XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Dit verklaart waarom de Polen zo met hun hakken in het zand gaan.

EU-voorstel: alcohollimiet in verkeer naar nul promille
Het Europees Parlement heeft deze week een wetsvoorstel ingediend om rijden met alcohol op in het verkeer compleet te verbieden. Wie meer dan nul promille scoort tijdens een controle wacht een hoge boete. Nu ligt die grens in veel landen nog op 0,5 promille.
Nooit gedacht dat er een goed idee uit de EU zou komen. Jaartje cel na 3 keer gepakt met drank op mag ook wel.

Kvind het maar overdreven. We gaan dus niet de zware alcomobilisten harder straffen, nee we gaan de mensen met 1 biertje op harder straffen.

Kassa natuurlijk
1 biertje worden er vaak weer meer, als je er 0 mag drinken, drink je er ook niet teveel met de gok dat je onder de 0,5 promille zit.

En ik denk dat alcoholcontroles veel meer geld kosten dat dat ze opleveren, die enkeling die ze een boete kunnen uitschrijven.

Hoe is ooit bepaald dat je met 0,5 promille nog veilig aan het verkeer kunt deelnemen m?

Zie ook post op GS met link naar stuk Zihni Ozdill bij Elsevie Weekblad.

Links volgen mogelijk later, conclusie: progressief Nederland is nog hypocrieter dan je al dacht en Judith Sargentini een nog slechter mens dan je al wist.

Eigenlijk moet er gewoon een alcohol slot op elke auto, niet kunnen starten als er ook maar enige alcohol gemeten kan worden.

En een kastje die je snelheid bijhoudt. Plus natuurlijk de RFID chip die bij elke checkpoint automatisch je kastje uitleest. Eergister ergens te hard gereden? Auromatisch boete op de deurmat. Alles voor de veiligheid natuurlijk en allemaal gekoppeld aan je sociaal krediet systeem.

1613260134_788b9d113d2d81238bbf61998569b048ed2.jpg

Laatst bewerkt:
Of gewoon een mooie QR code op je arm.
Dank voor de verwijzing naar Openbaring! :D

Openbaring 13
16 En het maakt, dat het aan allen, kleinen en groten, en rijken en armen, en vrijen en dienstknechten, een merkteken geve aan hun rechterhand of aan hun voorhoofden;

17 En dat niemand mag kopen of verkopen, dan die dat merkteken heeft, of den naam van het beest, of het getal zijns naams.

Mooie QR met D666 op je arm.
Die satanistische rituelen doen ze niet voor de lol.
Ik stel me zo voor dat als Sigrid Kaag overlijdt en ze bij de Hemelpoort komt dat Pertrus en Hans van Mierlo haar staan op te wachten. Zij denkt dan dat ze naar binnen mag en dan moeten Petrus en Hans heel erg lachen en gaan samen een biertje pakken.

Ik stel me zo voor dat als Sigrid Kaag overlijdt en ze bij de Hemelpoort komt dat Pertrus en Hans van Mierlo haar staan op te wachten. Zij denkt dan dat ze naar binnen mag en dan moeten Petrus en Hans heel erg lachen en gaan samen een biertje pakken.
Hoe is Hans van Mierlo de hemel ingeslipt? Misschien ook maar een alcoholslot voor Petrus verplichten.

Hoe is Hans van Mierlo de hemel ingeslipt? Misschien ook maar een alcoholslot voor Petrus verplichten.
Hans van Mierlo stopte het 'Democraten' in D66, dat hebben ze sinds ze zijn ideeën verloochenen ook maar uit de naam gehaald, ze hadden voor een goede naam ook de D kunnen schrappen: Emocraten666. Dat democraten is inmiddels even lachwekkend als de leus 'het radicale midden' een beangstigende waarheid is geworden.

Hans van Mierlo stopte het 'Democraten' in D66, dat hebben ze sinds ze zijn ideeën verloochenen ook maar uit de naam gehaald, ze hadden voor een goede naam ook de D kunnen schrappen: Emocraten666. Dat democraten is inmiddels even lachwekkend als de leus 'het radicale midden' een beangstigende waarheid is geworden.
Ik dacht dat het voor Demagogen stond tegenwoordig.

Politici verdienen het per definitie niet om naar de hemel te gaan.

Laatst bewerkt:
Voor iedereen die denkt dat prikkels werken en als je het mensen aan de onderkant maar moeilijk genoeg maakt ze zichzelf wel gaan opwerken tot succesvolle en fitte multimiljonairs.

Terug
Naar boven