MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bestelde boodschappen zijn geblokkeerd :mad:

Beter schiet de Marechaussee die mong*len overhoop
Op dit moment zijn de boeren de gainbreakers inderdaad. Geen kwark. Geen gains. -1 voor de boeren. Nu voel ik me ook benadeeld en ga ik morgen met mijn 2 Decathlon dumbbells hier bij een boer in z'n koeienstal staan.

Protesteren is prima, maar jij wil er niets van merken?
Van mij mogen ze Rutte en co guillotineren, maar ze moeten altijd zinloze mongolenacties uitvoeren die enkel andere burgers benadelen.

Zou denken dat het steeds door een of andere politici zo aangestuurd wordt, zij die het voor het zeggen hebben merken er weer niks van en lachen zich rot.

Mijn eten blokkeren is een schending van het non agressie principe.

Van mij mogen ze Rutte en co guillottineren, maar ze moeten altijd zinloze mongolenacties uitvoeren die enkel andere burgers benadelen.

Zou denken dat het steeds door een of andere politici zo aangestuurd wordt, zij die het voor het zeggen hebben merken er weer niks van en lachen zich rot.

Mijn eten blokkeren is een schending van het non agressie principe.
Ik kan in dezen weinig sympathie opbrengen voor iemand die een man met een fakkel voor het huis van Kaag kwalificeerde als vreedzaam protest op de openbare weg.

• Like
Waarderingen: Pren
Ik kan in dezen weinig sympathie opbrengen voor iemand die een man met een fakkel voor het huis van Kaag kwalificeerde als vreedzaam protest op de openbare weg.
Het is geen verassing dat totalitairen na mij 2 jaar opsluiten nu vinden dat ik sinds het uiten van een mening tegen de partij geen recht op mijn eten meer heb.

Altijd weer het belang van rijke miljonairs over de rechten van de (figuurlijk) kleine man, eerst met big pharma nu big farm.

Ik hoef ook geen sympathie, ik vraag alleen dat blokkades tegen anderen dan de beschermde klasse net zo efficient worden afgebroken en berecht.

ik fiets rechtstreeks naar de boer, verdiend die man ook nog wat 🚜

Lijkt het je niet een wat overdreven reactie on te gaan schieten omdat jouw boodschappen niet bezorgd worden?
Mijn eten blokkeren is een schending van het non-agressie principe.
Maar het is geen schending om disproportioneel te reageren door militairen van die staat?

Vervolgens is het wel schandalig als een zogenaamd vreedzaam protest van corona-demonstranten wordt gestopt door de politie.

Okay, helder!

Screenshot_20220705-185851_Instagram.jpg

Whahaha, de meeste boeren hebben zo schandalig veel geld :roflol:
Mijn hele familie zijn boeren en zwemmen allemaal in het geld.
De meeste boeren hebben volgens mij helemaal niet zo heel veel geld. Meeste geld zit in het bedrijf.

Die mong*len in Den Haag?

Men lijkt te vergeten wat er aan de hand is. De regering wilt de boeren weghebben zodat er op hun grond kan worden gebouwd, om er vervolgens allemaal asielzoekers en andere untermenschen te huisvesten. Omvolking. De boeren staan in de weg van de kalergi omvolkingsplannen.

Maar dat is natuurlijk slechts een complottheorie.. stikstof is waar het om gaat (en zelfs dat klopt niet want het gaat om ammoniak NH3 en stikstofoxide-verbindingen. De lucht op deze planeet bestaat voor circa 78% uit stikstof N2. Met elke ademteug adem je dus ong 78% stikstof in).
Klaag vooral over de tijdelijk lege schappen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven