- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Gelukkig komt er nu misschien het Ceta-verdrag. Dan komt alles goed!
Als de PvdA voor is dan moet het wel een fijn verdrag zijn toch!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Echt, staat compleet haaks op het partijprogrammaAls de PvdA voor is dan moet het wel een fijn verdrag zijn toch!![]()
Zelfs de allochtoon is hier niet bij gebaat, want daar staat PvdA toch voor? Echt, staat compleet haaks op het partijprogrammaZelfs de allochtoon is hier niet bij gebaat, want daar staat PvdA toch voor?
Maarja, dat doet het stikstofverhaal ook, bij alle partijen. Behalve D66, dat is de enige partij waarvan men kan zeggen dat de kiezer dit wou.
Ik snap niet dat de leden niet aan de bel trekken. Slappe hap.
Voor de veehouderij kun je dezelfde argumenten aandragen.Dat is ook weer erg zwart-wit. Als ze al hun gang kunnen blijven gaan komt dat ook door de vraag van de consument naar hun producten en diensten. Daarnaast worden er echt wel verbeteringen doorgevoerd, alleen vallen die in de praktijk tegen t.o.v. de berekeningen.
Schiphol kan makkelijk kleiner worden zonder ontslagen?.. er zijn alleen al in de regio iets van 30 a 40k mensen werkzaam bij/door schiphol.Schiphol kan heel makkelijk kleiner worden zonder ontslagen, daar komen ze toch al personeel tekort. Hebben ze ook meteen een berg minder geluidsoverlast daar.
Schiphol is meer dan alleen het vliegen inderdaad, ik had eigenlijk moeten zeggen dat er wel wat minder vliegbewegingen (uitstoot stikstof) kunnen zijn, omdat er toch geen personeel is om de bagage te verwerken of de mensen te controleren bij de douane.Schiphol kan makkelijk kleiner worden zonder ontslagen?.. er zijn alleen al in de regio iets van 30 a 40k mensen werkzaam bij/door schiphol.
Schiphol is meer dan alleen het vliegen inderdaad, ik had eigenlijk moeten zeggen dat er wel wat minder vliegbewegingen (uitstoot stikstof) kunnen zijn, omdat er toch geen personeel is om de bagage te verwerken of de mensen te controleren bij de douane.
Hier nog zo een die het niet snapt.
Als je de hele tijd doet wat de bevolking niet wil dan komen ze inderdaad in opstand en doen ze iets wat jullie daar in het torentje niet leuk vinden.
ipv daar over te zeiken in de pers zouden ze eens kunnen kijken wat de burger nu wel wil.
![]()
Sigrid Kaag: ‘Men neemt steeds meer het heft in eigen handen, dat is zorgelijk en gevaarlijk’
Geliefd én verguisd, zwaar bedreigd én bewierookt: D66-leider Sigrid Kaag regeert een land in crisis, vol met boze burgers. ,,Soms denk ik dat we aan het afglijden zijn. Men neemt steeds meer het heft in eigen handen. Dat is gevaarlijk.’’www.gelderlander.nl
Het is ook een non-discussie. Waarom krijgen de boeren zelf geen inspraak, die willen maar wat graag aan nog meer regelgeving voldoen, zolang ze maar een boterham kunnen verdienen. Maar uitspraken als, we gaan wel in gesprek, maar we gaan niet naar ze luisteren. Echt, ik denk dat ik die man zou wurgen gewoon met mijn bloten handen, als ik hem ooit tegen zou komen op een willekeurig moment ergens op straat.
![]()
Woede om Franse aanval op onze zegenvissers: ’Nederlanders gepest’
Er dreigt opnieuw een zware dobber voor onze vissers. Frankrijk opent op gewiekste wijze én met succes de aanval op de Nederlandse en Belgische zegenvisserij. „Dit is de zoveelste tegenslag voor de se...www.telegraaf.nl
Ik ben benieuwd of ze er op afgerekend worden bij de PS verkiezingen volgend jaar.Dat "nananananana, ik hoor je wel maar luister lekker toch niet" en het selectieve morele gepreek van een Kaag en Rutte zal alleen maar meer kwaad bloed zetten.
Ja. Onze soevereiniteit ruilen voor schadeclaims. Maakt het ook nog eens makkelijker om die boeren en democratie kwijt te raken, komt dat even goed uit!"Uw wensen zijn verhoord", zojuist doorgedrukt via -met name de Pvda senatoren- in de 1e kamer.
Het voorstel lag er al een paar jaar, maar in ene bleek er haast te zijn dit nog even voor het reces door te drukken..
Ik ben benieuwd of ze er op afgerekend worden bij de PS verkiezingen volgend jaar.
Ja. Onze soevereiniteit ruilen voor schadeclaims. Maakt het ook nog eens makkelijker om die boeren en democratie kwijt te raken, komt dat even goed uit!
Of “de meute” kan zich wel vinden in wat er gebeurt, of is dat volgens jou gewoon niet mogelijk?Dat zal alleen gebeuren als "de meute" op dat moment eens niet lijdt aan collectief geheugenverlies.
Hoogstwaarschijnlijk laat "men" zich dan toch weer inpalmen, door van die walgelijk hypocriete -ad hoc- charme offensieven.
Die zijn dan slechts om tijdelijk stem-zieltjes te winnen, daarna worden "ze" weer net zo keihard genaaid.
Al die r**ards zullen toch wel weer op het kartel stemmen. Compleet geïndoctrineerd hersendood voor zich uitstarend weer dat rode kruisje zetten bij Marx Rutte, om vervolgens thuis weer voor de treurbuis naar kansloze NPO programma's kijken.Ik ben benieuwd of ze er op afgerekend worden bij de PS verkiezingen volgend jaar.
Goed dat u door het spelletje heen prikt.
Uw heeft volkomen gelijk, maar dat is natuurlijk onacceptabel dus u krijgt helaas geen punten.
Of “de meute” kan zich wel vinden in wat er gebeurt, of is dat volgens jou gewoon niet mogelijk?