- Waardering
- 12.367
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zelfs een blinde kon zien dat de energieprijs ging stijgen.Dus áls de energieprijs niet gestegen was waren we er nog op vooruit gegaan ook? Allemaal de schuld van de Groningers.
De rijksten der aarde hebben aardig geprofiteerd, ook tijdens corona.Zijn er ook landen in de wereld (echte 3e wereldlanden uitgesloten) waar de bevolking er eigenlijk wel op vooruit is gegaan het laatste decennium?
En dat gaat trouwens nog veel harder stijgen wanneer de Russen Oekraïne annexeren.Zelfs een blinde kon zien dat de energieprijs ging stijgen.
Nogal merkwaardig dat we altijd gewaarschuwd worden voor afhankelijkheid van Rusland, maar vervolgens zelf weigeren om gas af te nemen.En dat gaat trouwens nog veel harder stijgen wanneer de Russen Oekraïne annexeren.
Hebben mensen dan in september aangegeven dat de miljoenennota niet juist was omdat de overduidelijke stijging van de energieprijs niet was meegenomen?Zelfs een blinde kon zien dat de energieprijs ging stijgen.
Mensen geven elk jaar aan dat de koopkrachtcijfers niet kloppen. Op RTL Z zijn ze ook altijd zeer skeptisch over de berekeningen van de overheid.Hebben mensen dan in september aangegeven dat de miljoenennota niet juist was omdat de overduidelijke stijging van de energieprijs niet was meegenomen?
Dat weet ik, maar dat is heel wat anders dan voorspellende gaves hebben wat betreft de energieprijzen.Mensen geven elk jaar aan dat de koopkrachtcijfers niet kloppen. Op RTL Z zijn ze ook altijd zeer skeptisch over de berekeningen van de overheid.
Mensen geven elk jaar aan dat de koopkrachtcijfers niet kloppen. Op RTL Z zijn ze ook altijd zeer skeptisch over de berekeningen van de overheid.
Ik was afgelopen jaar serieus 4 euro kwijt voor het gehele jaar. En ik heb geen zonnepanelen of warmtepomp.Zelfs een blinde kon zien dat de energieprijs ging stijgen.
Ik was afgelopen jaar serieus 4 euro kwijt voor het gehele jaar. En ik heb geen zonnepanelen of warmtepomp.