XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

tymboo maar hulde aan je tegengas, ik hou wel van een pittig debat, je hebt zeker een punt.
 
'Het dient tegenwoordig een heel ander apparaat'. Zit dit in de Rothschild-sfeer enzo?
 
Nee maar lees mijn hele commentaar even, er werd gigantisch veel verdraaid, waarom komen vissen en dan alsnog je eigen draai eraan geven? je telefoon niet opnemen wanneer ik je bel om te vragen hoe en wat, is de waarheid niet spectaculair genoeg??
 
Nee maar lees mijn hele commentaar even, er werd gigantisch veel verdraaid, waarom komen vissen en dan alsnog je eigen draai eraan geven? je telefoon niet opnemen wanneer ik je bel om te vragen hoe en wat, is de waarheid niet spectaculair genoeg??
Ik denk dat het weer tijd is voor je lithium, afgelopen dagen gemist zeker?
 
Gelukkig kennen we in Nederland persvrijheid, de rechters zullen je uitlachen als je procedures zou starten.
Dat denk jij, er zijn advocaten die zich hiermee bezig houden, zijn jullie zelf journalist of wat? sorry hoor, no offence.
 
Nee maar lees mijn hele commentaar even, er werd gigantisch veel verdraaid, waarom komen vissen en dan alsnog je eigen draai eraan geven? je telefoon niet opnemen wanneer ik je bel om te vragen hoe en wat, is de waarheid niet spectaculair genoeg??

Ik lees het maar ik vind dat je alleen maar in vage bewoordingen spreekt. Welk apparaat dient de journalistiek dan volgens jou?
Natuurlijk verandert de politieke journalistiek als het politieke systeem ook verandert, dat is een open deur.
 
Ik lees het maar ik vind dat je alleen maar in vage bewoordingen spreekt. Welk apparaat dient de journalistiek dan volgens jou?
Natuurlijk verandert de politieke journalistiek als het politieke systeem ook verandert, dat is een open deur.
Het apparaat wat graag polariseert, mensen tegen elkaar opzet.
 
Een mening hebben =/ polariseren, mensen tegen elkaar opzetten

Het apparaat wat graag polariseert, mensen tegen elkaar opzet.

Vreemd genoeg heb ik sterk het idee dat je daar zelf trouwens niet vies van bent.


Toen niks, ik heb een hekel aan die lui, je kan nog beter als Boa werken, fucking degenerate h****kindern. Maat van mij had wat meegemaakt, stond allemaal verdraaid in de krant.


80% van de journalisten geeft wat aan? zullen wel allemaal leugens zijn, zijn ze toch goed in, kak beroep. Dit heb ik zo’n apenkop een keer recht in zijn bolle gezicht gezegd. Journalistje van me reet.
 
'Het dient tegenwoordig een heel ander apparaat'. Zit dit in de Rothschild-sfeer enzo?
Hij doelt denk ik op dit soort taferelen waar de NOS het Nederlandse volk probeert te manipuleren, oftewel propaganda. In dit geval anti-Rusland propaganda.


Dit is gewoon kwaadwillig en ze komen er mee weg.
 
Een mening hebben =/ polariseren, mensen tegen elkaar opzetten



Vreemd genoeg heb ik sterk het idee dat je daar zelf trouwens niet vies van bent.
Meningen die heel gekleurd zijn vooral. Klein detail, maar het telt wel mee. Of ik daar ook vies van ben doet er niet toe, ik ben geen journalist, heb geen bereik. Deze mensen hebben grote verantwoordelijkheden maar misbruiken het keer op keer weer.
 
Valt het dan niet gewoon (inmiddels) onder het risico van het vak?
Inmiddels helaas wel. En ik was ook niet echt geschokt maar na enkele radio uitzendingen met verschillende nensen dacht ik ja als Seegers het had getweet was ik wel verbaasd geweest.
 
Dan moeten ze is journalistiek werk gaan doen ipv politiek activisme bedrijven.
Je kunt er van alles vinden als volksvertegenwoordiger maar ga er dan over in discussie op de inhoud.
 
Hij doelt denk ik op dit soort taferelen waar de NOS het Nederlandse volk probeert te manipuleren, oftewel propaganda. In dit geval anti-Rusland propaganda.


