MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Waar past corona in dit verhaal?
De verstikkende werking van stikstof is zo heftig dat virussen sterven door verstikking, daarnaast houdt het aerosolen tegen waardoor virussen zoals covid zich minder goed kunnen verspreiden in deze verstikkende lucht.

Aldus Rob Jetten, hoogleraar onkunde en minister van Klimafaat en Energie.

op straat wat staan roepen met sfeerverlichting in de hand is nogal wat anders dan mensen in hun bewegingsvrijheid beperken of zelfs in direct fysiek gevaar brengen en het hele land logistiek willen platleggen. Dat laatste is geen recht op, sterker nog het is terrorisme.
One man's terrorist is another man's freedom fighter.

Ja demonstreren door op een treurig verlaten veldje met een groep lekker de hele middag tegen de hemel te schreeuwen zet zoden aan de dijk. Dat zal effect hebben!
Precies zoals je puppetmasters willen dat je demonstreert. Met een beetje geluk word je demonstratie zelfs nog ff vermeld door de desbetreffende minister tijdens 1 of ander random interview op tv. Goed gedaan jongen! Geef jezelf een schouderklopje.

Maar morgen wel weer aan het werk met je bek, je moet de staatskas vullen met belastinggeld.

Niet door gepraat en meerderheidsbesluiten worden de grootste vragen der tijd beslist, maar door ijzer en bloed - Otto von Bismarck

One man's terrorist is another man's freedom fighter.

Ja demonstreren door op een treurig verlaten veldje met een groep lekker de hele middag tegen de hemel te schreeuwen zet zoden aan de dijk. Dat zal effect hebben!
Precies zoals je puppetmasters willen dat je demonstreert. Met een beetje geluk word je demonstratie zelfs nog ff vermeld door de desbetreffende minister tijdens 1 of ander random interview op tv. Goed gedaan jongen! Geef jezelf een schouderklopje.

Maar morgen wel weer aan het werk met je bek, je moet de staatskas vullen met belastinggeld.
Heb je weleens overwogen om columnist te worden?

Heb je weleens overwogen om columnist te worden?
Maar hoezo dat? Lezen m'n rants lekker weg of ben je sarcastisch en neem je me in de zeik?

Lijkt mij opzich wel lachen. Wekelijks een column schrijven waarin je elke keer weer over iets anders dat compleet kut is lekker ongeremd kan ranten. Wat dat betreft is er onbeperkt schrijfmateriaal.

Maar hoezo dat? Lezen m'n rants lekker weg of ben je sarcastisch en neem je me in de zeik?

Lijkt mij opzich wel lachen. Wekelijks een column schrijven waarin je elke keer weer over iets anders dat compleet kut is lekker ongeremd kan ranten. Wat dat betreft is er onbeperkt schrijfmateriaal.
Je zou ook eens kunnen gaan trainen.

Terug
Naar boven