- Waardering
- 3.546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed moment ook om dat te doen aangezien er wel van ze verlangt wordt dat ze o.a. gaan investeren in ventilatie.Ja, ze passen een achtelijk regel van 15 jaar geleden aan, op een achterlijke manier, dat wel.
Als ik het goed begrepen heb gaat dit om het potje waar de salarissen uit betaald worden, dus dat staat er los van.Goed moment ook om dat te doen aangezien er wel van ze verlangt wordt dat ze o.a. gaan investeren in ventilatie.
Ja. Maar met een flink tekort aan personeel en een tekort aan geld moet het geld ergens vandaan komen. En i.t.t. onze politici in Den Haag kunnen basisscholen geen gratis geld toveren.Als ik het goed begrepen heb gaat dit om het potje waar de salarissen uit betaald worden, dus dat staat er los van.
Het volk stemt al jaren op dezelfde partijen, dus blijkbaar vind de meerderheid het wel prima zo.Alles kapot bezuinigen, maar wel miljarden investeren in groene luchtfietserij.
Het moto van dit kabinet zou zomaar 'na mij de zondvloed' kunnen zijn.
Die meerderheid gun ik dan ook de lastenverzwaringen. Iedereen die links stemt mag van mij met zijn warmtewisselaar onder een brug gaan wonen. Dan kunnen er mooi een paar asielzoekers hun woning intrekken.Het volk stemt al jaren op dezelfde partijen, dus blijkbaar vind de meerderheid het wel prima zo.
Die meerderheid gun ik dan ook de lastenverzwaringen. Iedereen die links stemt mag van mij met zijn warmtewisselaar onder een brug gaan wonen. Dan kunnen er mooi een paar asielzoekers hun woning intrekken.
Ik zat laatst naar JA21 te kijken en die hebben best een leuk programma, geen idee of de mensen in die partij wat zijn, maar over 4 jaar kan die best een stuk groeien.Ja maar, ja maar, je kunt eigenlijk alleen maar links stemmen tegenwoordig.
Tenminste, als je niet in het hokje extreem rechts geplaatst wilt worden door op Fvd of PVV te stemmen.
Nu lijkt mij dat niet echt top maar dat het schoolsysteem aan een update toe is dat is wel duidelijk. Meer focus op het "talent/intresse" van een kind zou al een vooruitgang zijn. Of dat die mogelijkheid er iig is.![]()
FvD wil eigen scholen oprichten
Forum voor Democratie doet een serieuze poging om eigen basisscholen op te richten. Om dat voor elkaar te krijgen, hebben partijleden bij de Kamer van Koophandel een stichting ingeschreven. Waar de sc...www.telegraaf.nl
Ik zou niet weten waarom niet.![]()
FvD wil eigen scholen oprichten
Forum voor Democratie doet een serieuze poging om eigen basisscholen op te richten. Om dat voor elkaar te krijgen, hebben partijleden bij de Kamer van Koophandel een stichting ingeschreven. Waar de sc...www.telegraaf.nl
Of gewoon allemaal afschaffen.Ik zou niet weten waarom niet.
Als islamitische scholen (die allemaal zwaar ondermaats presteren en daarnaast keer op keer in opspraak zijn door leden van het bestuur) het mogen, gristenen het mogen, waarom FvD dan niet?
Gelijke monniken, gelijke mondkapjes.

Welke scholen houden we dan open?
Openbare
"Het ministerie van Onderwijs laat weten dat ’in principe iedereen in Nederland vrij is om een school op te richten’, maar dat wel aan voorwaarden moet worden voldaan."Ik zou niet weten waarom niet.
Als islamitische scholen (die allemaal zwaar ondermaats presteren en daarnaast keer op keer in opspraak zijn door leden van het bestuur) het mogen, gristenen het mogen, waarom FvD dan niet?
Gelijke monniken, gelijke mondkapjes.
Ja precies. Terwijl keer op keer blijkt dat die islamitische scholen daar niet aan voldoen."Het ministerie van Onderwijs laat weten dat ’in principe iedereen in Nederland vrij is om een school op te richten’, maar dat wel aan voorwaarden moet worden voldaan."
Zo simpel is het..
Daar zie ik wel meteen gelijkenis met FVD.Als islamitische scholen (die allemaal zwaar ondermaats presteren en daarnaast keer op keer in opspraak zijn door leden van het bestuur) het mogen,
Die gelden als een huishouden.