XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Je zou inmiddels moeten weten dat het recht geen eenvoudige ja/nee-antwoorden kent.

Als je daadwerkelijk geïnteresseerd bent in wat nuance:
Ik weet dat jij het heel ingewikkeld vind omdat wetten en grondrechten nogal eens niet ondersteunen wat jij zou willen. Ik weet ook dat wetten nogal eens van grondrechten afwijken en dat rechters en burgemeesters er in hun besluiten ook van kunnen afwijken. Maar dat vroeg ik allemaal niet.

Ik heb overigens andere genuanceerde artikelen erover gelezen. Dit van nu.nl is echt slecht geschreven, allerlei stellingen volgen niet logisch uit elkaar of duiden niet wat er nu daadwerkelijk van toepassing is. Leuk als je de mentale ontwikkeling van een kind hebt en een opsomming wilt van irrelevante materie eromheen.

Maar geen antwoord op mijn vraag en het zegt niks over het onderscheid dat ik maakte welke jij nog steeds niet kunt begrijpen waardoor je het nodig vond om mij belachelijk te maken. Ongeacht wat rechters en burgemeesters eraan hebben gedaan of over hebben uitgesproken hebben die mongolenboeren strafbare feiten gepleegd bij hun protestactie. Daar kun je niet omheen. Ik onderbouw enkel hoe het mogelijk is dat je bij een demonstratie toch strafbaar kunt zijn, wat de beperkingen van dat grondrecht zijn en hoe dat wederom gebaseerd is op heel simpele logische universele rechten die je niet de vrijheid geven om de vrijheid van anderen af te nemen.

Of dat betekent dat de burgemeester mocht ingrijpen of niet, of ze straffen krijgen of niet, of ze formeel toestemming moeten vragen of meldingsplicht hebben of niet, hoe die rechten in wetten en jurisprudentie zijn geuit of niet, is voor mijn uitingen die je belachelijk maakt totaal niet relevant.

Dan kan je nog eerder zeggen dat de Yanks dit land hebben heropgebouwd met hun Marshall hulp.
Klopt, dat ging makkelijk samen met het veiligstellen van hun afzetmarkt en voorkomen dat de Sovjet-Unie tot de Noordzee zou uitbreiden.
Dit land bestaat al ver voordat Achmed hier een stap zette. Zeggen dat zij dit land hebben opgebouwd is een gotspe. Ze hebben hoogstens dit land afgebroken en de zorgstaat uitgehold. Gefaciliteerd door linkse usefull idiots zoals Yasser Feras.
Het hierheen halen van gastarbeiders was vooral een rechtse kapitalistische hobby, zoals er ook ruimhartig in uitzonderingen werd gefaciliteerd toen het eigenlijk al niet mee mocht. Van die instroom van goedkope arbeid zijn echt mensen rijker geworden.

Waar het fout ging is het beleid dat bleef uitgaan van de fictie dat de gastarbeider weer terug zou gaan, terwal duidelijk was dat dit niet zou gebeuren. Duitsland heeft dit veel beter gedaan als je kijkt naar de sociaal-economische positie van mensen van Turkse origine.

Een voorbeeld wat jou bijzonder aan zal spreken is dat een Turks/Duits echtpaar aan de basis staat van het Biontech/Pfizer-vaccin. Ik laat het aan jou om deze in te koppen, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Dat de ideeën van GL over migratie en integratie geen oplossingen bieden behoeft geen betoog, maar partijen als de VVD en D66 doen het niet veel beter. Bijna alle partijen zijn of lijken dol op concurrentie aan de onderkant.

Klopt, dat ging makkelijk samen met het veiligstellen van hun afzetmarkt en voorkomen dat de Sovjet-Unie tot de Noordzee zou uitbreiden.
Juist. De marshall hulp was geen hulp. Het was veiligstellen van Amerikaanse belangen. Net zo min als dat gastarbeiders ons land hebben opgebouwd.

Het hierheen halen van gastarbeiders was vooral een rechtse kapitalistische hobby, zoals er ook ruimhartig in uitzonderingen werd gefaciliteerd toen het eigenlijk al niet mee mocht. Van die instroom van goedkope arbeid zijn echt mensen rijker geworden.
Nee. Het is een agenda van omvolking die al decennia geleden in gang is gezet.

Of je snapt die antwoorden werkelijk niet, of het komt je beter uit.

In ieder geval is zeggen dat @vntl graag te hard rijdt een moedwillige verbastering van wat hij zegt. Iemand die net iets boven de maximum snelheid rijdt is niet onder alle omstandigheden een wegpiraat of een "mongolische drugsverslaafde die zichzelf boven de wet ziet".

