het bij stap 1 al niet fout? Politici en feiten gaan toch niet samen?

Op dit moment komt Kaag er het minst slecht uit met de 'gezonde discussie'.

Grapperhaus doet het mi ook niet verkeerd.

Laatst bewerkt:
Op dit moment komt Kaag er het minst slecht uit met de 'gezonde discussie'.
Gelukkig wel. Anders had ik misschien spijt gekregen dat ik op Sigrid heb gestemd...

kaag.jpg

:clap:

• Like
Waarderingen: Pren
Wat best knap is, aangezien Koolmees toch D66 is
Het ging me echt om Kaag, niet om D66. Inmiddels is dat met die kaders een beetje twijfelachtig. Vrije discussie binnen de van bovenaf vastgestelde kaders, wtf? Iedereen mag z'n vrije mening geven over D66, maar het is ergens tussen een kutpartij en een enorme kutpartij. Dit is een willekeurig voorbeeld, kwam spontaan bij me op.

Koolmees had een mooi verhaal bij OP1, daar zat op zich wat in, maar het uiteindelijke resultaat weerspreekt hem.

Terug
Naar boven