apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
4 euro voor een 2e hands camping butaanflesje.Ik wist niet dat er een gasaansluiting zat voor een kartonnen doos onder de brug![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4 euro voor een 2e hands camping butaanflesje.Ik wist niet dat er een gasaansluiting zat voor een kartonnen doos onder de brug![]()
Wat leuk dat je de gemakken van je nieuwe woonplek aan het ontdekken bent.Ik wist niet dat er een gasaansluiting zat voor een kartonnen doos onder de brug![]()
100m2 jaren 90 huis. M'n jaren 30 woning waar ik over 1,5 maand heen ga zal wel minder geïsoleerd zijn.
Wat leuk dat je de gemakken van je nieuwe woonplek aan het ontdekken bent.

Dan moet je wel samen met mij onder de koude douche, maar daarna kan ik je wel opwarmen.We kunnen wel samen gaan wonen en de kosten gaan delen, scheelt toch weer 2 euro pp per jaar![]()
Dat lukt jou ook wel gedurende de douche. Dat kun jij.Dan moet je wel samen met mij onder de koude douche, maar daarna kan ik je wel opwarmen.
Ik vind jou ook wel een dikke bal gehakt.

Natuurlijk wel, hij kan best constructief zijn en hij kan het ook zonder dat gescheld.Wat ik van Wilders in ieder geval zeker weet is dat hij niet veinst, wat je er verder ook van vindt.
Natuurlijk wel, hij kan best constructief zijn en hij kan het ook zonder dat gescheld.
Alleen wordt dat gescheld heel erg beloont door de media en door partijen die zich willen profileren.
Men kan zelfs de waarheid niet meer aan tegenwoordig, man man man.
Dikke ranzige varkensnek was dan meer op zijn plaats geweestMen kan zelfs de waarheid niet meer aan tegenwoordig, man man man.
.Ik weet inmiddels niet meer zo goed wat ik het meest tenenkrommend vind:
De eeuwige roeptoeter-retoriek van Wilders of de gluiperige hypocrisie van types als Klaver die de vermoorde onschuld spelen.
Wat ik van Wilders in ieder geval zeker weet is dat hij niet veinst, wat je er verder ook van vindt.