Hoogstens is het iemand die in ieder geval wel bereid is de consequenties van zijn eigen gedrag onder ogen te zien, in plaats van te wijzen naar en te schelden op anderen.
Het was een vraag of hij te hard rijd, of hij dat bedoelde met de insinuering dat de wet overtreden best moet kunnen.

Maar ik zie dat alle mongolische randdebielen die graag een minuutje eerder thuis willen zijn elkaar snel gaan steunen want die moeten natuurlijk wel bij zulk stoer gedrag horen en de cognitieve dissonantie in stand houden dat dat gewoon moreel superieur is aan mensen die dat niet zo stoer vinden.

Gaat hij ook de consequenties van zijn gedrag onder ogen zien als hij door net te weinig reactietijd over te hebben iemand dood rijd? Zijn jullie echt zo mongolisch dat jullie zulke mogelijke consequenties niet kunnen voorspellen om dat vooraf al onder ogen te zien en er de verantwoordelijkheid voor te nemen door je gedrag aan te passen?

Nee nee die jongen die zich wel aan de wet houd, die is moreel inferieur want want want hij woont bij zijn ouders. :o

Fucking kneuzen. :o

Chris je hebt duidelijk al te lang niet geneukt. Wil je 5 tientjes van me lenen of moet er inflatie correctie overheen?

Moet je voorstellen dat je volwassen bent, een baan en huis hebt enzo, en dan op een internet forum gaat janken dat iemand die je totaal niet kent bij zijn ouders woont, omdat hij zegt zich aan de wet te houden en zich afvraagt of je snelheidsovertredingen stoer vind. :o

En dat mensen dan ook echt denken daarmee een punt te hebben.

Hoe fucking triest kun je zijn. :roflol:

Ik rijd eigenlijk constant 30 te hard. Zoals 130 op snelwegen (waar je eerst 120 mocht en welke gebouwd zijn om 160 aan te kunnen).

Ben ik nu een lebensgevaarlijke wegpiraat?
We mogen toch nog steeds 130 op de snelwegen tussen 19:00 en 06:00?

260 gaat ook nog goed heb ik gemerkt.

Maar mochten ze distributiecentra blokkeren?
In dat "slecht-geschreven" artikel, waarmee jij waarschijnlijk vooral bedoelt dat je het er niet mee eens bent, had je kunnen lezen dat het antwoord op jouw vervolgvraag luidt dat dit niet mocht, los van het demonstratierecht strafbaar is, maar dat dit niet noodzakelijk wil zeggen dat ze niet in hun recht stonden.

We mogen toch nog steeds 130 op de snelwegen tussen 19:00 en 06:00?

260 gaat ook nog goed heb ik gemerkt.
Ja, maar dan rijd je dus niet 30 te hard. En dat geldt alleen voor bepaalde stukken. Bij 130-stukken rij ik meestal 167-168 op de teller. Dus na correctie <30 te hard.

Maar 260 gaat idd ook prima.

In dat "slecht-geschreven" artikel, waarmee jij waarschijnlijk vooral bedoelt dat je het er niet mee eens bent, had je kunnen lezen dat het antwoord op jouw vervolgvraag luidt dat dit niet mocht, los van het demonstratierecht strafbaar is, maar dat dit niet noodzakelijk wil zeggen dat ze niet in hun recht stonden.
Manmanman het is ook zo ingewikkeld he. Niet in hun recht stonden om wat te doen precies? Te demonstreren? De weg te blokkeren? Zonder doorgang mogelijk te maken? Tegen specifiek die mensen op die locatie? Zoals je weet is de wet niet altijd een simpele ja of nee vraag. Heb je je eigen bron verder wel gelezen?

En niet noodzakelijk willen zeggen dat ze niet in hun recht stonden [om x te doen] zegt ook nog niet dat ze wel in hun recht stonden.

Maar zoals ik al zei is dat allemaal irrelevant voor de uitspraken die ik erover deed. Dat ging er alleen om of ze een strafbaar feit pleegden en inbreuk maakten op vrijheid van beweging. Dat was het onderscheid tussen de gevallen die ik al dan niet doodgeschoten wilde zien.

Voor zover ik weet wel. Hoewel ik mij er niet tot beperkt voel. Ik gedraag me niet alleen omdat het de wet is.
Ik denk overigens dat jullie deze uitspraken ook niet begrepen. Lezen is ook echt zo moeilijk he. Zeg het maar als er interesse is in verdere toelichting hiervan.

Ja, maar dan rijd je dus niet 30 te hard. En dat geldt alleen voor bepaalde stukken. Bij 130-stukken rij ik meestal 167-168 op de teller. Dus na correctie <30 te hard.

