MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

FJY-HqrXsAIOZJy.jpeg

Ik weet inmiddels niet meer zo goed wat ik het meest tenenkrommend vind:
De eeuwige roeptoeter-retoriek van Wilders of de gluiperige hypocrisie van types als Klaver die de vermoorde onschuld spelen.

Wat ik van Wilders in ieder geval zeker weet is dat hij niet veinst, wat je er verder ook van vindt.

Dat achterbakse gelul van Yasser Feras.

Wat ik van Wilders in ieder geval zeker weet is dat hij niet veinst, wat je er verder ook van vindt.
Natuurlijk wel, hij kan best constructief zijn en hij kan het ook zonder dat gescheld.

Alleen wordt dat gescheld heel erg beloont door de media en door partijen die zich willen profileren.

Natuurlijk wel, hij kan best constructief zijn en hij kan het ook zonder dat gescheld.

Alleen wordt dat gescheld heel erg beloont door de media en door partijen die zich willen profileren.

Zeker waar, maar de spanningen en emoties lijken hoger op te lopen dan normaal heb ik het idee.
Begrijpelijk ook van zijn kant, na 18 jaar lang noodgedwongen beveiliging.

Alleen al het idee dat de hofstadgroep op wat voor manier dan ook in mijn buurt zou komen, zou mij ook heftig doen reageren.
Ken niet alle feiten, maar het is wel discutabel wat er in dat opzicht gebeurt.

Klootjesvolk komt nergens meer normaal aan de bak na een veroordeling voor verboden wapenbezit.

precies man man man dat zijn een omvang / gewicht van 3

Mag m wel

Ik weet inmiddels niet meer zo goed wat ik het meest tenenkrommend vind:
De eeuwige roeptoeter-retoriek van Wilders of de gluiperige hypocrisie van types als Klaver die de vermoorde onschuld spelen.

Het meest tenenkrommende is imo dat er na een betoog van 5 seconden meer dan een kwartier aan interrupties volgen.

Terug
Naar boven