AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Vind die hechting aan CDA ook maar irritant, en als ze zo tegen/over hem doen is er ook helemaal niks eervols of bewonderingswaardig aan. Komt z'n werk ook niet ten goede. Er zal toch wel een plek/partij zijn waar hij gewaardeerd wordt? Kan volgens mij vanavond nog met een appje geregeld worden.
 
Vind die hechting aan CDA ook maar irritant, en als ze zo tegen/over hem doen is er ook helemaal niks eervols of bewonderingswaardig aan. Komt z'n werk ook niet ten goede. Er zal toch wel een plek/partij zijn waar hij gewaardeerd wordt? Kan volgens mij vanavond nog met een appje geregeld worden.
Je hoopt JA21 (moet zich nog wel bewijzen) , maar het zal wel CU worden.

Eigenlijk het liefst een centrumlinks-conservatief iets, als je het mij vraagt.
 
de gristenhondenunie gaat echt niet zomaar even omtzigt naar binnen hengelen hoor
die kijken wel link uit
 
de gsitenhondenunie gaat echt niet zomaar even omtzigt naar binnen hengelen hoor
die kijken wel link uit
Het zal tot de volgende verkiezingen wel Groep Omtzigt worden. Dan is vooral de vraag hoe lang dat duurt en gaan er mensen mee.
 
Waarschijnlijk stuurt het CDA de Sinterklaas langs Edgar Pieter, om hem even te troosten. Dan is die er weer en is het een en Christelijk tot aan de kruin en het randje.

 
centrumlinks-conservatief
even gegooglet of dit bestaat

1623444956042.png
 
 
Ga ik zeker luisteren.

Punt is wel dat je in de politiek vaak wel de leider moet zijn of willen worden. Net zoiets als dat de enige manier voor goede leraren om verder te komen er alleen allerlei functies zijn die steeds minder met lesgeven te maken hebben.
 
Punt is wel dat je in de politiek vaak wel de leider moet zijn of willen worden.
Nee hoor. Dienstbaar en kunnen samenwerken is net zo goed zeer bruikbaar. Punt is dat Omtzigt kennelijk dolgraag leider wil worden maar is hij daartoe wel in staat. Gezien de strubbelingen binnen het CDA en zijn eigen "trackrecord" - is dat nog onzeker.
 
Punt is wel dat je in de politiek vaak wel de leider moet zijn of willen worden.
Ja. Want Balkenende was ook een en al leiderschap :rolleyes:
Rutte wordt vooral als een goede leider gezien door... Zijn charisma?
'Leider zijn' is toch wel zon uitgekauwde term in onze politiek. Net als 'op de inhoud' en andere weinigzeggende quote die te pas en te onpas worden gebruikt
 
Ga ik zeker luisteren
Gaat er overigens niet echt over, enkel de eerste 5 minuten of iets dergelijks. Kan me wel vinden in wat er gezegd wordt. Past niet geheel ontoevallig in mijn straatje ;)
 
Kan me wel vinden in wat er gezegd wordt. Past niet geheel ontoevallig in mijn straatje ;)
Maar daar ben je je dan in ieder geval van bewust en open en eerlijk over, datdanweerwel. :thumb:
 
Als je het beter ken ga zelf premier worden joh.
 
Nee hoor. Dienstbaar en kunnen samenwerken is net zo goed zeer bruikbaar. Punt is dat Omtzigt kennelijk dolgraag leider wil worden maar is hij daartoe wel in staat. Gezien de strubbelingen binnen het CDA en zijn eigen "trackrecord" - is dat nog onzeker.

Als ik Pietertje zo inschat, krijg ik niet de indruk dat hij lijsttrekker wilde zijn uit een intrinsiek verlangen naar macht. Ik krijg meer de indruk dat hij dat zag als een middel om zijn agenda, zoals uitgewerkt in zijn boek, te realiseren.

Daarin verschilt hij van iemand als Hugo, die sterk de indruk wekt dat het hem vooral om Hugo te doen is
 
Laatst bewerkt:
Als ik Pietertje zo inschat, krijg ik niet de indruk dat hij lijsttrekker wilde zijn uit een intrinsiek verlangen naar macht. Ik krijg meer de indruk dat hij dat zag als een middel om zijn agenda, zoals uitgewerkt in zijn boek, te realiseren
Dat denk ik ook hoor. Maar of dat overeenkomt met de lijn van de CDA is een 2e. Niemand is groter dan de partij, vooral niet in een bestuurderspartij als de CDA (al is 1/3 fors). Of een slangenkuil zo je wilt.
 
Back
Naar boven