- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Dit is geen rechtste tweep, analyse klopt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is geen rechtste tweep, analyse klopt.
Veel partijen zijn nog niet klaar is de algemene gedachte:
Anderzijds geldt voor D66 en CU hetzelfde.Toch wel lekker opportunistisch van Markie Mark om het kabinet te laten vallen omwille het immigratiebeleid zodat hij hier bij de verkiezingen profijt uit kan halen. In 2024 waren immers al verkiezingen, dus nu kan hij er veel sterker in gaan.
"Onder uw leiding kwamen er 1000 per week Nederland in."
"Dat was voor ons de druppel en hebben het kabinet daarom laten vallen, wij willen een strenger asielbeleid, dat is beter voor Nederland bla bla bla." En mensen zullen er weer massaal op stemmen.
Zeer gehaaid, maar natuurlijk ook zeer doorzichtig.
Jup dus wie is de grote winnaar?Veel partijen zijn nog niet klaar is de algemene gedachte:
- BBB is druk in de provincie;
- Omtzigt heeft voor de volgende verkiezingen geen eigen partij;
- GL+PvdA zijn nog druk met fuseren ofzo
- D66 en CU hebben het intern ook lastig;
- CDA... wordt ook niets.
D66 staat slecht in de peilingen en komen zwak over. Rutte staat Kaag niet toe op zijn positie.Anderzijds geldt voor D66 en CU hetzelfde.
Denk je echt dat het alleen migratiebeleid was? Misschien was dat het meest dringende omdat de bootjes wel weer zullen komen deze zomer. Kabinet zat op allerlei dossiers toch muurvast?
Ik bedoelde twee verschillende dingen, mijn post was niet helder:Jup dus wie is de grote winnaar?
Juist, VVD. Slim. Mooie Sun Tzu move. Zelf de controle over de situatie behouden.
Mooi spelletje tussen de VVD en CU: het zou voor hun beiden in het voordeel zijn als het kabinet zou vallenJup dus wie is de grote winnaar?
Juist, VVD. Slim. Mooie Sun Tzu move. Zelf de controle over de situatie behouden.
Hoe voor de CU, profilering Mirjam Bikker?Mooi spelletje tussen de VVD en CU: het zou voor hun beiden in het voordeel zijn als het kabinet zou vallen
Nah meer dat D66 nogal botst met waar CU voor staat. Geen idee wie die Mirjam is, zit er niet zo diep in. Vond het politieke spelletje gewoon wel geinig
No worries, daar komen we tzt wel achter.Rest mij enkel nog u allen te feliciteren met de val van het kabinet. Ik kan me nauwelijks een vervelender kabinet voorstellen.
Poetin heeft het te druk in zich met onze verkiezingen te bemoeien.Veel partijen zijn nog niet klaar is de algemene gedachte:
- BBB is druk in de provincie;
- Omtzigt heeft voor de volgende verkiezingen geen eigen partij;
- GL+PvdA zijn nog druk met fuseren ofzo
- D66 en CU hebben het intern ook lastig;
- CDA... wordt ook niets.
Hoe denken de Thierry Troepen en anderen over de toekomst van Wybren van Haga en BVNL, zien we die nog terug?