MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Helemaal niemand zegt dat het stoer is om (te) hard te rijden en de "steun" die jij ziet is vooral een reactie op de manier waarop jij je in discussies op het forum meer en meer gedraagt: denigrerend, persoonlijke aanvallen en ook meer en meer scheldend.

Dat jouw eigen situatie door sommigen wordt aangehaald komt (minstens deels) door je eigen gedrag. Als jij zo slim en intelligent bent en je maar loopt af te geven dat anderen zo dom en zwakbegaafd zijn, dan strijk je mensen tegen de haren in, zeker als je ook nog een slachtofferrol aanneemt.
Jullie hebben zelf nog niet door dat ik reactief doe nadat jullie elke keer weer met jullie superieure geweldige morele karakters de noodzaak zien om zomaar een uiting van mij over iets in een topic op persoonlijke grond uit elkaar te trekken met weer allemaal irrelevante onzin over mijn leven?

Misschien kunnen jullie gezien jullie zoveel beter zijn dan ik en alles zoveel beter weten eens in de spiegel gaan kijken en normaal tegen mij doen zodat ik niet zo terug hoef te reageren?

En anders kun je vooral meer van dit verwachten. Oorzaak, gevolg.

Nu kan ik me best voorstellen dat er dingen zijn die niet lekker lopen in je leven, dat er bepaalde uitdagingen zijn die je hier niet deelt en dat dergelijke zaken gepaard gaan met de nodige frustratie, maar dat is geen excuus om je te gedragen als een kl***zak en verwacht dan ook geen sympathie met en voor dit gedrag.
Wat is jullie excuus dan? Ondanks geweldige levens gewoon mislukte mongolenkaraters hebben?

Nouja goed voor mij lijkt het nog steeds het meest voor de hand liggend dat jullie dit expres doen om te trollen omdat de aandacht zo lekker voelt ofzo. Dan is dit toch wat jullie willen? Ik zie het probleem niet.

Voor de rest wens ik je alle geluk van de wereld, hoop ik dat je de stappen neemt en eventuele ondersteuning zoekt om de zaak op de rit te krijgen en ben ik je dankbaar voor de leuke discussies en gesprekken die we voorheen hadden en staat wat mij betreft de deur altijd minstens op een kier.
/off topic
Ah ja de kier die het weer nodig vond om uit het niets mij belachelijk te maken. Het boeit me echt helemaal niks wat jij wenst en hoe jij denkt je eigen kromme gedrag recht te kunnen lullen.

Heb je überhaupt je rijbewijs?
Nee, hoezo? Ook helemaal geen interesse in, er is niks op rijafstand waar ik heen wil. Dus ik vind het ook zonde van het geld en te veel moeite.

Maar wat bedoelde je nou met die post dat ik moest doen? De wet overtreden om zo mijn leven te beteren?

Het heeft niets met stoer doen te maken, maar sommige mensen hebben gewoon de vaardigheden om op overzichtelijke wegen wat harder te rijden.
Ja ik vind het ook niet stoer, fijn dat we het er over eens zijn.

Echter bracht vntl het met insinuaties alsof het verkeerd is om je altijd maar aan de wet te houden. Dus vandaar dat ik me afvroeg of hij snelheidsovertredingen dan stoer vond ofzo, echt een goede reden om ze te begaan is er niet.

Het is wel te merken dat jij geen auto hebt aangezien je de maximumsnelheid als heilige grens van een veilige snelheid beschouwd.
Dat zijn woorden die jij mij dan in de mond legt, dat heb ik nergens gezegd.

Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse in verdere toelichting.
Hmm kun je uitleggen hoe je het begrijpt?

Ik hou me voor zover ik weet aan de wet. Niet dat houden aan de wet voor mij het doel op zich is, maar dat komt toevallig zo uit. Ik voel me ook niet beperkt in mijn leven door wat de wet is. Ik heb geen wensen om dingen te doen die niet mogen. Veel dingen die mogen hoef ik ook niet.

Het lijkt alsof mensen reageren dat ik beter af zou zijn als ik me er niet aan zou houden. ??? Of ze mogen me gewoon niet en willen willekeurig nare dingen zeggen dat kan ook.

Hoewel, nu bedenk ik me dat ik eigenlijk wel op eigen terrein(tuin) als hobby schiettraining zou willen doen, en dat mag niet. Maar daar heb ik ook geen tuin voor dus op zich is de wet nog niet eens het bepalende hierin. Als ik die tuin wel heb zal ik me wel aan die wet houden anders heb ik een erg groot probleem. Maar ik kan in plaats daarvan ook ergens gaan wonen waar het wel mag. Hmm misschien zou het mogelijk zijn als dat eigen terrein een eigen schietvereniging is ofzo met de juiste vergunningen en alles? Ik weet niet hoe dat zit.

Heb je überhaupt je rijbewijs?
Wel het brommerrijbewijs trouwens :eyebrow:

Nee, hoezo? Ook helemaal geen interesse in, er is niks op rijafstand waar ik heen wil. Dus ik vind het ook zonde van het geld en te veel moeite.
:roflol:
Geen rijbewijs, maar wel even @vntl vertellen hoe hij moet rijden. Echt iets voor jou

Maar wat bedoelde je nou met die post dat ik moest doen? De wet overtreden om zo mijn leven te beteren?
Nee, bedoelde het veel algemener. Ik begrijp wel dat je gefrustreerd raakt als je al 15 jaar stilstaat

:roflol:
Geen rijbewijs, maar wel even @vntl vertellen hoe hij moet rijden. Echt iets voor jou
Ik zeg nergens wat hij moet doen, ik zeg dat ik het niet stoer vind en dat hij een mong**l is. Ik hoop dat iedereen die te hard rijd zichzelf lekker om een boom of paal vouwt. Eens zien hoe laat je dan thuis komt.

