XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Even wat luchtigs jongens.

1688064930396.png

Werd tijd.

Advies: bijstand en minimumloon moeten omhoog, 6 miljard extra per jaar nodig - https://nos.nl/l/2480928

Heerlijk als er weer een beerput opengaat.

Oh, en terwijl hier elkaar vliegen afvangen over belastingen die wel of niet redelijk zijn:
- Aegon zetelt tegenwoordig op de Bermuda;
- Netflix sponsort de UvA met 550, maar niet zomaar.

En nu?

• Sad
Waarderingen: Pren
Bij excuses hoort schuld en bij schuld hoort genoegdoening en bij genoegdoening hoort schadevergoeding?

Ik wil ook wel mercedesje of bmw of voor mijn part een opel voor wat mijn opa is aangedaan toen hij als slaaf moest werken in Duitsland

Bij excuses hoort schuld en bij schuld hoort genoegdoening en bij genoegdoening hoort schadevergoeding?

Ik wil ook wel mercedesje of bmw of voor mijn part een opel voor wat mijn opa is aangedaan toen hij als slaaf moest werken in Duitsland
Ik vind dat we de inheemse volkeren schadeloos moeten stellen voor de vervuiling die we over hun grond hebben verspreid.

Mijn opa werkte ook gedwongen in Duitsland, hij heeft daar altijd last van gehouden, ieder jaar kwamen een periode de nachtmerries terug.

Zijn opa leefde in het Oosten van het land in een plaggenhut, om met Syl te spreken: dat is niet zo heel lang geleden. Ik maak dan ook aanspraak op de schadevergoeding die @Steks voor inheemse volkeren reserveert.

Katholieken zijn in Nederland jarenlang onderdrukt en buiten allerlei machtsposities gehouden, die achterstand is nog steeds voelbaar. Hoe zit het met herstel voor de periode tussen de Alteratie van Amsterdam (1577) en het Herstel van de Bisschoppelijke Hiërarchie (1853)?

Ik vind dat de Jappen ons allemaal lexussen, landcruisers en sony producten moeten geven voor wat ze met onze voorvaderen gedaan hebben tijdens de aanleg van de Birma spoorlijn.

Mijn opa werkte ook gedwongen in Duitsland, hij heeft daar altijd last van gehouden, ieder jaar kwamen een periode de nachtmerries terug.

Zijn opa leefde in het Oosten van het land in een plaggenhut, om met Syl te spreken: dat is niet zo heel lang geleden. Ik maak dan ook aanspraak op de schadevergoeding die @Steks voor inheemse volkeren reserveert.

Katholieken zijn in Nederland jarenlang onderdrukt en buiten allerlei machtsposities gehouden, die achterstand is nog steeds voelbaar. Hoe zit het met herstel voor de periode tussen de Alteratie van Amsterdam (1577) en het Herstel van de Bisschoppelijke Hiërarchie (1853)?
Vergeet de Spanjolen niet. Ik beef nog steeds van angst als ik aan Alva denk

Ik moest gisteren in de supermarkt mijn zelfscanner laten zien ter controle, dit gaat generaties lang trauma's opleveren. Over 150 jaar zal koning Willem VII excuses aanbieden voor het onoverkomelijke leed dat onschuldige witte mannen in supermarkten is aangedaan.

Vergeet de Spanjolen niet. Ik beef nog steeds van angst als ik aan Alva denk
Je hebt gelijk, we zullen Spanje en de Habsburgers excuses moeten maken voor het ketterse terrorisme van Willem van Oranje en zijn nazaten.

Misschien kunnen we Amalia en/of Alexia nu ze 18 is (met haar is het makkelijker een kandidaat te vinden) na haar bekering tot het Katholicisme uithuwelijken aan een Habsburger en zo de oorspronkelijke situatie herstellen. Met toevoeging van Luxemburg, België en Noord-Frankrijk als generaliteitslanden.

Terug
Naar boven