'T is al weer even geleden, maar dat heb ik toen inderdaad gedaan ja.
Niet dat het wat uitmaakt verder, behalve een hoop boosheid en frustratie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op dit moment zijn de boeren de gainbreakers inderdaad. Geen kwark. Geen gains. -1 voor de boeren. Nu voel ik me ook benadeeld en ga ik morgen met mijn 2 Decathlon dumbbells hier bij een boer in z'n koeienstal staan.Bestelde boodschappen zijn geblokkeerd
Beter schiet de Marechaussee die mong*len overhoop
Protesteren is prima, maar jij wil er niets van merken?Bestelde boodschappen zijn geblokkeerd
Ja, je dacht toch niet dat ik de enige hypocriete Nederlander ben.Protesteren is prima, maar jij wil er niets van merken?
Je zou ook gewoon naar de winkels kunnen gaanBestelde boodschappen zijn geblokkeerd
Was net in de Appie, hier is alle kwark, behalve de volle natuurlijk, helemaal gone. Alleen nog plantaardige alternatieven.
Van mij mogen ze Rutte en co guillotineren, maar ze moeten altijd zinloze mongolenacties uitvoeren die enkel andere burgers benadelen.Protesteren is prima, maar jij wil er niets van merken?
Ik kan in dezen weinig sympathie opbrengen voor iemand die een man met een fakkel voor het huis van Kaag kwalificeerde als vreedzaam protest op de openbare weg.Van mij mogen ze Rutte en co guillottineren, maar ze moeten altijd zinloze mongolenacties uitvoeren die enkel andere burgers benadelen.
Zou denken dat het steeds door een of andere politici zo aangestuurd wordt, zij die het voor het zeggen hebben merken er weer niks van en lachen zich rot.
Mijn eten blokkeren is een schending van het non agressie principe.
Het is geen verassing dat totalitairen na mij 2 jaar opsluiten nu vinden dat ik sinds het uiten van een mening tegen de partij geen recht op mijn eten meer heb.Ik kan in dezen weinig sympathie opbrengen voor iemand die een man met een fakkel voor het huis van Kaag kwalificeerde als vreedzaam protest op de openbare weg.
Whahaha, de meeste boeren hebben zo schandalig veel geld
Regel effe wat koeien voor t forumWhahaha, de meeste boeren hebben zo schandalig veel geld![]()
Mijn hele familie zijn boeren en zwemmen allemaal in het geld.

Genoeg koeien op het forum.

Mwoah valt mee...wordt wel genoeg gekoeioneerd, dat dan weer wel
Lijkt het je niet een wat overdreven reactie on te gaan schieten omdat jouw boodschappen niet bezorgd worden?Bestelde boodschappen zijn geblokkeerd
Maar het is geen schending om disproportioneel te reageren door militairen van die staat?Mijn eten blokkeren is een schending van het non-agressie principe.
De meeste boeren hebben volgens mij helemaal niet zo heel veel geld. Meeste geld zit in het bedrijf.Whahaha, de meeste boeren hebben zo schandalig veel geld![]()
Mijn hele familie zijn boeren en zwemmen allemaal in het geld.
Die mong*len in Den Haag?Bestelde boodschappen zijn geblokkeerd![]()
Stoot je daarmee dan minder stikstof uit?De regering wilt de boeren weghebben zodat er op hun grond kan worden gebouwd,
Wat denk je zelf?