Nee, bedoelde het veel algemener. Ik begrijp wel dat je gefrustreerd raakt als je al 15 jaar stilstaat
Oh ok dus het ging niet om de inhoud van die post. Maar dat heeft dan toch ook niks met dit topic te maken?

Ik zeg nergens wat hij moet doen, ik zeg dat ik het niet stoer vind en dat hij een mong**l is. Ik hoop dat iedereen die te hard rijd zichzelf lekker om een boom of paal vouwt. Eens zien hoe laat je dan thuis komt.

Oh ok dus het ging niet om de inhoud van die post. Maar dat heeft toch ook niks met dit topic te maken?
Nee. Doei

Oh ok dus het ging niet om de inhoud van die post. Maar dat heeft dan toch ook niks met dit topic te maken?
Ben je vroeger teveel gepampert door je ouders? Was je hun speciale muurbloempje?

Ik hoop dat iedereen die te hard rijd zichzelf lekker om een boom of paal vouwt. Eens zien hoe laat je dan thuis komt.

Ik hoop dat iedereen zonder rijbewijs wordt aangereden door iemand die zich aan de snelheid houdt.
Wat heeft te snel rijden met sneller thuis willen komen te maken?

Ben je vroeger teveel gepampert door je ouders? Was je hun speciale muurbloempje?
Nee ik heb altijd weinig aandacht gekregen. Dat maken jullie wel ruimschoots goed. Ik vind het alleen jammer dat ik vooral aandacht krijg van r**ards en een stuk minder van mensen die wel functionerende hersenen hebben. Hoe jullie je gedragen vind ik ook zonde voor het forum.

Ik hoop dat iedereen zonder rijbewijs wordt aangereden door iemand die zich aan de snelheid houdt.
Wat heeft te snel rijden met sneller thuis willen komen te maken?
En ik hoop het niet. Nouja veel mensen die sneller rijden doen dat om wat eerder op de bestemming te komen, dat is namelijk ook het fysieke gevolg ervan. Maar ik zei niet dat dat perse de (enige mogelijke) reden ervoor was, enkel dat we dan een verschil in aankomsttijd zouden zien.

Dat zijn woorden die jij mij dan in de mond legt, dat heb ik nergens gezegd.
Wat bedoel je hier dan mee? Wel of niet de maximumsnelheid overschrijden is maar een summier onderdeel wat betreft onveilig weggedrag.
Gaat hij ook de consequenties van zijn gedrag onder ogen zien als hij door net te weinig reactietijd over te hebben iemand dood rijd? Zijn jullie echt zo mongolisch dat jullie zulke mogelijke consequenties niet kunnen voorspellen om dat vooraf al onder ogen te zien en er de verantwoordelijkheid voor te nemen door je gedrag aan te passen?

Hmm kun je uitleggen hoe je het begrijpt?

Ik hou me voor zover ik weet aan de wet. Niet dat houden aan de wet voor mij het doel op zich is, maar dat komt toevallig zo uit. Ik voel me ook niet beperkt in mijn leven door wat de wet is. Ik heb geen wensen om dingen te doen die niet mogen. Veel dingen die mogen hoef ik ook niet.

Het lijkt alsof mensen reageren dat ik beter af zou zijn als ik me er niet aan zou houden. ??? Of ze mogen me gewoon niet en willen willekeurig nare dingen zeggen dat kan ook.

Hoewel, nu bedenk ik me dat ik eigenlijk wel op eigen terrein(tuin) als hobby schiettraining zou willen doen, en dat mag niet. Maar daar heb ik ook geen tuin voor dus op zich is de wet nog niet eens het bepalende hierin. Als ik die tuin wel heb zal ik me wel aan die wet houden anders heb ik een erg groot probleem. Maar ik kan in plaats daarvan ook ergens gaan wonen waar het wel mag. Hmm misschien zou het mogelijk zijn als dat eigen terrein een eigen schietvereniging is ofzo met de juiste vergunningen en alles? Ik weet niet hoe dat zit.

Wel het brommerrijbewijs trouwens :eyebrow:
Heb je je dan ook gehouden aan de beperkende maatregelen de afgelopen 2,5 jaar ivm corona zonder dat je dat beperkingen heeft opgeleverd?

Besef jij we dat het merendeel van de snelheidslimieten op de autosnelwegen er zijn vanwege milieunormen en niet vanwege de verkeersveiligheid?

Wat bedoel je hier dan mee? Wel of niet de maximumsnelheid overschrijden is maar een summier onderdeel wat betreft onveilig weggedrag.
Wat ik daar omschrijf is toch een risico dat je ermee neemt.

Heb je je dan ook gehouden aan de beperkende maatregelen de afgelopen 2,5 jaar ivm corona zonder dat je dat beperkingen heeft opgeleverd?
Volgens mij heb ik me er wel aan gehouden ja. En dat heeft mij toen inderdaad erg beperkt. Mijn ongenoegen daarover was ook wel duidelijk denk ik?

Maar ik spreek nu over tegenwoordige tijd. Coronamaatregelen zijn voorbij toch?

Besef jij we dat het merendeel van de snelheidslimieten op de autosnelwegen er zijn vanwege milieunormen en niet vanwege de verkeersveiligheid?
Gaat het perse alleen om snelwegen? Volgens mij gaat er veel mis op landswegen en in de bebouwde kom.

Terug
Naar boven