AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Screenshot_20210620-122229_Chrome.jpg

Verdeel en heers

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.568
Ik edit mijn post wel als ik dat nodig acht.
Maakt mij niks uit. Kwam wat zakelijk over, zal volgende keer een smiley neerplempen. Al is mijn profielfoto al een soort van smiley.
Ik merk wel dat hoe meer ik hoor, lees en een poging doe tot enige verdieping in bepaalde zaken hoe vaak ik denk wat ik eigenlijk weinig weet en wist van een dergelijk onderwerp.

Maakt mij niks uit. Kwam wat zakelijk over, zal volgende keer een smiley neerplempen. Al is mijn profielfoto al een soort van smiley.
Ik merk wel dat hoe meer ik hoor, lees en een poging doe tot enige verdieping in bepaalde zaken hoe vaak ik denk wat ik eigenlijk weinig weet en wist van een dergelijk onderwerp.
Hey ho, wacht eens even. Op dit forum doen we niet aan nuance!

Over Kaag en het vliegtuig naar Luxemburg in het bijzonder en D66 in het algemeen.

• #10.575

Wat een dag.

Dan zit je middenin die formatie ellende die al veel te lang duurt en moet je voor zulk soort stemmingen naar de Kamer toe komen

• #10.577
Dan zit je middenin die formatie ellende die al veel te lang duurt en moet je voor zulk soort stemmingen naar de Kamer toe komen
Precies. Die waanzin moties van de plucheplakkerts kost ook nog klauwen met geld.

Dan is die er weer eens niet.

Maar het komt van Martin Bosma, dan kan het toch niet fout zijn, toch?

Niet dat ik zo'n PVV/Wildersfan ben, maar bij die opmerkingen van Hoekstra dacht ik nou niet echt touche. Hij heeft weliswaar een punt, maar is zelf geen haar beter. Zie die hele Omtzigt-affaire. Hij weet het alleen beter te verbloemen.

Overigens wel een vermakelijke show:

Toch wel triest dat dit onze volksvertegenwoordigers zijn. Geldt overigens ook voor Rutte en Kaag. Rutte omdat hij zo schijnheilig vraagt naar de bekende weg. Kaag omdat ze zich zo laat kennen. Het zijn net een stel kleuters.

Niet dat ik zo'n PVV/Wildersfan ben, maar bij die opmerkingen van Hoekstra dacht ik nou niet echt touche. Hij heeft weliswaar een punt, maar is zelf geen haar beter. Zie die hele Omtzigt-affaire. Hij weet het alleen beter te verbloemen.

Overigens wel een vermakelijke show:

Toch wel triest dat dit onze volksvertegenwoordigers zijn. Geldt overigens ook voor Rutte en Kaag. Rutte omdat hij zo schijnheilig vraagt naar de bekende weg. Kaag omdat ze zich zo laat kennen. Het zijn net een stel kleuters.

Ja, wat zegt het over het CDA, dat ze niet met Omtzigt kunnen omgaan?

Dit soort dingen zijn in mijn ogen zo nietszeggend. Beiden schreeuwen ze het voor de bühne, en beiden worden ze er 'beter' van als ze tegen elkaar zijn. Maar uiteindelijk schiet je er niets mee op. Populistisch gelul van Wilders, maar evengoed van Kaag. En dat samenklitten (niet alleen hierbij) heeft geen f**k met democratie temaken, laf gedoe.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Pren
Terug
Naar boven