MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ja, maar toch niet voor het milieu buiten hun zicht. Als ze zeggen van wel moeten ze hun consumptie eens goed evalueren.

Daar kan de consument niet zo heel veel aan doen, we hebben zelf alle maakindustrie naar lage lonen landen geëxporteerd, echt niet op wens van de burger. Wellicht indirect omdat de burger niet teveel wil betalen. Maar vraag het ze nu nog eens een keer, als ze nog een keuze hadden.

Het is ook een non-discussie. Waarom krijgen de boeren zelf geen inspraak, die willen maar wat graag aan nog meer regelgeving voldoen, zolang ze maar een boterham kunnen verdienen. Maar uitspraken als, we gaan wel in gesprek, maar we gaan niet naar ze luisteren. Echt, ik denk dat ik die man zou wurgen gewoon met mijn bloten handen, als ik hem ooit tegen zou komen op een willekeurig moment ergens op straat.
Ik denk dat het gewoon wachten is op iemand die de trekker een keer overhaalt, al die boeren hebben een jachtgeweer en als je langzaam alles wat je familie in de afgelopen 100 jaar opgebouwd heeft ziet afbrokkelen door incompetente bestuurders, dan moet dat gewoon een keer fout gaan.

• Like
Waarderingen: Vonk
Daar kan de consument niet zo heel veel aan doen, we hebben zelf alle maakindustrie naar lage lonen landen geëxporteerd, echt niet op wens van de burger. Wellicht indirect omdat de burger niet teveel wil betalen. Maar vraag het ze nu nog eens een keer, als ze nog een keuze hadden.
Dat is wel erg makkelijk, je kan ook gewoon minder verbruiken.

Of 200 miljoen 'lenen' aan Oekraïne, èn beloven dat je de stad weer gaat opbouwen

Alles om Murica tevreden te houden, terwijl hun ondergang al enige tijd geleden de intrede heeft gedaan. Het is geen toeval dat Biden naar de theedoekhoofden in SA afreist op het moment dat de Petrodollar eigenlijk geen bestaansrecht meer heeft... Die Roosevelt draait zich om in zijn graf denk ik als hij ziet wat voor puppet nu met de tulbanden gaat praten :p

Ik denk dat het gewoon wachten is op iemand die de trekker een keer overhaalt, al die boeren hebben een jachtgeweer en als je langzaam alles wat je familie in de 100 jaar opgebouwd heeft ziet afbrokkelen door incompetente bestuurders, dan moet dat gewoon een keer fout gaan.
Ja de wens is de vader van de gedachte hier, al heel erg lang.
Dat is wel erg makkelijk, je kan ook gewoon minder verbruiken.
Klopt, is ook makkelijk. Feit blijft wel dat je beter kunt investeren in die landen om ze schoner te maken, dan dat hier proberen nog schoner te krijgen. De waanzin regeert, maar dat kan ik wel blijven prediken.

Hier gaat iig de vlag wel uit als het zover komt.

Is Kaag niet VP? :emo: Denk wel dat het dan tijd is voor twee vliegen in 1 klap, want het drama wat Kaag als VP met zich meedraagt is ogenschijnlijk nog veel erger dan wat we nu hebben, JA DAT KAN!

Zolang we telkens wel of niet bestaand individuele problemen met slechte oplossingen willen bestrijden zal er niets veranderden trouwens.

Zolang we telkens wel of niet bestaand individuele problemen met slechte oplossingen willen bestrijden zal er niets veranderden trouwens.

Gelukkig wordt alles beter straks met je digital currency en allerlei punten die je kunt sparen of verbruiken, met privacy die nagenoeg onbestaand wordt :o

Is Kaag niet VP? :emo: Denk wel dat het dan tijd is voor twee vliegen in 1 klap, want het drama wat Kaag als VP met zich meedraagt is ogenschijnlijk nog veel erger dan wat we nu hebben, JA DAT KAN!
Is er al een crowdfunding actie? Ik wil graag doneren :heart:

Dat is precies waar de boeren ook van balen.
Net je stal aangepast, voor 200.000 komen er weer nieuwe regels.
Op die manier is het bijna onmogelijk om nog een beetje winst te maken.

Zolang de politiek alleen voor herverkiezing bestuurd ipv op lange termijn voor een goed land zal er inderdaad niks veranderen.
Goed te zien hoe ze het doen, veel beloven vlak voor de verkiezingen en daarna alles weer intrekken. Over een jaar of 3 kan er weer van alles totdat ze weer herkozen zijn en is het weer drama, je ziet dat nu gewoon al een paar keer gebeuren.

• Like
Waarderingen: Vonk
Dat beetje wat we hier dan besparen heeft geen merkbaar effect op de toename van de opkomende landen.
Die opkomende landen die veelal gebruik maken van fabrieken die in west Europa als zwaar vervuilend bestempeld worden en vervolgens daar weer opgebouwd worden . DSM heeft hier nogal een handje aan .

Terug
Naar boven