AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik ben het hier helemaal mee eens hoor Steks, maar het is volgens mij geen echt antwoord op de vraag die ik stelde.
Je kan dat dus concluderen, maar als je stem niet naar de VVD was gegaan, maar naar een andere rechtse partij was dat dus gewoon een stem die maar de oppositie zou zijn gegaan met in theorie een groter aandeel D66 in de coalitie.

18.500 asielzoekers die in jouw regio gehuisvest moeten worden, en dankzij de VVD wetgeving die dwang mogelijk maakt.
Dit is ook veel te makkelijk om het VVD-wetgeving te noemen, maar ok ik geef je het voordeel van de twijfel en al het falen van de afgelopen tijd komt puur en alleen door de VVD omdat die de grootste partij was. Dan hoop ik dat die die grootste blijft want ik houd mijn hart bast als, PVV, FVD, BBB of D66 als alleenheerser het land mag besturen.

Dit is ook veel te makkelijk om het VVD-wetgeving te noemen, maar ok ik geef je het voordeel van de twijfel en al het falen van de afgelopen tijd komt puur en alleen door de VVD omdat die de grootste partij was. Dan hoop ik dat die die grootste blijft want ik houd mijn hart bast als, PVV, FVD, BBB of D66 als alleenheerser het land mag besturen.
Veel slechter dan afgelopen decade kan eigenlijk niet, wel ?
Had trouwens never nooit gedacht dat jij JA21 gaat stemmen, maar ja 1 stem heeft niet veel invloed.

Veel slechter dan afgelopen decade kan eigenlijk niet, wel ?
Had trouwens never nooit gedacht dat jij JA21 gaat stemmen, maar ja 1 stem heeft niet veel invloed.
Ik denk dat het wel nog veel slechter zou kunnen.

Heb met vorige TK verkiezingen JA21 gestemd, PS 4 jaar geleden FVD, daarvoor vaak VVD, ooit een keer PVV en CDA.

Jii als leraar, ik zie het al helemaal voor me.

"2 plus 2 is 4"
"Oja, is dat zo? Waarom dan?"
"Nou 2 appels plus 2 appels zijn.."
"Wie zegt dat dat appels zijn? Misschien zijjn het wel bananen? Wat is 2? Wat is 4? misschien ben jij zelf wel een appel? Wat zegt de DGP erover? Volgens de NPO is 2 plus 2 4, dus zal het wel niet waar zijn want de MSM is allemaal staatspropaganda toch? Is 4 niet 5 in Rusland? Zijn 2 covid vaccins plus 2 covid vaccins 4 covid vaccins, of is het slechts 1 grote hoax van de kartelpartijen volgens Thierry Baudet?"

Kinderen rennen huilend de klas uit. Ouders komen verhaal halen.
"Vind je het normaal wat je bij mijn kin..."
" Wat is normaal? Jij stemt zeker forum. Ben je toevallig Russisch? Wie zegt dat het wel jouw kinderen zijn? Heb je daar bewijs van?"
Deze week is het thema “kunst” en ik zag vanochtend op school een poster van Mondriaan hangen. :grinny:

Ik heb een sterk vermoeden dat FVD veel minder "parallel" is en tussen de mensen staat/bij hen aansluit dan je denkt.
Dat zou kunnen maar dat is niet wat Baudet wil, hij zeg het zelf zo ongeveer halverwege

Politiek Den Haag en de gevestigde orde van partijen zoals D66, VVD, PvDA, Groenlinks en CDA...
DAT is pas een elitair parallel eiland in de samenleving.
Dat kan je vinden, maar is daar bewust op aangestuurd of een gevolg van hun onkunde?

Ken best veel VVDers die nu FvD gaan stemmen of al hebben gedaan, ze zijn wel klaar met Rutte en wat ons door de strot wordt gedrukt van D66/Groenlinks. Ook de twijfelaars die eerder in het hokje toch maar weer VVD hadden gestemd, zijn er denk ik nu wel klaar mee

Als je dacht dat PvdA en GL proberen de campagne hard te voeren:

• Like
Waarderingen: Pren
Dat zou kunnen maar dat is niet wat Baudet wil, hij zeg het zelf zo ongeveer halverwege

Ach ja, Baudet..

Dat kan je vinden, maar is daar bewust op aangestuurd of een gevolg van hun onkunde?
Niet zozeer bewust aangestuurd, maar eerder iets is dat door de jaren zo is gegroeid.
Daar spelen verschillende mogelijke oorzakelijke factoren:
- Deels onkunde inderdaad.
- Een vorm van wereldvreemdheid.
(Veel politici zijn vanuit een soort beschermende elitaire cocon de politiek ingerold en daar altijd gebleven.
Ze hebben dus geen ervaring met het alledaagse leven van de "gewone" burger en zijn slechts in staat vanuit hun bubbel naar dingen te kijken.)
- "Plucheplakkers" gedrag, een gevestigde orde die al veel te lang zit en hun macht als vanzelfsprekend beschouwen en zich daar ook naar gedragen.
(De arrogantie van de macht)
- Politieke macht lijkt ook bepaalde persoonstypen aan te trekken, zoals narcisten en lieden die gevoelig zijn voor misbruik van hun machtspositie.
(In mijn optiek is het zo dat niet zozeer macht corrumpeert, maar dat macht corrumpeerbare karakters aantrekt.)

Dachten maar mensen zo.

In mijn optiek is het zo dat niet zozeer macht corrumpeert, maar dat macht corrumpeerbare karakters aantrekt.
Ik heb dat nog nooit zo bekeken, maar waarschijnlijk heb je gelijk.

Een vorm van wereldvreemdheid.
(Veel politici zijn vanuit een soort beschermende elitaire cocon de politiek ingerold en daar altijd gebleven.
Ze hebben dus geen ervaring met het alledaagse leven van de "gewone" burger en zijn slechts in staat vanuit hun bubbel naar dingen te kijken.)
Bedoel je zoiets?

Laatst bewerkt:
20230308_172812.jpg

Mooie partij hebben ze in Amersfoort :o

Omtzigt gaat Vandaag Inside in de Tweede Kamer organiseren om Rutte te lokken zich te verantwoorden:

It's not funny 'cause it's true.

Minister Van Gennip roept op Vrouwendag op: ‘Vraag vrouwen of ze paar uur meer willen werken’​

Vrouwen die in deeltijd werken hoeven echt niet allemaal fulltime aan de bak. Een paar uur méér kan de druk op de arbeidsmarkt al verlichten. Minister Van Gennip roept op Internationale Vrouwendag werkgevers op daarover in gesprek te gaan.

Niks mis mee ! in veel taken -oa overheidsinstanties- komt er van werkelijk werken niet veel. Dus paar uur extra kan veel schelen.

Waarom ben je een van de realiteit losgezongen wicht als je vindt dat vrouwen misschien een paar uur in de week meer zouden kunnen werken?

Waarom ben je een van de realiteit losgezongen wicht als je vindt dat vrouwen misschien een paar uur in de week meer zouden kunnen werken?
Omdat er genoeg werkelozen zijn die de druk op de arbeidsmarkt kunnen verlichten.

Omdat het in sommige sectoren best veel moeite en doorzettingsvermogen kost om deeltijd te kunnen gaan werken.

Omdat het discriminerend is om alleen deeltijd werkende vrouwen daartoe op te roepen.

Omdat ik het ongepast vind dat een werkgever dat moet vragen.

Terug
Naar boven