AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Helemaal van t padje deze gozer.

Bereid je maar voor. Ik verwacht dat bij de aanstaande verkiezingen veel mensen, die eerst op D66 hebben gestemd, overstappen op GL. Dat betekent dat de huidige coalitie hem tegemoet moet komen, als ze wetten door de Eerste Kamer willen krijgen. En dat valt natuurlijk heel goed bij D66.

Bereid je maar voor. Ik verwacht dat bij de aanstaande verkiezingen veel mensen, die eerst op D66 hebben gestemd, overstappen op GL. Dat betekent dat de huidige coalitie hem tegemoet moet komen, als ze wetten door de Eerste Kamer willen krijgen. En dat valt natuurlijk heel goed bij D66.
Dit land wordt met een paar decennia 's werelds grootste shithole. Wacht maar tot de zorgstaat implodeert en al die nietsnutten niet meer van hun uitkering kunnen overleven. Dan slaan ze massaal op rooftocht.

Massa immigratie heeft dit hele land onomkeerbaar kapot gemaakt.

Dit land wordt met een paar decennia 's werelds grootste shithole. Wacht maar tot de zorgstaat implodeert en al die nietsnutten niet meer van hun uitkering kunnen overleven. Dan slaan ze massaal op rooftocht.

Massa immigratie heeft dit hele land onomkeerbaar kapot gemaakt.
mad max GIF

Alvast voorbereiden.

Het hangt er een beetje vanaf wie je ziet als migranten en vanaf wanneer je rekent. Zelfs de gastarbeiders zou je daaronder kunnen rekenen, maar door slecht beleid (what's new) en belangen van grote bedrijven kan je je afvragen wat daar de netto opbrengsten van zijn. Jan van Beek(?) heeft daar wel over geschreven. Ook Jan Latten, maar die schrijft wat breder over bevolkingspolitiek.

Mijn probleem met dit soort opmerkingen is dat dit het onderscheid tussen economische gelukszoekers, mensen die (politiek) asiel nodig hebben en alles daar tussenin opheft. In tegenstelling tot wat Jesse Klaver beweert zijn asielzoekers op de arbeidsmarkt nu niet bepaald een onverdeeld succes. Voor iemand die elders vervolgd wordt is dat wellicht niet eens zo'n probleem, voor iemand in wiens land het oorlog is en die na de oorlog in principe terug zou kunnen wel. Ik vraag me ook af of Klaver hierbij ook denkt aan Afshian Ellian en zijn zoon Ulysse, die zie ik nu als bijzonder geslaagde asielzoekers.

Toch had Klaver, zeker in het begin, wel een aantal goede punten, maar dat maakte Eerdmans hem ook wel makkelijk, door met de welbekende afleidingen te komen.

Het punt blijft ook dat je al dat geld beter in de regio kan besteden, maar daar willen zowel links als rechts niet aan. Ze hebben die vluchtelingenstroom en mensonterende omstandigheden hier nodig om hun punt te kunnen maken voor het stemvee: "Individuals are intelligent, the people are stupid".

I'll dig my boots in the ground and fight ;)

Game On Fighting GIF by Shalita Grant

Het hangt er een beetje vanaf wie je ziet als migranten en vanaf wanneer je rekent. Zelfs de gastarbeiders zou je daaronder kunnen rekenen, maar door slecht beleid (what's new) en belangen van grote bedrijven kan je je afvragen wat daar de netto opbrengsten van zijn. Jan van Beek(?) heeft daar wel over geschreven. Ook Jan Latten, maar die schrijft wat breder over bevolkingspolitiek.

Mijn probleem met dit soort opmerkingen is dat dit het onderscheid tussen economische gelukszoekers, mensen die (politiek) asiel nodig hebben en alles daar tussenin opheft. In tegenstelling tot wat Jesse Klaver beweert zijn asielzoekers op de arbeidsmarkt nu niet bepaald een onverdeeld succes. Voor iemand die elders vervolgd wordt is dat wellicht niet eens zo'n probleem, voor iemand in wiens land het oorlog is en die na de oorlog in principe terug zou kunnen wel. Ik vraag me ook af of Klaver hierbij ook denkt aan Afshian Ellian en zijn zoon Ulysse, die zie ik nu als bijzonder geslaagde asielzoekers.

Toch had Klaver, zeker in het begin, wel een aantal goede punten, maar dat maakte Eerdmans hem ook wel makkelijk, door met de welbekende afleidingen te komen.

Het punt blijft ook dat je al dat geld beter in de regio kan besteden, maar daar willen zowel links als rechts niet aan. Ze hebben die vluchtelingenstroom en mensonterende omstandigheden hier nodig om hun punt te kunnen maken voor het stemvee: "Individuals are intelligent, the people are stupid".
Gast als jij vind dat Klaver al een 'aantal' goede punten had, dan moet jij bijvoorbeeld een Baudet toch een genie vinden aangezien die een paar kantjes met goede punten heeft :D

Niet alles staat in een grondwet, daar wordt het wel heel lang van, en de grondrechten in de Grondwet zijn zelden absoluut, maar jij wil die uitzonderingen nooit zien of erkennen. Jij ziet grondrechten altijd als iets absoluuts waarop geen enkele beperking mogelijk is.
Maar mochten ze distributiecentra blokkeren?

Toch wel.

Andere mensen hebben ook grondrechten.
Juist en die grondrechten van andere mensen worden beschermt tegen gekke mong*len die denken dat ze middels het recht op demonstreren alle wetten mogen overtreden.

