apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Jup
Too many people believed the lies en nu zijn er een paar honderd duizend dood.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest ook meteen hieraan denken.Jup
![]()
Too many people believed the lies en nu zijn er een paar honderd duizend dood.
De variant op iedereen die tegen ons is is racies. Ben je het niet eens met ons, die de Rede als afgod hebben, dan ben je onredelijk en hoeven we geen rekening met je te houden.
Het gevaar van de Rede, column en draadje:
Maar dat ligt dan weer grotendeels aan haar vrouw zijn.Het ligt aan haar standpunten en op de wijze waarop ze die uitdraagt.

Ik denk dat Kaag wel de personificatie is van waarom mensen een hekel aan D66 hebben.Het argument dat Kaag gehaat wordt, omdat ze vrouw is, gaat sowieso niet op. Leijten en van der Plas zijn tenslotte vrij populair, ondanks het feit dat ze vrouw zijn. Het ligt aan haar standpunten en op de wijze waarop ze die uitdraagt.
Als je 'dedain' opzoekt in het woordenboek zie je eerst een foto van Kaag.Ik denk dat Kaag wel de personificatie is van waarom mensen een hekel aan D66 hebben.
1. Het vertrouwen in de theorie, het model en de spreadsheet;
2. Het aanbidden van de Rede, zie de collumn van Sömmer;
3. Daarbij komt een waan van superioriteit en neerkijken op de zogenaamd onredelijke of domme ander.
Het leven zonder Carola en Nicky is wel een stuk leger.Ze zouden vrouwen sowieso uit de politiek moet halen. En stemrecht afnemen. En autorijbewijs.
Kijk maar naar Saudi Arabië, daar is niemand woke.
Maar dat ligt dan weer grotendeels aan haar vrouw zijn.![]()
Je bent op volkomen genderneutrale wijze op een negatieve manier onder de indruk van Kaag?Nou nee, ik ben het hier volledig met @Pren eens.
De kille arrogantie en het eindeloze dedain van Kaag is veruit geslachts-overschrijdend en staat eigenlijk op zichzelf.
Je bent op volkomen genderneutrale wijze op een negatieve manier onder de indruk van Kaag?
Kaag is een intelligente vrouw die echt wel kwaliteiten heeft, maar voor de Nederlandse politiek lijkt ze minder geschikt. Eigenlijk is dat (ook) een compliment als je ziet dat Mark Rutte de meest succesvolle Nederlandse politicus van dit moment is.Precies, ik kan het niet eens meer gewoon een k*twij* noemen, zo ernstig erg vind ik het verschijnsel Kaag.
Zoals?Kaag is een intelligente vrouw die echt wel kwaliteiten heeft,
maar voor de Nederlandse politiek lijkt ze minder geschikt.
De andere kant is dat in het huidige politieke landschap alleen dealtjesmakers als Rutte lijken te kunnen floreren.
Het hele eieren eten is dat Rutte geen alternatieven heeft dan met die linkse klote partijen een coalitie te vormen omdat de PVV en FVD hun eigen glazen hebben ingegooid mbt coalitie kunnen vormen met bijv VVD , CDA .
Misschien dat het nu anders zal worden nu Ja21 en triple b groot zijn maar zolang Rutte verkiezingen wint weinig kans hierop