apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ja Markie Mark is wel beter in dat spelletje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja Markie Mark is wel beter in dat spelletje.
Ok leuk maar ik zeg niet dat deze tekst onderbouwt dat je er toestemming voor moet vragen. De grondwet zegt volgens mij niet dat je kennisgeving hoeft te doen voor een demonstratie. Dus dan zou de gemeente hier een niet grondwettige plicht opleggen. Vroeg ik tenminste, ik denk ik leg dat nog eens uit gezien inhoudeliijk reageren wederom te moeilijk was.Schriftelijk melding doen =/= toestemming vragen.
Dat kunnen zelfs mijn zwakbegaafde, maar wel duidelijk meerbeschaafde, hersenen bevatten.
Ik kan ook allerlei irrelevante opmerkingen bedenken van die boomer die zichzelf bijna doodde met een drugsverslaving omdat hij het leven als multimiljonaire hoofdleraar zo moeilijk vond. But nobody asked."Clean your room", en ik kan nog wel meer bedenken wat JBP tegen jou zou zeggen, maar ik blijf aardig.

Je zou je ook kunnen realiseren dat ik het niet over JBP, maar JPB had.Ik kan ook allerlei irrelevante opmerkingen bedenken van die boomer die zichzelf bijna doodde met een drugsverslaving omdat hij het leven als multimiljonaire hoofdleraar zo moeilijk vond. But nobody asked.![]()
Niet alles staat in een grondwet, daar wordt het wel heel lang van, en de grondrechten in de Grondwet zijn zelden absoluut, maar jij wil die uitzonderingen nooit zien of erkennen. Jij ziet grondrechten altijd als iets absoluuts waarop geen enkele beperking mogelijk is.Ok leuk maar ik zeg niet dat deze tekst onderbouwt dat je er toestemming voor moet vragen. De grondwet zegt volgens mij niet dat je kennisgeving hoeft te doen voor een demonstratie. Dus dan zou de gemeente hier een niet grondwettige plicht opleggen. Vroeg ik tenminste, ik denk ik leg dat nog eens uit gezien inhoudeliijk reageren wederom te moeilijk was.
Nee, het is geen semantiek. Andere mensen hebben ook grondrechten.Melding moeten doen zodat de overheid beperkingen kan opleggen klinkt ook wel als toestemming vragen om je demonstratie een bepaalde vorm te geven, niet zo zeer toestemming tot demonstreren vragen. Is het dan een kwestie van semantiek of het kennisgevingsplicht of toestemming vragen mag heten?
Moving the goalposts, het ging om toestemming vragen bij een demonstratie.Maar uiteindelijk zul je voor het breken van wetten bij een demonstratie, ook al ben je vrij om te demonstreren, toch echt toestemming moeten krijgen. Daar ga je steeds weer aan voorbij.
KuchisabishiiHet moeilijke woorden topic met @apfelstrudel dat is vast lachen.
Dit gaat over je cut-pogingen?
Snap je.
Sinds dat die kleine er is?
Ja sindsdien stop ik vaak Ben en Jerry in mijn mond.
Straks komt de fase dat je Tom en Jerry in je mond wil stoppen.Ja sindsdien stop ik vaak Ben en Jerry in mijn mond.
No homo
If you can't beat em, eat em.Straks komt de fase dat je Tom en Jerry in je mond wil stoppen.
Het valt we wel tegen dat jij dat woke imperium overeind houdt, whatever happened to: go woke, go broke?
Het motto van Tom, maar ook van Wile E. Coyote is meer: If I beat em, at long last I can eat them.
Bumba ligt nogal zwaar op de maag. En kabouter plop is nog erger.
Nope, ik haat sloom rijden. Heb een betaalde baan, eigen woning en kan m'n eventuele bekeuringen betalen.Voor zover ik weet wel. Hoewel ik mij er niet tot beperkt voel. Ik gedraag me niet alleen omdat het de wet is. Jij vind het heel stoer om te hard te rijden ofzo?
Volgens mij heb je niet eens in de gaten hoeveel beperkingen je jezelf oplegt door jezelf zo klein te houden. Schop jezelf eens onder je kont, en ga eens wat vaker naar buiten.
De moeite waard om het terug te kijken?Jinek, straks: discussie tussen Klaver en Eerdmans over asielcrisis.