Moving the goalposts, het ging om toestemming vragen bij een demonstratie.
Maar mochten ze daar demonstreren? Ja of nee?

Gast als jij vind dat Klaver al een 'aantal' goede punten had, dan moet jij bijvoorbeeld een Baudet toch een genie vinden aangezien die een paar kantjes met goede punten heeft :D
Lees die hele zin even, dat komt omdat Eerdmans het hem makkelijk maakte.

De Veilige Landiërs zijn een heel klein aantal, die zorgen wel voor veel overlast en daar is moeilijk wat aan te doen, maar verstoppen niet de asielketen. De bijdrage aan de krapte op de woningmarkt van statushouders is reëel, zeker als je al lang op een wachtlijst staat, maar is relatief klein ten opzichte van andere problemen.

Het is jammer dat het aanpassen van het Vluchtelingenverdrag en wat je dan als alternatief biedt niet uitgebreider besproken werd, daar zit m.i. uiteindelijk de echte winst.

Nope, ik haat sloom rijden. Heb een betaalde baan, eigen woning en kan m'n eventuele bekeuringen betalen.

Vindt jij het stoer om op een forum rond te hangen terwijl je niks toevoegd aan de maatschappij, althans zo kom je over daarom al eens eerder gevraagd.. ben je irl ook zo? Want dan kan ik het iig plaatsen waarom je nog thuis woont, feitelijk geen werk hebt, niks wilt en de schuld bij alles en iedereen behalve jezelf legt.
Ok nou leuk voor je dat je graag te hard rijd, maar je snapt wel dat er nog meer mensen op de weg zijn die het recht hebben om geen onnodig gevaar te lopen van mongolische drugsverslaafden die zichzelf boven de wet zien?

Snap je dat niet iedereen de behoefte heeft om zich zo te gedragen? Dat niet iedereen het stoer vind?

Ik snap ook niet waarom je als je alles zo geweldig voor elkaar hebt op een forum gaat zitten janken over iemand z'n persoonlijke situatie nadat die gene zegt dat distributiecentra niet geblokkeerd mogen worden?

Ben je IRL ook zo? Dinsdag dipje na alle drugs?

Volgens mij heb je niet eens in de gaten hoeveel beperkingen je jezelf oplegt door jezelf zo klein te houden. Schop jezelf eens onder je kont, en ga eens wat vaker naar buiten.
@vntl heeft echt wel een punt
Mijzelf beperkingen opleg? De vraag was of ik mij altijd aan de wet houd. Wat heeft dat te maken met mezelf klein houden en niet naar buiten gaan ofzo? Welk punt word hier gemaakt? ???

Stel je voor dat ik de wet moet gaan breken zodat ik een eigen huis kan verkrijgen? Ik snap het niet..

Maar mochten ze distributiecentra blokkeren?

Toch wel.

Juist en die grondrechten van andere mensen worden beschermt tegen gekke mong*len die denken dat ze middels het recht op demonstreren alle wetten mogen overtreden.

Maar mochten ze daar demonstreren? Ja of nee?
Je zou inmiddels moeten weten dat het recht meestal geen eenvoudige ja/nee-antwoorden kent.

Als je daadwerkelijk geïnteresseerd bent in wat nuance:

Laatst bewerkt:
Het hangt er een beetje vanaf wie je ziet als migranten en vanaf wanneer je rekent.
Dan kan je nog eerder zeggen dat de Yanks dit land hebben heropgebouwd met hun Marshall hulp.

Dit land bestaat al ver voordat Achmed hier een stap zette. Zeggen dat zij dit land hebben opgebouwd is een gotspe. Ze hebben hoogstens dit land afgebroken en de zorgstaat uitgehold. Gefaciliteerd door linkse usefull idiots zoals Yasser Feras.

Ok nou leuk voor je dat je graag te hard rijd, maar je snapt wel dat er nog meer mensen op de weg zijn die het recht hebben om geen onnodig gevaar te lopen van mongolische drugsverslaafden die zichzelf boven de wet zien?

Snap je dat niet iedereen de behoefte heeft om zich zo te gedragen? Dat niet iedereen het stoer vind?

Ik snap ook niet waarom je als je alles zo geweldig voor elkaar hebt op een forum gaat zitten janken over iemand z'n persoonlijke situatie nadat die gene zegt dat distributiecentra niet geblokkeerd mogen worden?

Ben je IRL ook zo? Dinsdag dipje na alle drugs?

Mijzelf beperkingen opleg? De vraag was of ik mij altijd aan de wet houd. Wat heeft dat te maken met mezelf klein houden en niet naar buiten gaan ofzo? Welk punt word hier gemaakt? ???

Stel je voor dat ik de wet moet gaan breken zodat ik een eigen huis kan verkrijgen? Ik snap het niet..
Of je snapt die antwoorden werkelijk niet, of het komt je beter uit.

In ieder geval is zeggen dat @vntl graag te hard rijdt een moedwillige verbastering van wat hij zegt. Iemand die net iets boven de maximum snelheid rijdt is niet onder alle omstandigheden een wegpiraat of een "mongolische drugsverslaafde die zichzelf boven de wet ziet".

Hoogstens is het iemand die in ieder geval wel bereid is de consequenties van zijn eigen gedrag onder ogen te zien, in plaats van te wijzen naar en te schelden op anderen.

Terug
Naar boven