Dit is gewoon kwaadwillig en ze komen er mee weg.
Dit filmpje komt ook elke keer weer voorbij. Poetins matties schieten een vliegtuig uit de lucht waarbij 298 doden vallen, dat lijkt mij het kwaadwillige aspect hier. Poetin negeert ook in het fragment toch gewoon de vraag van de interviewer? De vraag is of hij het niet sneu vindt dat er honderden mensen uit de lucht zijn geknald, daar geeft hij geen antwoord op want dat boeit 'm natuurlijk ook geen fuck verder.
Het is ontzettend dom en onnodig om het filmpje verder zo te monteren, slaat inderdaad nergens op. Volgens mij heeft Gelauff daar ook wel wat over gezegd toen. De essentie van het filmpje is dat Poetin de vraag negeert, daarvoor hadden ze het niet zo hoeven te editten.
 
NOS = gewoon kut net als al die degenerates die zich journalist noemen en er ook nog voor werken, zelfs werken als vuilnisman is nog eervoller dan jezelf journalist noemen. Iemand iets toewensen is niet hetzelfde als bedreigen. Hoop dat die degenerates hun beide handen breken, schrijf maar niks meer, dan is iedereen tevreden. Ga putje scheppen ofzo. Maak jezelf bruikbaar.
 
Laatst bewerkt:
NOS = gewoon kut net als al die degenerates die zich journalist noemen en er ook nog voor werken, zelfs werken als vuilnisman is nog eervoller dan jezelf journalist noemen.
Waarvan akte, maar stond al reeds genoteerd.
 
Iemand iets toewensen is niet hetzelfde als bedreigen.
Als ik merk dat ik mensen dingen ga toewensen, dan schrik ik altijd van mezelf en probeer ik wat beter op m'n gedachtes te letten. Momenten van frustratie heeft iedereen, maar als het langer duurt maken en ze het leven voor mij echt niet aangenamer.

Dat ik liever lammergieren van de vogelhakselaar zou redden ipv Pols, die juichaapjes en alle D66- en GL-politici die dit mogelijk maken vind ik voor mezelf al een grensgeval.
 
E3iHatoWEAAy8mC.jpeg
 
Dit filmpje komt ook elke keer weer voorbij. Poetins matties schieten een vliegtuig uit de lucht waarbij 298 doden vallen, dat lijkt mij het kwaadwillige aspect hier. Poetin negeert ook in het fragment toch gewoon de vraag van de interviewer? De vraag is of hij het niet sneu vindt dat er honderden mensen uit de lucht zijn geknald, daar geeft hij geen antwoord op want dat boeit 'm natuurlijk ook geen fuck verder.
Het is ontzettend dom en onnodig om het filmpje verder zo te monteren, slaat inderdaad nergens op. Volgens mij heeft Gelauff daar ook wel wat over gezegd toen. De essentie van het filmpje is dat Poetin de vraag negeert, daarvoor hadden ze het niet zo hoeven te editten.
Het ging mij niet om de reactie van Putin maar over het valse monteren van de NOS. Dit filmpje was slechts een voorbeeld, maar de NOS heeft hier een handje van. Tijdens Trump's termijn lieten ze een keer (soortgelijke framing is veel vaker voorgekomen) een fragment zien waarop Antifa-leden met BLM-kneuzen aan het rellen waren, waarbij gezegd werd door de NOS dat het extreemrechste Trump aanhangers waren.

Dit gebeurd niet alleen bij de NOS, RTL en de andere mediazenders/kranten hebben er ook een handje van. Niet zo gek dat mensen zich dan afkeren tegen 'journalisten'. De MSM heeft het voor zichzelf verziekt. Ik heb er geen medelijden mee als ze klappen krijgen.
 
Het ging mij niet om de reactie van Putin maar over het valse monteren van de NOS. Dit filmpje was slechts een voorbeeld, maar de NOS heeft hier een handje van. Tijdens Trump's termijn lieten ze een keer (soortgelijke framing is veel vaker voorgekomen) een fragment zien waarop Antifa-leden met BLM-kneuzen aan het rellen waren, waarbij gezegd werd door de NOS dat het extreemrechste Trump aanhangers waren.

Dit gebeurd niet alleen bij de NOS, RTL en de andere mediazenders/kranten hebben er ook een handje van. Niet zo gek dat mensen zich dan afkeren tegen 'journalisten'. De MSM heeft het voor zichzelf verziekt. Ik heb er geen medelijden mee als ze klappen krijgen.
Eens, minus het klappen krijgen gedeelte.

Bij een fragment van een speech van Obama knipte de NOS eens een zin eerder dan RTL. De hele context van wat hij zei veranderde daardoor totaal. Bij de NOS leek hij een soort linkse Messias, bij RTL een tot een redelijk compromis gekomen goed politicus.
 
Back
Naar boven