AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Yep, omdat ik het totaal niet eens ben met veel zaken in het huidige overheidsbeleid, zal mij dat inmiddels ook wel tot ultra-extreemrechts bestempelen.

Wat een wereld....

Tja ik weet niet wat erger is, extreem links, extreem rechts, extreem midden of zoals de huidige regering, extreem onwillig. Ja eigenlijk weet ik het wel. Dan maar extreem-rechts. Past vast nog wel erbij ergens op mijn lijf, dat stickertje.

Google is je vriend, er is geen eenduidig antwoord, wel kun je zelf je conclusies trekken en je eigen Stekswaarheid ervan brouwen :thumbs:
Google kent mijn narratief zo goed dat het mij verteld dat het in elkaars verlengde ligt. Globalisering is de uitvoering van het globalisme.

Google kent mijn narratief zo goed dat het mij verteld dat het in elkaars verlengde ligt. Globalisering is de uitvoering van het globalisme.

Ik ben trots op je! :heart:
Je hebt nu de terminologie definitie weten te bepalen, nu gaat het nog om de context waar beide woorden, elk op hun eigen manier, het meest in worden gebruikt.

Ik ben trots op je! :heart:
Je hebt nu de terminologie definitie weten te bepalen, nu gaat het nog om de context waar beide woorden, elk op hun eigen manier, het meest in worden gebruikt.
Daar ben ik heel slecht in.

Kan je me dan helpen door uit te leggen hoe kan je anti-globalist zijn, maar wel achter de Nederlandse boeren kunt staan?

Kan je me dan helpen door uit te leggen hoe kan je anti-globalist zijn, maar wel achter de Nederlandse boeren kunt staan?

Dat jij op vakantie in Italië spaghetti bolognese eet en dat je trainingsmateriaal in de VS koopt en hier in Nederland laat bezorgen maakt je nog geen globalist.. :)

• Like
Waarderingen: Vonk
In Zweden wordt in elk geval een stevig signaal afgegeven, dat land is de afgelopen 10-20 jaar natuurlijk ook enorm afgegleden door massa immigratie. Daar plukken ze nu de vruchten van. Volk lijkt het zat in elk geval.
So let the framing begin "extreem-rechts" in 3, 2, 1...

1662980870220.png
Al die zogenaamde 'extreem' rechts partijen zijn bij lange na niet extreem en/of rechts genoeg om deze problemen te verhelpen.

Helaas.

Globalisme in de context waarin dit het meest voorkomt is een vorm welke vaak te maken heeft met politiek en grote corporaties, op mondiaal vlak, waarbij je in jouw context zou denken dat onze boeren, omdat ze zoveel exporteren, toebehoren aan de globalisten uit mijn context. Maar niets is minder waar, het globalisme waar ik op doel, heeft als eigen doel; wereldwijde foodhubs. Daar zijn de boeren geen wezenlijk onderdeel van. Als je dat kunt inzien, dan snap je ook waarom je én achter de boeren kunt staan en tegelijkertijd tegen globalisme kunt zijn.

Dat jij op vakantie in Italië spaghetti bolognese eet en dat je trainingsmateriaal in de VS koopt en hier in Nederland laat bezorgen maakt je nog geen globalist.. :)
Wat is dan de definitie van anti-globalist zoals in dat FvD filmpje wordt bedoeld?

Globalisme in de context waarin dit het meest voorkomt is een vorm welke vaak te maken heeft met politiek en grote corporaties, op mondiaal vlak, waarbij je in jouw context zou denken dat onze boeren, omdat ze zoveel exporteren, toebehoren aan de globalisten uit mijn context. Maar niets is minder waar, het globalisme waar ik op doel, heeft als eigen doel; wereldwijde foodhubs. Daar zijn de boeren geen wezenlijk onderdeel van. Als je dat kunt inzien, dan snap je ook waarom je én achter de boeren kunt staan en tegelijkertijd tegen globalisme kunt zijn.
Dus je kan voor globalisme zijn, maar tegen verder globalisering.

Waarom moeten ze het nu nog ingewikkelder maken?
Omdat een asielzoeker ook de kans moet krijgen om een huis te kopen met NHG.
Zodat hij daarna kan meehelpen in dit fantastische land om het nog fantastischer te maken.

Twee collega’s bij mijn moeder hebben een nieuwe nota binnen. Allebei vrijstaande woningen. 1000 & 1200 pm koekoek

Voor politieke junkies:
Dilan Yeşilgöz, onze Minister van Justitie, die geen rechten heeft gestudeerd en Mark Rutte wil opvolgen zit nu bij Vandaag Inside.

Terug
Naar boven