Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Goh, blijkbaar hou je in de bijstand meer over dan iemand die werkt en modaal verdient.

Beiden alleenstaande moeder met drie kinderen

20220911_190251.jpg
Dacht dat jij niets met kinderen had :trollface:

Dan kunnen we met zijn allen prima de stijgende energiekosten dragen.

Dat kunnen we sowieso, als de taart eerlijk verdeeld zou zijn/worden. Maar dat is evengoed een utopie als dat iedereen gelijk is.

Omtzigt begint eindelijk weer wat meer gas te geven, je ziet dat de frustratie hem parten speelt en toch blijft hij redelijk rustig en cool. Ik wil meer van dit.

Dit vind ik toch wel heel ludiek...

Dit vind ik toch wel heel ludiek...

Ik dacht even dat ze de zin aan het begin over de partij die opkomt voor de belangen van boeren af zou maken met "...Boer Burger Beweging".

Niet helemaal gekeken, maar dit doet hij niet onaardig.

• Like
Waarderingen: Vonk
Hoe kan je anti-globalist zijn, maar wel achter de Nederlandse boeren staan?

Decennia van falend overheidsbeleid neerzetten als crisis om acceptatie te verkrijgen vanuit de bevolking, met als doel om je eigen incompetentie te maskeren. Lekker hoor.

Globalisering is wat anders dan globalisme. Ik denk dat @Steks eerder denkt aan het eerste en niet zo zeer aan globalisme in politieke zin, wat toch vaak met dit laatstgenoemde woord bedoeld wordt.

Globalisering is wat anders dan globalisme. Ik denk dat @Steks eerder denkt aan het eerste en niet zo zeer aan globalisme in politieke zin, wat toch vaak met dit laatstgenoemde woord bedoeld wordt.
Ik ben dan toch wel benieuwd naar de betekenissen van beide termen.

In Zweden wordt in elk geval een stevig signaal afgegeven, dat land is de afgelopen 10-20 jaar natuurlijk ook enorm afgegleden door massa immigratie. Daar plukken ze nu de vruchten van. Volk lijkt het zat in elk geval.
So let the framing begin "extreem-rechts" in 3, 2, 1...

1662980870220.png

In Zweden wordt in elk geval een stevig signaal afgegeven, dat land is de afgelopen 10-20 jaar natuurlijk ook enorm afgegleden door massa immigratie. Daar plukken ze nu de vruchten van. Volk lijkt het zat in elk geval.
So let the framing begin "extreem-rechts" in 3, 2, 1...

1662980870220.png

Yep, omdat ik het totaal niet eens ben met veel zaken in het huidige overheidsbeleid, zal mij dat inmiddels ook wel tot ultra-extreemrechts bestempelen.

Wat een wereld....

Terug
Naar boven