MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Spaanse experts waarschuwen EU: migratie wordt als wapen gebruikt - https://nos.nl/l/2386335

En dit bij de NOS, kan iemand dit aan die graft*k in Griekenland uitleggen, die denkt dat het een goed idee is om een Afghaans huisdier te nemen?

Spaanse experts waarschuwen EU: migratie wordt als wapen gebruikt - https://nos.nl/l/2386335

En dit bij de NOS, kan iemand dit aan die graft*k in Griekenland uitleggen, die denkt dat het een goed idee is om een Afghaans huisdier te nemen?
"Marokko reageert door het grenshek open te zetten"
Kunnen we hieruit opmaken dat zelfs Marokko deze Marokkanen liever kwijt dan rijk is? :trollface:

"Marokko reageert door het grenshek open te zetten"
Kunnen we hieruit opmaken dat zelfs Marokko deze Marokkanen liever kwijt dan rijk is? :trollface:
Marokko gebruikt die mensen, Turkije is daar helemaal goed in die gebruiken de Turkse Diaspora, de vluchtelingen in Turkije en minderheden in Turkije.

Waarschijnlijk vindt Marokko het prima als ze terugkomen, kunnen ze nog een keer.

Laatst bewerkt:
Ja dat is toch al een tijd duidelijk. Ze overspoelen ons met de kansloze berbers. Niet die uit de steden.
Van de berbers wist ik. Maar was mij nog niet duidelijk dat ze voor 3,4 miljard hun eigen volk nog niet eens willen houden.

En geef die mensen eens ongelijk. Dit is net zo achterlijk als die Somaliers die 'gevlucht' zijn, maar ondertussen wel 6 weken terug gaan om in een tentje in de woestijn de clitoris van hun dochter te laten verwijderen.

Van de berbers wist ik. Maar was mij nog niet duidelijk dat ze voor 3,4 miljard hun eigen volk nog niet eens willen houden.

En geef die mensen eens ongelijk. Dit is net zo achterlijk als die Somaliers die 'gevlucht' zijn, maar ondertussen wel 6 weken terug gaan om in een tentje in de woestijn de clitoris van hun dochter te laten verwijderen.
Och... blijkbaar willen zij ook niet teveel Somaliërs. Je weet wat er van komt toch... met je klitje spelen. Helemaal in een woestijn waar niets te doen is.

Welk weldenkend land haalt dan ook vrijwillig Somaliërs naar binnen.

Rutte geeft aan als Hongarije de wet niet aanpast de EU alleen nog een handelsblok en een muntenunie zal zijn.

Zie het probleem niet.

Rutte geeft aan als Hongarije de wet niet aanpast de EU alleen nog een handelsblok en een muntenunie zal zijn.

Zie het probleem niet.
De muntunie is een probleem evenals het vrije verkeer van arbeid en de gebrekkige grenscontroles.

Waar ik denk dat hij op doelt is dat Marokko, u weet wel dat zich altijd zo uitspreekt tegen ZOG, zelf al jaren Westelijk Sahara bezet. Een stuk zand ten zuidwesten van Marokko, toevallig ligt daar een groot deel van de wereldvoorraad aan fosfaten, maar dat zal er niets mee van doen hebben.

Een recente diplomatieke rel tussen Spanje en Marokko ging over leiders van Polesario, de onafhankelijkheisbeweging of terroristen, afhankelijk aan wie je dat vraagt, die zich in Spanje zouden bevinden.

En in dit stuk zand woont een nomaden volk genaamd de Tuareg, die al jaar en dag worden onderdrukt door de Marokkaanse overheid.

Waar ik denk dat hij op doelt is dat Marokko, u weet wel dat zich altijd zo uitspreekt tegen ZOG, zelf al jaren Westelijk Sahara bezet. Een stuk zand ten zuidwesten van Marokko, toevallig ligt daar een groot deel van de wereldvoorraad aan fosfaten, maar dat zal er niets mee van doen hebben.

Een recente diplomatieke rel tussen Spanje en Marokko ging over leiders van Polesario, de onafhankelijkheisbeweging of terroristen, afhankelijk aan wie je dat vraagt, die zich in Spanje zouden bevinden.
Wist ik niet. Wel erg treurig wat ik zo lees!

Zie het probleem niet.
Eigenlijk moet Hongarije uit de eu, volgens Rutte.
Eigenlijk moet Rutte uit den haag, volgens het volk.
En al helemaal niet andere wereldleiders vertellen wat zij of hoe zij, het moeten gaan doen.

Terug
Naar boven