- Waardering
- 12.184
Jullie hebben zelf nog niet door dat ik reactief doe nadat jullie elke keer weer met jullie superieure geweldige morele karakters de noodzaak zien om zomaar een uiting van mij over iets in een topic op persoonlijke grond uit elkaar te trekken met weer allemaal irrelevante onzin over mijn leven?Helemaal niemand zegt dat het stoer is om (te) hard te rijden en de "steun" die jij ziet is vooral een reactie op de manier waarop jij je in discussies op het forum meer en meer gedraagt: denigrerend, persoonlijke aanvallen en ook meer en meer scheldend.
Dat jouw eigen situatie door sommigen wordt aangehaald komt (minstens deels) door je eigen gedrag. Als jij zo slim en intelligent bent en je maar loopt af te geven dat anderen zo dom en zwakbegaafd zijn, dan strijk je mensen tegen de haren in, zeker als je ook nog een slachtofferrol aanneemt.
Misschien kunnen jullie gezien jullie zoveel beter zijn dan ik en alles zoveel beter weten eens in de spiegel gaan kijken en normaal tegen mij doen zodat ik niet zo terug hoef te reageren?
En anders kun je vooral meer van dit verwachten. Oorzaak, gevolg.
Wat is jullie excuus dan? Ondanks geweldige levens gewoon mislukte mongolenkaraters hebben?Nu kan ik me best voorstellen dat er dingen zijn die niet lekker lopen in je leven, dat er bepaalde uitdagingen zijn die je hier niet deelt en dat dergelijke zaken gepaard gaan met de nodige frustratie, maar dat is geen excuus om je te gedragen als een kl***zak en verwacht dan ook geen sympathie met en voor dit gedrag.
Nouja goed voor mij lijkt het nog steeds het meest voor de hand liggend dat jullie dit expres doen om te trollen omdat de aandacht zo lekker voelt ofzo. Dan is dit toch wat jullie willen? Ik zie het probleem niet.
Ah ja de kier die het weer nodig vond om uit het niets mij belachelijk te maken. Het boeit me echt helemaal niks wat jij wenst en hoe jij denkt je eigen kromme gedrag recht te kunnen lullen.Voor de rest wens ik je alle geluk van de wereld, hoop ik dat je de stappen neemt en eventuele ondersteuning zoekt om de zaak op de rit te krijgen en ben ik je dankbaar voor de leuke discussies en gesprekken die we voorheen hadden en staat wat mij betreft de deur altijd minstens op een kier.
/off topic

Of ze mogen me gewoon niet en willen willekeurig nare dingen zeggen dat kan ook.