Maar 260 gaat idd ook prima.
Mag je dan 's avonds en 's nachts niet overal op de snelweg maximaal 130 rijden tenzij dit expliciet aangegeven staat?

Het was een vraag of hij te hard rijd, of hij dat bedoelde met de insinuering dat de wet overtreden best moet kunnen.

Maar ik zie dat alle mongolische randdebielen die graag een minuutje eerder thuis willen zijn elkaar snel gaan steunen want die moeten natuurlijk wel bij zulk stoer gedrag horen en de cognitieve dissonantie in stand houden dat dat gewoon moreel superieur is aan mensen die dat niet zo stoer vinden.

Gaat hij ook de consequenties van zijn gedrag onder ogen zien als hij door net te weinig reactietijd over te hebben iemand dood rijd? Zijn jullie echt zo mongolisch dat jullie zulke mogelijke consequenties niet kunnen voorspellen om dat vooraf al onder ogen te zien en er de verantwoordelijkheid voor te nemen door je gedrag aan te passen?

Nee nee die jongen die zich wel aan de wet houd, die is moreel inferieur want want want hij woont bij zijn ouders. :o

Fucking kneuzen. :o
Als iemand op een lege snelweg wat harder rijdt dan strikt genomen is dat wat mij betreft minder erg dan iemand die altijd net op de maximum snelheid door een woonwijk scheurt en zich netjes aan de wet houdt. Iemand is niet minder dood omdat degene door wie je bent aangereden zich aan de maximum snelheid hield.

Helemaal niemand zegt dat het stoer is om (te) hard te rijden en de "steun" die jij ziet is vooral een reactie op de manier waarop jij je in discussies op het forum meer en meer gedraagt: denigrerend, persoonlijke aanvallen en ook meer en meer scheldend.

Dat jouw eigen situatie door sommigen wordt aangehaald komt (minstens deels) door je eigen gedrag. Als jij zo slim en intelligent bent en je maar loopt af te geven dat anderen zo dom en zwakbegaafd zijn, dan strijk je mensen tegen de haren in, zeker als je ook nog een slachtofferrol aanneemt.

Nu kan ik me best voorstellen dat er dingen zijn die niet lekker lopen in je leven, dat er bepaalde uitdagingen zijn die je hier niet deelt en dat dergelijke zaken gepaard gaan met de nodige frustratie, maar dat is geen excuus om je te gedragen als een kl***zak en verwacht dan ook geen sympathie met en voor dit gedrag.

Voor de rest wens ik je alle geluk van de wereld, hoop ik dat je de stappen neemt en eventuele ondersteuning zoekt om de zaak op de rit te krijgen en ben ik je dankbaar voor de leuke discussies en gesprekken die we voorheen hadden en staat wat mij betreft de deur altijd minstens op een kier.
/off topic

Het heeft niets met stoer doen te maken, maar sommige mensen hebben gewoon de vaardigheden om op overzichtelijke wegen wat harder te rijden.

Het is wel te merken dat jij geen auto hebt aangezien je de maximumsnelheid als heilige grens van een veilige snelheid beschouwd.

Ok nou leuk voor je dat je graag te hard rijd, maar je snapt wel dat er nog meer mensen op de weg zijn die het recht hebben om geen onnodig gevaar te lopen van mongolische drugsverslaafden die zichzelf boven de wet zien?

Snap je dat niet iedereen de behoefte heeft om zich zo te gedragen? Dat niet iedereen het stoer vind?

Ik snap ook niet waarom je als je alles zo geweldig voor elkaar hebt op een forum gaat zitten janken over iemand z'n persoonlijke situatie nadat die gene zegt dat distributiecentra niet geblokkeerd mogen worden?

Ben je IRL ook zo? Dinsdag dipje na alle drugs?
Kijk dit bedoel ik nou :roflol:

Ok nou leuk voor je dat je graag te hard rijd, maar je snapt wel dat er nog meer mensen op de weg zijn die het recht hebben om geen onnodig gevaar te lopen van mongolische drugsverslaafden die zichzelf boven de wet zien?

Snap je dat niet iedereen de behoefte heeft om zich zo te gedragen? Dat niet iedereen het stoer vind?

Ik snap ook niet waarom je als je alles zo geweldig voor elkaar hebt op een forum gaat zitten janken over iemand z'n persoonlijke situatie nadat die gene zegt dat distributiecentra niet geblokkeerd mogen worden?

Ben je IRL ook zo? Dinsdag dipje na alle drugs?
Heb je überhaupt je rijbewijs?

Terug
Naar boven