- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke succesvolle ondernemer is dat niet (op zijn minst een beetje)?Google Podcasts is niet meer beschikbaar
podcasts.google.com
Mist het punt volledig. Kunt bovendien over debatteren of Sywert aan ondernemen deed.Welke succesvolle ondernemer is dat niet (een beetje)?
Het was een reactie die direct bij me opkwam, ik ga zo de podcast luisteren.
Misschien vaker in omgekeerde volgorde doen.Het was een reactie die direct bij me opkwam, ik ga zo de podcast luisteren.
Ik edit mijn post wel als ik dat nodig acht.
Maakt mij niks uit. Kwam wat zakelijk over, zal volgende keer een smiley neerplempen. Al is mijn profielfoto al een soort van smiley.
Je profielfoto is handig voor in de cut. Het onderdrukt m'n hongergevoel.Maakt mij niks uit. Kwam wat zakelijk over, zal volgende keer een smiley neerplempen. Al is mijn profielfoto al een soort van smiley.
Graag gedaan dikkerdje van me, verschaft bovendien een alibi.Je profielfoto is handig voor in de cut. Het onderdrukt m'n hongergevoel.
Hey ho, wacht eens even. Op dit forum doen we niet aan nuance!Maakt mij niks uit. Kwam wat zakelijk over, zal volgende keer een smiley neerplempen. Al is mijn profielfoto al een soort van smiley.
Ik merk wel dat hoe meer ik hoor, lees en een poging doe tot enige verdieping in bepaalde zaken hoe vaak ik denk wat ik eigenlijk weinig weet en wist van een dergelijk onderwerp.
Graag gedaan dikkerdje van me, verschaft bovendien een alibi.
Ik heb het eindelijk geluisterd en het verre van netjes hoe het gegaan is. In weze heeft hij het wisselgeld in zijn eigen zal gestoken na het boodschappen doen.Mist het punt volledig. Kunt bovendien over debatteren of Sywert aan ondernemen deed.
Precies. Die waanzin moties van de plucheplakkerts kost ook nog klauwen met geld.Dan zit je middenin die formatie ellende die al veel te lang duurt en moet je voor zulk soort stemmingen naar de Kamer toe komen
Niet dat ik zo'n PVV/Wildersfan ben, maar bij die opmerkingen van Hoekstra dacht ik nou niet echt touche. Hij heeft weliswaar een punt, maar is zelf geen haar beter. Zie die hele Omtzigt-affaire. Hij weet het alleen beter te verbloemen.
Overigens wel een vermakelijke show:
Toch wel triest dat dit onze volksvertegenwoordigers zijn. Geldt overigens ook voor Rutte en Kaag. Rutte omdat hij zo schijnheilig vraagt naar de bekende weg. Kaag omdat ze zich zo laat kennen. Het zijn net een stel kleuters.