MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Boven onderstaande citaat legt hij uit dat een pedofiel iemand is die volgens de DSM die stoornis heeft en onderscheidt hij dat van een pedosexueel.

En dat is voor veel mensen een lastig punt. Als je niet valt op kinderen, waarom ze dan misbruiken? Dat is een vraag die in de rechtbanken in Nederland met enige regelmaat van een antwoord wordt voorzien. En de redenen voor kindermisbruik zijn divers: wraak komt voor (op een ex), misbruik van macht, simpel de gelegenheid, algemene lust, ontremd gedrag, andere stoornissen bij de verdachte, breder patroon van asociaal gedrag, louter aansluiting voelen bij minderjarigen door misbruik in het eigen verleden, eenzaamheid of depressie, grensverleggend seksueel afwijkend gedrag enzovoort enzovoort.
Vind t wel redelijk zweverig tbh. "Eenzaamheid of depressie." Ja sorry meneer de rechter, ik zat niet zo lekker in mijn vel en had daarom kleine Arie in zijn kleine arie geneukt.

In mijn optiek ben je gewoon een sick f**k als je een kind sexueel misbruikt. Of je het dan wel of niet doet vanuit pedofiele gevoelens doet er in mijn optiek niet toe.

Maar de conclussie is dus:een pedofiel is niet per se een pedoxueel en een pedosexueel is niet per se een pedofiel..

Dit is de originele foto
1676727336691.jpg

In een gezonde samenleving zouden deze 3 pedofiele groomers half dood worden geknuppeld door de omstanders.

In onze zieke samenleving staan we dit gewoon toe. Sterker nog, in onze samenleving wordt dit steeds meer gepromoot. In Rusland en Oost Europa gebeuren dit soort dingen niet/zelden. Want dan vallen er klappen.

Net als dit
1676727329766.jpg

Maar het echte probleem is natuurlijk dat Forum dit probleem aan de kaak stelt met beeldbewijs. Clownworld.
Dat vind ik ook niet geschikt voor (mijn) kinderen. Belachelijk en heeft ook niet zo veel meer met ‘vrijheid ‘ van sexualiteit te maken. Maar zoals @Mentat zegt fetishes.

Zoals gezegd vind ik beide extremen idioot. Dus dit en de andere kant ook. Trouwens worden daar, zeker n het religieuze milieu aardig wat kinderen misbruikt.

Toch raar dat hier zo weinig aandacht voor is.

Leden van de TK die geweld wel spannend vinden...

Weet je wie het ook had over een happy few welke werden gediend door een natuur uitbuitend systeem

Vanuit welke partij komt dit dan?
Progressief cafe, geen partij. Alleen stond er wel een Kamerlid van GL op de sprekers lijst. Draai dit om en laat bijvoorbeeld een Blackbox tv een dergelijke avond organiseren met Baudet als spreker en dan waren de kranten er over twee weken nog niet over uitgepraat. Hoeveel heb je er nu over gehoord?

Dat gezegd hebbende, mevrouw van GL had daar imo prima kunnen vertellen dat geweld nooit een optie is. Dan had ik er eigenlijk niet eens een probleem mee gehad.

Progressief cafe, geen partij. Alleen stond er wel een Kamerlid van GL op de sprekers lijst. Draai dit om en laat bijvoorbeeld een Blackbox tv een dergelijke avond organiseren met Baudet als spreker en dan waren de kranten er over twee weken nog niet over uitgepraat. Hoeveel heb je er nu over gehoord?

Dat gezegd hebbende, mevrouw van GL had daar imo prima kunnen vertellen dat geweld nooit een optie is. Dan had ik er eigenlijk niet eens een probleem mee gehad.
Dan zou ze liegen aangezien geweld voor GroenLinks altijd een optie is.

Natuurlijk, Baudet die zich schaart achter het klimaatactivisme is wereldnieuws. :D

Waarschijnlijk heb je gelijk, maar ik ben die als die dit, dan dat wel retoriek een beetje zat.

Gaat uw stem naar de PVV of naar de Partij Voor de Vrijheid?

Geen idee wat ik zelf moet stemmen in maart.

De variant op iedereen die tegen ons is is racies. Ben je het niet eens met ons, die de Rede als afgod hebben, dan ben je onredelijk en hoeven we geen rekening met je te houden.

Het gevaar van de Rede, column en draadje:

Of gewoon, het antwoord is altijd: meer EU!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven